Gedeeltelijk succes..
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: zo 05-03-2017, 11:20
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650
Gedeeltelijk succes..
Beste V-Strommers,
Sindskort eigenaar van een V-Strom.
Voor vandaag had ik grote plannen. Valbeugels, stuurverhogers en nieuwe olie met bijbehoren gekocht.
Hiermee vanochtend aan de slag gegaan. Valbeugels en stuurverhogers monteren ging prima en zitten op hun plek.
Als kers op de taart was ik van plan om wat onderhoud te doen. Echter de carterstop gooide roet in het eten.
Alsof ik het aanvoelde komen had ik het e.e.a. al ingespoten met WD40. Even laten rusten, maar toen ik de steeksleutel er op zette ging 'ie geen goeie kant op.
Gevolg: carterstop meer rond dan zeskant.
HELP!
Sindskort eigenaar van een V-Strom.
Voor vandaag had ik grote plannen. Valbeugels, stuurverhogers en nieuwe olie met bijbehoren gekocht.
Hiermee vanochtend aan de slag gegaan. Valbeugels en stuurverhogers monteren ging prima en zitten op hun plek.
Als kers op de taart was ik van plan om wat onderhoud te doen. Echter de carterstop gooide roet in het eten.
Alsof ik het aanvoelde komen had ik het e.e.a. al ingespoten met WD40. Even laten rusten, maar toen ik de steeksleutel er op zette ging 'ie geen goeie kant op.
Gevolg: carterstop meer rond dan zeskant.
HELP!
- Valetek
- DL650 berijder
- Berichten: 414
- Lid geworden op: zo 16-03-2014, 13:13
- Mijn motor is een: V-Strom 650 '04
- Contacteer:
Re: Gedeeltelijk succes..
Olieaftap plug bedoel je ? Warmsteken wilt wel eens helpen.
Gewone kruipolie en een beetje geduld wilt ook zijn vruchten helpen. Verder is de V Strom een heerlijke motor om
aan te werken
, zorg wel dat je goede gereedschap hebt zoals een goede doppenset ( en 2 momentsleutels als je veilig wilt sleutelen )
Gewone kruipolie en een beetje geduld wilt ook zijn vruchten helpen. Verder is de V Strom een heerlijke motor om
aan te werken
, zorg wel dat je goede gereedschap hebt zoals een goede doppenset ( en 2 momentsleutels als je veilig wilt sleutelen )
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: zo 05-03-2017, 11:20
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650
Re: Gedeeltelijk succes..
Nou alsnog succes.
Op advies van Chiel een rondje gereden, blok mooi warm.
Dop 15 er op, iets aantikken (plug was redelijk beschadigd al) en hij kwam los.
Op advies van Chiel een rondje gereden, blok mooi warm.
Dop 15 er op, iets aantikken (plug was redelijk beschadigd al) en hij kwam los.
- Motormuus
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1594
- Lid geworden op: wo 26-03-2014, 11:41
- Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
- Woonplaats: brouwershaven
Re: Gedeeltelijk succes..
Mooi dat het gelukt is.
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Gedeeltelijk succes..
Zet er wel een nieuwe (onbeschadigde) plug in. Wel zo makkelijk voor de volgende olieverversing.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Sanscorp
- DL1000 berijder
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
- Mijn motor is een: DL1000 K2
- Woonplaats: Almere
Re: Gedeeltelijk succes..
Mocht het zo ver komen dat de kop helemaal rond is, pak dan een beitel en tik hem zo los. Je hebt hie dan ook een andere plug nodig
Tip voor de volgende persoon die een oplossing zoekt.
Warmrijden is 9 van de 10 keer ook voldoende. Idem dito met uitlaatbouten, lekker warm laten lopen en dan pas losdraaien.
Tip voor de volgende persoon die een oplossing zoekt.
Warmrijden is 9 van de 10 keer ook voldoende. Idem dito met uitlaatbouten, lekker warm laten lopen en dan pas losdraaien.