Frame, vering, ketting etc
-
VFRblues
- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr 03 apr 2015, 21:12
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A én Honda VF1000R Rothmans
- Locatie: Beuningen
Bericht
door VFRblues » di 07 jul 2015, 22:59
Laatst heb ik een Pro Oiler aangeschaft en ben bezig om 'm in te bouwen. Intussen heeft alles al een goed plekje gekregen, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik het speedo signaal het beste kan aftappen. De beide wielsensoren zijn aangesloten op de ABS module en lijken niet aan één kant aan massa te liggen. Dus zocht ik naar het signaal dat van de ECU naar het dashboard gaat, dacht dat gevonden te hebben met een roze/witte draad maar er blijft geen signaal binnenkomen op de Pro Oiler (decimale punt rechts blijft aan).
Iemand die hiermee al ervaring heeft en de gouden tip kan geven?
Met vriendelijke groet,
Marty.
-
Motormuus
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 11:41
- Mijn motor is een: KTM 1090 R Adventure 2017 dr jekyll&mr hide uitlaat
- Locatie: brouwershaven
Bericht
door Motormuus » di 07 jul 2015, 23:10
Ik kan je hierbij niet helpen. Zou wel graag een foto zien van hoe en waar je alles heb weggewerkt. Pro oiler staat nog op me verlanglijstje.
-
VFRblues
- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr 03 apr 2015, 21:12
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A én Honda VF1000R Rothmans
- Locatie: Beuningen
Bericht
door VFRblues » zo 12 jul 2015, 09:07
Ga ik zeker posten zodra ik het aan de praat heb, nog geen tijd gehad verder te zoeken naar het speedo signaal.
Groet,
Marty.
-
VFRblues
- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr 03 apr 2015, 21:12
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A én Honda VF1000R Rothmans
- Locatie: Beuningen
Bericht
door VFRblues » vr 11 sep 2015, 21:53
Hoogste tijd voor een update!
Inmiddels werkt alles, de roze draad was toch de goede maar dan moet je in de Pro-Oiler aangeven dat je het tacho signaal gebruikt en niet het reed-schakelaartje...
Hierbij wat foto's (2e poging) ik hoop dat het werkt):
https://www.dropbox.com/sc/r87xnqcrlndk ... BAtJXP-OSa" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben nog aan het worstelen met de instelling en zo te zien op de eerste foto moet ik het vorkje rond het tandwiel nog iets verder naar achteren plaatsen om het beter aan te laten sluiten.
Groet,
Marty.
Laatst gewijzigd door
VFRblues op vr 11 sep 2015, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Motormuus
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 11:41
- Mijn motor is een: KTM 1090 R Adventure 2017 dr jekyll&mr hide uitlaat
- Locatie: brouwershaven
Bericht
door Motormuus » vr 11 sep 2015, 21:59
Kan helaas je foto's niet zien.
-
VFRblues
- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr 03 apr 2015, 21:12
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000A én Honda VF1000R Rothmans
- Locatie: Beuningen
Bericht
door VFRblues » vr 11 sep 2015, 22:17
Link aangepast, werkt het nu wel?
-
Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 8288
- Lid geworden op: zo 25 nov 2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Locatie: Oud Beijerland
Bericht
door Eikie » za 12 sep 2015, 10:44
Yep. 6 fotootjes via dropbox
Groeten, René
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.
The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
Motormuus
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 11:41
- Mijn motor is een: KTM 1090 R Adventure 2017 dr jekyll&mr hide uitlaat
- Locatie: brouwershaven
Bericht
door Motormuus » za 12 sep 2015, 12:37
Zal het via de laptop nog eens proberen. De pro boiler staat al een tijdje op me verlanglijstje. Maar de vrouw heeft de rem erop gezet. Met aankopen voor de V-strom.