Politie Motorjas

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Phony123
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 16-03-2014, 19:31
Mijn motor is een: vstrom 1000, model 2016
Woonplaats: Tilburg

Politie Motorjas

Bericht door Phony123 »

Iemand ervaring met deze Motorjas? Het lijkt mij wel wat..mooi dik leer, fluor kleur dus opvallen en doordacht in elkaar gezet........en past mijn inziens goed bij de Vstrom uitstraling.
349 of 399eur voor de nieuwe uitvoering is een hoop geld,,maar is er meer animo voor? Gezamenlijke inkoop? Het kan een optie zijn.

Dus twee vragen, heeft er iemand ervaring met deze jas,,en is er überhaupt animo voor om iets gezamenlijk te doen.

http://www.restyle.ws/pdetail.php?catid=88&pid=333
Gebruikersavatar
Motormuus
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1582
Lid geworden op: wo 26-03-2014, 11:41
Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Woonplaats: brouwershaven

Re: Politie Motorjas

Bericht door Motormuus »

Uit ervaringen van anderen weet ik dat automobilisten schrikken van zulke kleding of een mooie gele helm en soms de gekste capriolen uit gaan halen. En het merk restyle van wat ik er heb gezien. Geef ik liever iets meer uit. Vind het net niks. Maar das persoonlijk.
Gebruikersavatar
Phony123
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 16-03-2014, 19:31
Mijn motor is een: vstrom 1000, model 2016
Woonplaats: Tilburg

Re: Politie Motorjas

Bericht door Phony123 »

Het is idd totaal niet mijn bedoeling om als motoragent door het leven te gaan..maar opvallen bevalt me wel goed. In me lowprofile , matzwarte chopper tijd. Heb ik te vaak bijna op de motorkap gelegen,,,omdat ze je niet zagen...das ook niet alles.

Maar een minder goede ervaring met het merk Restyle?
Gebruikersavatar
Eric66
EX- V-Strom berijder
Berichten: 188
Lid geworden op: vr 13-05-2011, 08:58
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Westland

Re: Politie Motorjas

Bericht door Eric66 »

Ik vind het een mooie jas, opvallen moet eigenlijk op de motor.
Zelf draag ik het liefst leer maar omdat deze zwart is draag ik hem zelden met woon werk verkeer in de spits.
Maw. Een mooie leren jas die gezien mag worden, ik hou dit hier nog ff in de gaten.
V-Strom, The great compromiser !!
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Politie Motorjas

Bericht door Sparkle Black Peter »

DE jas ziet er prima uit. Hou er wel rekening mee dat Fluor erg snel zwart gaat worden. Vraag ook na hoe je de jas weer schoon kunt maken en of de fluorkleur niet gaat verkleuren. Heb eens een Damen jas gehad in fluor, maar na 3 weken was de fluor nergens meer te bekennen. Was wel een jas van textiel.

Peter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Politie Motorjas

Bericht door Framomile »

Ik vind het wel wat, vooral de goede reflectie, dat mis ik op mijn huidige fluor jas. Een seizoen rijden met deze jas moet uitwijzen of hij ook werkelijk wheaterproof is.



@peter, die jas van jou was toch een bijzonder geval( hoort bij jou :mrgreen: ), mag toch hopen dat niet al hun jassen zo snel verkleuren. Ze kosten behoorlijk wat en dat zou echt niet moeten kunnen.

Mijn huidige jas van revit is alleen vies maar na een wasbeurt wel weer fluor. De intensiteit van deze kleur neemt altijd redelijk snel af. Mijn fluor helm is ook niet meer wat het geweest is. Zou nu eerder lichtgeel moeten heten :? .

Gr Franc
Kristof
DL650 berijder
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 13-07-2012, 20:20
Mijn motor is een: Honda Africa Twin

Re: Politie Motorjas

Bericht door Kristof »

Ik heb wel interesse, maar moet het in de fluo kleur?
Na een half jaar woon-werkverkeer is dat fluo bij mij gewoon zwart...
AVC
DL650 berijder
Berichten: 247
Lid geworden op: ma 12-11-2012, 19:19
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2004)/Suzuki DR 750 Big/ AJP pr4 enduro pro
Woonplaats: Leuven

Re: Politie Motorjas

Bericht door AVC »

Inderdaad, na een tijd door weer en wind ziet het er al een pak minder fluo uit. Dan pak je beter een goedkoop fluovestje, dat kan je sneller wassen en/of vervangen.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 03-09-2014, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een opvolgende reactie is onnodig en ongewenst.
Jeen
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 27-05-2011, 20:30
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650A 2009
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Politie Motorjas

Bericht door Jeen »

Ik ben één keer bij restyle geweest. Daarna niet meer. Ik vond kwaliteit en pasvorm behoorlijk tegenvallen. Meeste modellen ook een beetje lomp design (maar dat is smaak uiteraard). Alles aan de korte kant. Een enkel stuk dat er positief uitsprong was dan ook meteen niet zo goedkoop meer.
Later zelf een leren jack van Macna gekocht: wat een verschil in afwerking....
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Politie Motorjas

Bericht door Eikie »

Voor €50 meerprijs wordt het een maatwerk jas. Dan zou het toch goed moeten passen
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Plaats reactie