Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Forumregels
- Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
- Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
- De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
- Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
- Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
- Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
- Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
- Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
- Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
- Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
- Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
- Jouw voorligger let ook zo op jou.
- Stunten doe je maar in je eigen tijd.
- Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
- Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
- Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
- Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
+1 en natuurlijk het rijgedrag
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Hessie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 915
- Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
- Mijn motor is een: BMW F900 XR
- Woonplaats: Huizen
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ja maar nog benieuwder of ie nog steeds zo lekker zal rijden
Las ergens in februari bij de dealers...
Prijs zal toch wel eerder bekend zijn?
Oh dat was een beetje tegelijk met Eric
Las ergens in februari bij de dealers...
Prijs zal toch wel eerder bekend zijn?
Oh dat was een beetje tegelijk met Eric
doei
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Prijzen hebben we niet gezien, gehoord, gekregen.
Voor ons is er geen reden de prijzen te verhogen.
Die fraaie gouden spaakvelgen zitten alleen op de XT. Dat is het enige verschil met de ''gewone'' uitvoering.
De XT schatten we 1500,- duurder dan de gewone.
1000
- ongewijzigd blok en rijwielgedeelte
- nieuwe fairing/kuip
- nieuwe ruit (samen met kuip zorgt dit voor minder turbulentie)
- die under cowling is standaard, net als de handkappen
- hele voorkant oogt strakker en beter dan op het huidige model
- de gele kleur zal het zeker goed doen, ook al omdat veel mensen met fluo aan rijden; daarnaast verkrijgbaar in zwart en wit
- low rpm assist is volgens ons die nieuwe ECU die afslaan (ja, ik heb de grap gezien ) voorkomen moet
- het ABS en remsysteem schijnt verandert te zijn (zie link Heleen), maar daar hebben we niks van gezien, ook niet in de folder
- gouden voorpoten zijn nu zwart
- spiegels en handkappen niet gewijzigd
Al met al is de update van de 1000 wel aardig gelukt maar niet spectaculair. De toevoeging van de XT met z'n gouden velgen is wel erg fraai.
Maar het ding rijdt geen meter anders dan de huidige doet. Wellicht dat de kuip en ruit meer comfort geven, maar blok en rijwielgedeelte zijn hetzelfde gebleven.
Er liepen zoveel Japanners rond dat we niks over de spiegel wilden zeggen.
Stel dat er een paar bij zijn die het zich toch aantrekken (wat ze al jaren niet laten blijken overigens), dan geeft al dat harakiri zo'n rotzooi op zo'n heugelijk dag.
Die Japanners met hun Engels deden erg hun best. Gelukkig stonden wij aan de kant van de autoque, zodat we konden lezen wat de bedoeling wat dat ze uitspraken.
De 1000 werd door Stefan Aerts gepresenteerd. De nieuwe GSR1000 buikschuiver (mooi!) door ene Kevin Schwantz.
De nieuwe 650.
- qua looks bijna gelijk aan de 1000 (dus enkele koplamp nu); verschil zit hem in blok natuurlijk, maar ook kentekenplaathouder, uitlaat, en handkappen zijn anders
- frame, gewicht gelijk aan huidige model
- niet de instelbare voorpoten van de 1000 maar dezelfde als van de L2
- ruit wel in hoogte verstelbaar, maar niet in hoek zoals bij de 1000
- XT versie met gouden spaakvelgen (was al, maar nu is dat het enige verschil); de snavel is nu standaard (wel een mooie)
- uitlaatplaat heeft een plaat die gewoon rammelt
- handkappen zijn van K-model 650 (belediging van het koperspubliek!)
- dashboard is gelijk aan die van de 1000 (net als spiegels, handkappen en knippers heeft Soes daar nu ook schaalvoordelen)
- uitlaat zit nu lager, maar een rechte koffer past er nog niet mooi boven; die schuinlopende Soes koffers wel
- de 650 heeft nu traction control net als de 1000
- 12V aansluiting aanwezig op het dashboard, maar niet in het midden zoals bij de 1000, maar links in het dashboard
- als je er op gaat zitten voelt het als een L2
- blok heeft nu 71 (was 67) pk; ergens moet dat te merken zijn met het rijden; koppel is nog niet opgegeven
- er stond er 1 met de motorbescherming van de huidige L2; geen gezicht
- er stond een XT met spiegels extenders waarbij de spiegels toch tegen de ruit aankwamen
Aan de handkappen is het makkelijkst te herkennen of er een 650 of 1000 aankomt. Ze lijken nogal op elkaar. Wij hebben ze ook al verwisseld.
Voor ons is er geen reden de prijzen te verhogen.
Die fraaie gouden spaakvelgen zitten alleen op de XT. Dat is het enige verschil met de ''gewone'' uitvoering.
De XT schatten we 1500,- duurder dan de gewone.
1000
- ongewijzigd blok en rijwielgedeelte
- nieuwe fairing/kuip
- nieuwe ruit (samen met kuip zorgt dit voor minder turbulentie)
- die under cowling is standaard, net als de handkappen
- hele voorkant oogt strakker en beter dan op het huidige model
- de gele kleur zal het zeker goed doen, ook al omdat veel mensen met fluo aan rijden; daarnaast verkrijgbaar in zwart en wit
- low rpm assist is volgens ons die nieuwe ECU die afslaan (ja, ik heb de grap gezien ) voorkomen moet
- het ABS en remsysteem schijnt verandert te zijn (zie link Heleen), maar daar hebben we niks van gezien, ook niet in de folder
- gouden voorpoten zijn nu zwart
- spiegels en handkappen niet gewijzigd
Al met al is de update van de 1000 wel aardig gelukt maar niet spectaculair. De toevoeging van de XT met z'n gouden velgen is wel erg fraai.
Maar het ding rijdt geen meter anders dan de huidige doet. Wellicht dat de kuip en ruit meer comfort geven, maar blok en rijwielgedeelte zijn hetzelfde gebleven.
Er liepen zoveel Japanners rond dat we niks over de spiegel wilden zeggen.
Stel dat er een paar bij zijn die het zich toch aantrekken (wat ze al jaren niet laten blijken overigens), dan geeft al dat harakiri zo'n rotzooi op zo'n heugelijk dag.
Die Japanners met hun Engels deden erg hun best. Gelukkig stonden wij aan de kant van de autoque, zodat we konden lezen wat de bedoeling wat dat ze uitspraken.
De 1000 werd door Stefan Aerts gepresenteerd. De nieuwe GSR1000 buikschuiver (mooi!) door ene Kevin Schwantz.
De nieuwe 650.
- qua looks bijna gelijk aan de 1000 (dus enkele koplamp nu); verschil zit hem in blok natuurlijk, maar ook kentekenplaathouder, uitlaat, en handkappen zijn anders
- frame, gewicht gelijk aan huidige model
- niet de instelbare voorpoten van de 1000 maar dezelfde als van de L2
- ruit wel in hoogte verstelbaar, maar niet in hoek zoals bij de 1000
- XT versie met gouden spaakvelgen (was al, maar nu is dat het enige verschil); de snavel is nu standaard (wel een mooie)
- uitlaatplaat heeft een plaat die gewoon rammelt
- handkappen zijn van K-model 650 (belediging van het koperspubliek!)
- dashboard is gelijk aan die van de 1000 (net als spiegels, handkappen en knippers heeft Soes daar nu ook schaalvoordelen)
- uitlaat zit nu lager, maar een rechte koffer past er nog niet mooi boven; die schuinlopende Soes koffers wel
- de 650 heeft nu traction control net als de 1000
- 12V aansluiting aanwezig op het dashboard, maar niet in het midden zoals bij de 1000, maar links in het dashboard
- als je er op gaat zitten voelt het als een L2
- blok heeft nu 71 (was 67) pk; ergens moet dat te merken zijn met het rijden; koppel is nog niet opgegeven
- er stond er 1 met de motorbescherming van de huidige L2; geen gezicht
- er stond een XT met spiegels extenders waarbij de spiegels toch tegen de ruit aankwamen
Aan de handkappen is het makkelijkst te herkennen of er een 650 of 1000 aankomt. Ze lijken nogal op elkaar. Wij hebben ze ook al verwisseld.
Laatst gewijzigd door RedStrom op di 04-10-2016, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
De Strom heet nu Sport Adventure Tourer te zijn.
Het woord allroad hebben we niet meer gezien.
Bij de motoren stonden borden met daarop Sport Enduro Tourer. Maar dat was een foutje naar onze inschatting.
Het woord allroad hebben we niet meer gezien.
Bij de motoren stonden borden met daarop Sport Enduro Tourer. Maar dat was een foutje naar onze inschatting.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Touratech had in de middag al een 650 en 1000 aangekleed.
Die rechte koffers bouwen wel heel breed zo. Beetje de schuld van de demper.
Die rechte koffers bouwen wel heel breed zo. Beetje de schuld van de demper.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Een tegenhanger van de 650. Tracer 700.
En van de 1000. Tracer 900.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Rechter koffer onnodig smal gemaakt. Jammer. Gemiste kans.
Koffers zelf ca 5 cm minder hoog maken. Hele set circa 10 hoger plaatsen en kan de koffer boven de demper.
Koffers zelf ca 5 cm minder hoog maken. Hele set circa 10 hoger plaatsen en kan de koffer boven de demper.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ik heb nog wat filmpjes, maar Peter heeft betere.
Al met al leuk om mee te maken die introducties. Kawa, Ducati, Honda, .. , er waren er meer.
Verder is het een beurs die lekker rustig is, waar je journalisten tegenkomt die je alleen van internet kent, het eten en drinken gratis is.
Peter: bedankt
Mooiste motor: de nieuwe KTM 1290 Super Adventure R. Design, dash, specs
Al met al leuk om mee te maken die introducties. Kawa, Ducati, Honda, .. , er waren er meer.
Verder is het een beurs die lekker rustig is, waar je journalisten tegenkomt die je alleen van internet kent, het eten en drinken gratis is.
Peter: bedankt
Mooiste motor: de nieuwe KTM 1290 Super Adventure R. Design, dash, specs
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5050
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Erg leuke dag gehad daar in Keulen. Moet je ook eens doen JW kon zijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en nam alvast een voorproefje. Ik vind de 650 er wel op vooruit gegaan qua looks in ieder geval. Rijgedrag gaan we later ondervinden. De 1000 XT! Dat er spaakwielen zouden komen stond al langer vast, helaas voor vele is de power hetzelfde. Ook qua looks een verbetering. Aan de kleur moet je even wennen, maar het totaal plaatje klopt wel.
http://foto.v-strom.nl/#!album-41-20
JW had zijn keuze eigenlijk al gemaakt. "doe mij die maar'
DE rest van de foto's staan hier;
http://foto.v-strom.nl/#!album-41
Filmpje komt laterrr..
http://foto.v-strom.nl/#!album-41-20
JW had zijn keuze eigenlijk al gemaakt. "doe mij die maar'
DE rest van de foto's staan hier;
http://foto.v-strom.nl/#!album-41
Filmpje komt laterrr..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5050
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
De 650 met originele kofferset. gelijk aan die van de 1000. Dus boven de uitlaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5050
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
FILMPJE;
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=-4ok4H0x ... e=youtu.be[/youtubehd]
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=-4ok4H0x ... e=youtu.be[/youtubehd]
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Mooi verslag heren!
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Mooi gedaan en leuk verslag Wat een bofkonten zijn jullie toch.
Ik moet er nog even aan wennen (gaat vast goedkomen).
Ik moet er nog even aan wennen (gaat vast goedkomen).
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Volgend jaar een forumuitje van maken
Lijstje:
1/ Rene
2/
Edit: over twee jaar een uitje van maken
Lijstje:
1/ Rene
2/
Edit: over twee jaar een uitje van maken
Laatst gewijzigd door Eikie op wo 05-10-2016, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Frimeur
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di 14-02-2012, 22:24
- Mijn motor is een: DL650A RAL 1015
- Woonplaats: Limburg
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
De gele versie is duidelijk gesponsord door Touratech zoals ook in het filmpje te zien. Misschien straks daardoor wel aardige accessoires beschikbaar.
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Intermot is elke 2 jaar.
Geel is niet gesponsord door Touratech. Dan waren die aangeklde ook wel geel geweest.
Wij hadden ook verwacht dat die aangeklede motoren gele XT's zouden zijn.
Maar het is ook wel eens goed om niet alleen opgedirkte topmodellen te zien.
Geel is niet gesponsord door Touratech. Dan waren die aangeklde ook wel geel geweest.
Wij hadden ook verwacht dat die aangeklede motoren gele XT's zouden zijn.
Maar het is ook wel eens goed om niet alleen opgedirkte topmodellen te zien.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ja die gele 650XT zou het moeten worden Ach, dromen kunnen toch best mooi zijn
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ik ben er benieuwd of ze ook nog eens in de mooie blauw kleur leverbaar worden.
Dat blijft toch wel mijn favoriet.
Dat blijft toch wel mijn favoriet.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
De tracer 900 heeft een 3 cilinder motorRedStrom schreef:Een tegenhanger van de 650. Tracer 700.
En van de 1000. Tracer 900.
En verkrijgbaar in het blauw
Ben benieuwd......
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Bacchus
- DL1000 berijder
- Berichten: 826
- Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
- Woonplaats: Weert
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ow, die Tracer 900 ziet er niet slecht uit.
2 koplampen, geen snavel en geen kolos van een uitlaat.
2 koplampen, geen snavel en geen kolos van een uitlaat.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
-
- Berichten: 1052
- Lid geworden op: zo 16-08-2009, 23:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs
- Woonplaats: s`Gravendeel
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
En standaard al beter spiegels , weer micky
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 06-10-2016, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie op een voorgaand bericht is ongewenst!
Reden: Volledig quoten in een directe reactie op een voorgaand bericht is ongewenst!
650 K7 / L13 / L14/ L15 650 2018 xta geel
- DriveSand
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo 14-06-2015, 22:01
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L3 (Lichtzwart, Vlaams)
- Woonplaats: Nijmegen
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Die Tracer is echt schitterend, helemaal in blauw/grijs. Ik heb de nieuwe DL650/1000 nu een paar dagen op me laten inwerken en kan ze maar niet mooi vinden. Een eventuele opvolger zal dus helaas niet van Suzuki zijn. Maar goed, met de mijne kan ik nog wel ff vooruit .
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4869
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
http://www.nieuwsmotor.nl/persberichten ... p-en-mt-10
En dan helemaal als de 900 meekrijgt wat ze nu met de MT-09 gedaan hebben. Kwijl
Back on topic.
En dan helemaal als de 900 meekrijgt wat ze nu met de MT-09 gedaan hebben. Kwijl
Back on topic.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...) + DL650 2011 (2023-...)
-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: wo 20-04-2016, 22:36
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Mooie reportage. En inderdaad, de nieuwe modellen is weer even wennen. Ben er nog niet uit of ik ze mooier vind dan het huidige model.
Ik heb vorige week bij Motoport Leek de Tracer 700 eens goed bekeken. Mooie motor, ziet er best sportief uit, maar in mijn ogen minder geschikt voor een duopassagier vooral als die passagier iets forser is dan pak 'm beet Doutzen Kroes.
Dan biedt de Tracer 900 veel meer ruimte en comfort voor de passagier. Flink doorsparen dus als je een Yamaha wil. Overigens heeft Yamaha momenteel wel een heel uitgebreid modellengamma met toch wel hele fraaie motoren. De modellen in de retrohoek doen het ook goed.
Ik heb vorige week bij Motoport Leek de Tracer 700 eens goed bekeken. Mooie motor, ziet er best sportief uit, maar in mijn ogen minder geschikt voor een duopassagier vooral als die passagier iets forser is dan pak 'm beet Doutzen Kroes.
Dan biedt de Tracer 900 veel meer ruimte en comfort voor de passagier. Flink doorsparen dus als je een Yamaha wil. Overigens heeft Yamaha momenteel wel een heel uitgebreid modellengamma met toch wel hele fraaie motoren. De modellen in de retrohoek doen het ook goed.
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Dan eerst maar eens gaan proef
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Die nieuwe XT's hoef ik helemaal niet aan te wennen, verschrikkelijk gave kleurstelling.
Zo vanaf de foto vind ik de 1000 mooier dan de 650.
Vrees alleen dat het prijsgaatje tussen de 1000 XT en mijn Strompel ietsje te groot is
Zo vanaf de foto vind ik de 1000 mooier dan de 650.
Vrees alleen dat het prijsgaatje tussen de 1000 XT en mijn Strompel ietsje te groot is
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Leuk om het verslag 'live' te lezen.
Forumuitje lijkt me een goed idee
Groet,
Marco
Forumuitje lijkt me een goed idee
Groet,
Marco
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
ik vindt de nieuwe 650 ook wel supergaaf,dus dat wordt sparen voor de opvolger van mijn L2.....
- Framomile
- DL1000 berijder
- Berichten: 926
- Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
- Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
- Woonplaats: Purmerend
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ik zie toch wel een framomile 4.0 aan de horizon gloren........
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Nu al?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2967
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Horizon is nog ver weg
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 102
- Lid geworden op: zo 12-06-2016, 21:09
- Mijn motor is een: Kawasaki klv 1000
- Woonplaats: Lepelstraat
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Bedankt voor t verslag en mee mogen kijken. Vind t een mooi model geworden. Vond t nieuwe type al mooi,maar nu met de wielen.
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd.
- Camino
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: zo 29-06-2014, 20:13
- Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850
- Woonplaats: Eindhoven
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Ik ben niet echt onder de indruk. Zeker geen wow-factor. Uitlaat van de 1000 is er iets op vooruit gegaan maar geel.....? Nee, echt niet. En goudkleurige velgen is echt iets wat ik altijd verafschuwd heb. De grijs/zilverkleurige is al een stuk beter. Maar als de prijzen ook nog eens flink omhoog gaan gaat het hem niet worden. Te weinig vernieuwend en hij wordt dan te duur. Even afwachten dus en maar eens in het echt gaan bekijken en vooral proefrijden. In ieder geval zijn er nu drie kandidaten nl de "oude" 1000 en deze 1000 en toch de Kawa Versys 1000. Proefrijden gaat het toch bepalen.
Met een helm op nooit te oud voor........ (niemand ziet meer hoe lelijk je bent)
Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Leuk om de diverse reacties te lezen. De een enthousiast, de ander gematigd en weer iemand die het niets vind. Bij deze laatse sluit ik mij aan. Het mag bij een ieder inmiddels bekend zijn dat ik snavels verafschuw en Suzuki slaat er een beetje in door. Ze waren ooit de eerste met de snavel voor de DR... maar nu lijkt het wel of er in de Beierse keuken (af)gekeken is.
Helaas voor mij niet het nieuwe model. Ben bang dat de Africa Twin steeds dichterbij komt.
Helaas voor mij niet het nieuwe model. Ben bang dat de Africa Twin steeds dichterbij komt.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Kreeg laatst deze mooie anekdote van een niet nader te noemen Vstrom rijder :
Je hebt gelijk Rene. Een snavel op de 650 slaat nergens op, maakt van je mooie Strom een Donald Dick. Een lachwekkend en meelijwekkend wezen die niet meer serieus genomen wordt of kan worden. Een achteraf, tijdens een jolige of dronken bui, bedachte gimmick die laat zien dat, als je zo'n snavel laat monteren of monteert, buiten de werkelijkheid leeft of bij Walt Disney werkt. Die geen oog heeft voor de innerlijke schoonheid van zo'n een DL650. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dat hoeft niet want ik weet, wat velen nog niet weten, dat jij dat ook allemaal weet. Dus ga door met je strijd. Ik ben nog volstrekt nuchter en ga me nu een borrel inschenken: op mijn 1000 met een snavel. Cheers
Je hebt gelijk Rene. Een snavel op de 650 slaat nergens op, maakt van je mooie Strom een Donald Dick. Een lachwekkend en meelijwekkend wezen die niet meer serieus genomen wordt of kan worden. Een achteraf, tijdens een jolige of dronken bui, bedachte gimmick die laat zien dat, als je zo'n snavel laat monteren of monteert, buiten de werkelijkheid leeft of bij Walt Disney werkt. Die geen oog heeft voor de innerlijke schoonheid van zo'n een DL650. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dat hoeft niet want ik weet, wat velen nog niet weten, dat jij dat ook allemaal weet. Dus ga door met je strijd. Ik ben nog volstrekt nuchter en ga me nu een borrel inschenken: op mijn 1000 met een snavel. Cheers
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Valetek
- DL650 berijder
- Berichten: 414
- Lid geworden op: zo 16-03-2014, 13:13
- Mijn motor is een: V-Strom 650 '04
- Contacteer:
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Heb zelf nog niet ermee gereden maar ben zwaar fan van parallel twins, ben erg benieuwdEikie schreef:Leuk om de diverse reacties te lezen. De een enthousiast, de ander gematigd en weer iemand die het niets vind. Bij deze laatse sluit ik mij aan. Het mag bij een ieder inmiddels bekend zijn dat ik snavels verafschuw en Suzuki slaat er een beetje in door. Ze waren ooit de eerste met de snavel voor de DR... maar nu lijkt het wel of er in de Beierse keuken (af)gekeken is.
Helaas voor mij niet het nieuwe model. Ben bang dat de Africa Twin steeds dichterbij komt.
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
d'r gaat nu iemand beteuterd kijken...vertel je eens n keer iets tegen iemand...of had ie al iets op toen hij ging schrijvenEikie schreef:Kreeg laatst deze mooie anekdote van een niet nader te noemen Vstrom rijder :
Je hebt gelijk Rene. Een snavel op de 650 slaat nergens op, maakt van je mooie Strom een Donald Dick. Een lachwekkend en meelijwekkend wezen die niet meer serieus genomen wordt of kan worden. Een achteraf, tijdens een jolige of dronken bui, bedachte gimmick die laat zien dat, als je zo'n snavel laat monteren of monteert, buiten de werkelijkheid leeft of bij Walt Disney werkt. Die geen oog heeft voor de innerlijke schoonheid van zo'n een DL650. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dat hoeft niet want ik weet, wat velen nog niet weten, dat jij dat ook allemaal weet. Dus ga door met je strijd. Ik ben nog volstrekt nuchter en ga me nu een borrel inschenken: op mijn 1000 met een snavel. Cheers
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Kan in het motome topic, maar past hier beter :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o2MijRN6GLc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o2MijRN6GLc[/youtube]
Laatst gewijzigd door Eikie op wo 26-10-2016, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7828
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Intermot Beurs 5t/m 9 Okt
Rustig blijven Hester
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin