Givi Airflow ervaring
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2010)
Givi Airflow ervaring
Mijn ervaring met de GIVI airflow:
onlangs mijn stand ruitje ( DL650 2010 ) verwisseld voor Givi airflow ruit
aangezien ik niet erg erg groot ben ( 1.77 ) staat de ruit in de laagste stand
resultaat : geen turbulentie , kan met vizier open en zonder doppen rijden , wel meer motorlawaai heb ik het idee, meer gegier en mn bij volgas doortrekken brult de motor er lustig op los .
wel vind ik het jammer dat ik maar net over de ruit heen kan kijken , ik had m graag nog een paar cm lager gehad, iemand nog ideeen?
ik heb de Suzuki montage steun op de laagste stand staan , dus die kan niet lager en iets vd bovenkant afhalen lijkt me niet mooi aangezien de airflow een dikke buitenrand heeft.
op de snelweg : geweldig
grt
John
onlangs mijn stand ruitje ( DL650 2010 ) verwisseld voor Givi airflow ruit
aangezien ik niet erg erg groot ben ( 1.77 ) staat de ruit in de laagste stand
resultaat : geen turbulentie , kan met vizier open en zonder doppen rijden , wel meer motorlawaai heb ik het idee, meer gegier en mn bij volgas doortrekken brult de motor er lustig op los .
wel vind ik het jammer dat ik maar net over de ruit heen kan kijken , ik had m graag nog een paar cm lager gehad, iemand nog ideeen?
ik heb de Suzuki montage steun op de laagste stand staan , dus die kan niet lager en iets vd bovenkant afhalen lijkt me niet mooi aangezien de airflow een dikke buitenrand heeft.
op de snelweg : geweldig
grt
John
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Ik heb 3 cm van die bovenruit gehaald. Gewoon met een ijzerzaagje.
Dan werkt ie nog prima en het ziet er beter uit.
Ik rij nu met flipup ruitje, dus hij staat in de schuur.
Proberen?
Moet je even naar Winterswijk komen.
Dan werkt ie nog prima en het ziet er beter uit.
Ik rij nu met flipup ruitje, dus hij staat in de schuur.
Proberen?
Moet je even naar Winterswijk komen.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2003)
Re: Givi Airflow ervaring
Ik had het zelfde probleem. Heb niet de zaag er in gezet, maar nieuwe gaten geboord in de onderruit.
Daarna de zwarte hoogteverstelling hendels verplaatst. Ongeveer 9 cm lager. De oude gaten afgeplakt met doorzichtig folie.
Daarna de zwarte hoogteverstelling hendels verplaatst. Ongeveer 9 cm lager. De oude gaten afgeplakt met doorzichtig folie.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2010)
Re: Givi Airflow ervaring
ja, afzagen lijkt me dan het makkelijkste, ik heb ook gekeken naar het verplaatsen vd gaten, maar die zijn wel erg groot.
hoe ziet dat eruit met een stuk eraf gezaagd, niet lelijk omdat je het verdikte gedeelte kwijt bent?
heb je misschien een foto ervan?
grt
John
hoe ziet dat eruit met een stuk eraf gezaagd, niet lelijk omdat je het verdikte gedeelte kwijt bent?
heb je misschien een foto ervan?
grt
John
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Ik heb gezocht maar heb geen foto kunnen vinden. Dan moet ik er 1 maken. Maar dat wordt later ivm vakantie.
Hij wordt in ieder geval niet lelijker op.
Hij wordt in ieder geval niet lelijker op.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2010)
Re: Givi Airflow ervaring
ok, alvast bedankt!
Re: Givi Airflow ervaring
Hoi,
Als ik weer terug ben van de werkzaamheden hier in het Midden-Oosten ga ik hier ook is mee aan de pruts.
Wil dmv nieuwe gaten de ruit naar beneden brengen.
Bij droog weer geen enkel probleem kijk je gewoon door de ruit heen maar bij regen op de autobahn.......................
Dus als er nog tips/fotos zijn van de verbouwde suzuki steunen?
GR
Als ik weer terug ben van de werkzaamheden hier in het Midden-Oosten ga ik hier ook is mee aan de pruts.
Wil dmv nieuwe gaten de ruit naar beneden brengen.
Bij droog weer geen enkel probleem kijk je gewoon door de ruit heen maar bij regen op de autobahn.......................
Dus als er nog tips/fotos zijn van de verbouwde suzuki steunen?
GR
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi Airflow ervaring
Ruit in de laagste stand met regen op de rijksweg. Waaien de druppels mooi van je vizier !
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Givi Airflow ervaring
Nou, dat valt vies tegen hoor Rene. Ik moet echt even naast t scherm gaan hangen.
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi Airflow ervaring
Jij bent een meter langer en rijdt op het oude model.
Dat maakt een wereld van verschil
Dat maakt een wereld van verschil
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Givi Airflow ervaring
Calimero
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Ruitjes fotograferen blijft lastig, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.
De rand is niet erg en niet veel naders dan de originele.
ps: Die 2x2 gaten bovenin de onderruit zijn van het flipupje wat ik daar een keer op gemonteerd had.
Kan ik je afraden, want het flipupje is niet breed genoeg. Alleen rijden met de onderruit is geen doen. Geeft alleen maar turbulentie.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Bacchus
- DL1000 berijder
- Berichten: 826
- Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
- Woonplaats: Weert
Re: Givi Airflow ervaring
En dit is prettiger rijden dan met de originele lengte?
Je haalt een stukje van de flip-up weg door het bovenste gedeelte af te zagen toch?
Je haalt een stukje van de flip-up weg door het bovenste gedeelte af te zagen toch?
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Het effect van de ruit zit in de dubbele ruit en de verdunning/verdikking tussen de 2 ruiten (venturi effect).
Dat maakt dat de lucht over je heen wordt getrokken.
De lengte van de ruit heeft minder effect. Die kan wel iets korter.
Dan hoef je er niet tegenaan of doorheen te kijken.
Met 1.80m en ruit in de laagste stand moet dat wel.
De werking is verder goed.
Dat maakt dat de lucht over je heen wordt getrokken.
De lengte van de ruit heeft minder effect. Die kan wel iets korter.
Dan hoef je er niet tegenaan of doorheen te kijken.
Met 1.80m en ruit in de laagste stand moet dat wel.
De werking is verder goed.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Hessie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 915
- Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
- Mijn motor is een: BMW F900 XR
- Woonplaats: Huizen
Re: Givi Airflow ervaring
Ik durf dat toch te betwisten JW.
Ik merk wel degelijk verschil qua wind/turbulentie/herrie als je de "schuifruit" in hoogte verandert.
Je hebt het wel mooi afgezaagd hoor
Ik merk wel degelijk verschil qua wind/turbulentie/herrie als je de "schuifruit" in hoogte verandert.
Je hebt het wel mooi afgezaagd hoor
doei
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi Airflow ervaring
(Lucht)volume tussen de ruit en de berijder is ook een belangrijk punt.
Zelf ben ik erg tevreden over het scherm terwijl mijn zoon turbulentie ervaart.
Ik 82kg en 1.76m mijn zoon 70kg en 1.88m
Hiermee wil ik aangeven dat ik met mijn dikke lijf en korte armpjes dichter op het scherm zit dan een magere Hein met lange vlerken. Niets is zo persoonlijk als de afstelling van een windscherm en dan heb ik het type helm nog niet eens meegenomen in het verhaal. In een ander topic is dit al in den treuren beschreven.
Ik zou zeggen; plak zo'n scherm er op, ga rijden, instellen en als het niks is, gewoon weer een een ander type ruit monteren totdat je wat goed gevonden hebt. Er is genoeg te koop of zelfs op maat te maken.
Zelf ben ik erg tevreden over het scherm terwijl mijn zoon turbulentie ervaart.
Ik 82kg en 1.76m mijn zoon 70kg en 1.88m
Hiermee wil ik aangeven dat ik met mijn dikke lijf en korte armpjes dichter op het scherm zit dan een magere Hein met lange vlerken. Niets is zo persoonlijk als de afstelling van een windscherm en dan heb ik het type helm nog niet eens meegenomen in het verhaal. In een ander topic is dit al in den treuren beschreven.
Ik zou zeggen; plak zo'n scherm er op, ga rijden, instellen en als het niks is, gewoon weer een een ander type ruit monteren totdat je wat goed gevonden hebt. Er is genoeg te koop of zelfs op maat te maken.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Givi Airflow ervaring
Ook ik met 192 met verhoogd 1000 zadel ervaar nog turbulentie bij oplopende snelheid. Overig verkeer doet trouwens ook n flinke duit in het zakje. Hoe dichter ik naar t scherm buig hoe minder turbulentie.
Tapatalk via mijn iPhone
Tapatalk via mijn iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Maar vast niet 3 cm vanuit de onderste stand. En jij rijdt op een L2 en het gaat hier om K-modellen. Die motor is anders en die ruit is anders. En niet alleen qua vlekkiesHessie schreef:Ik durf dat toch te betwisten JW.
Ik merk wel degelijk verschil qua wind/turbulentie/herrie als je de "schuifruit" in hoogte verandert.
Je hebt het wel mooi afgezaagd hoor
Wat hier bovengenoemd wordt is een belangrijke opmerking: de afstand tot de ruit. Die moet zo klein mogelijk zijn eigenlijk.
Bij mij merk ik verschil met het ruitje op een kloontje of op de originele mounting. Met kloontje wordt de afstand ook weer groter.
Maar de wind en vooral relatieve richting en ander verkeer maken ook veel uit. Het blijft behelpen. Zondag nog gemerkt op de snelweg.
Daarom is naked best lekker
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Hessie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 915
- Lid geworden op: do 25-12-2008, 20:22
- Mijn motor is een: BMW F900 XR
- Woonplaats: Huizen
Re: Givi Airflow ervaring
Ja maar ja maar ja maar ik heb toch ook op een K gereden, met airflow
Ach, je kunt er een boek overschrijven....
Maar ik blijf erbij dat 3 cm lager of hoger echt wel verschil kan opleveren, waarom zou anders die mogelijkheid erop zitten
Ach, je kunt er een boek overschrijven....
Maar ik blijf erbij dat 3 cm lager of hoger echt wel verschil kan opleveren, waarom zou anders die mogelijkheid erop zitten
doei
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Givi Airflow ervaring
Daarom had ik m er dus weer afgehaald. Dat scheelde enorm.RedStrom schreef: Wat hier bovengenoemd wordt is een belangrijke opmerking: de afstand tot de ruit. Die moet zo klein mogelijk zijn eigenlijk.
Bij mij merk ik verschil met het ruitje op een kloontje of op de originele mounting. Met kloontje wordt de afstand ook weer groter.
Wel kleren aanhouden, JW. En Sven nu niet vragen om een fotootje……RedStrom schreef:Daarom is naked best lekker
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Givi Airflow ervaring
Fotootje ?
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi Airflow ervaring
je was me net voor Kees
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Sjakie
- DL650 berijder
- Berichten: 635
- Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
- Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
- Woonplaats: Kamerik (buiten)
Re: Givi Airflow ervaring
JW + naked = iets dat ik niet hoef te zien
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
- Framomile
- DL1000 berijder
- Berichten: 926
- Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
- Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
- Woonplaats: Purmerend
Re: Givi Airflow ervaring
Ik ga voor naked en 3 cm langer
-
- Berichten: 1052
- Lid geworden op: zo 16-08-2009, 23:01
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs
- Woonplaats: s`Gravendeel
Re: Givi Airflow ervaring
Zeer tevreden over wat turbulentie betreft. Ze hadden het alleen het bovenste scherm wel wat kras vaster mogen maken.
650 K7 / L13 / L14/ L15 650 2018 xta geel
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Als je het toch wil zien hier is een link naar een paar actiefoto's op xxx.com http://www.speciaalvoorjou.comSjakie schreef:JW + naked = iets dat ik niet hoef te zien
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5073
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Givi Airflow ervaring
Bij welke uroloog heb je een afspraakFramomile schreef:Ik ga voor naked en 3 cm langer
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Sjakie
- DL650 berijder
- Berichten: 635
- Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
- Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
- Woonplaats: Kamerik (buiten)
Re: Givi Airflow ervaring
Trap ik er toch nog in
Webpagina niet beschikbaar
De webpagina op http://www.speciaalvoorjou.com/ is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar of is permanent verplaatst naar een nieuw webadres.Hier volgen enkele suggesties:Controleer of uw apparaat een signaal en gegevensverbinding heeft.Laad deze webpagina later opnieuw.Bekijk een exemplaar van de webpagina uit het cachegeheugen van Google.
Webpagina niet beschikbaar
De webpagina op http://www.speciaalvoorjou.com/ is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar of is permanent verplaatst naar een nieuw webadres.Hier volgen enkele suggesties:Controleer of uw apparaat een signaal en gegevensverbinding heeft.Laad deze webpagina later opnieuw.Bekijk een exemplaar van de webpagina uit het cachegeheugen van Google.
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4887
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Givi Airflow ervaring
Je bent niet de enige.
Viezerik
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi Airflow ervaring
xxx.com
Net zoiets als 555 telefoonnummers in Amerikaanse TV series... bestaan niet
Net zoiets als 555 telefoonnummers in Amerikaanse TV series... bestaan niet
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin