"opvoeren"
"opvoeren"
Heeft iemand ervaring met dit :
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of dit :
http://www.daijiro.com/daijiro_francais_list.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of dat :
http://www.powercommander.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of dit :
http://www.daijiro.com/daijiro_francais_list.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of dat :
http://www.powercommander.com" onclick="window.open(this.href);return false;
antwoord daijiro
re106 2e en 3e "vrij" en de rs106 ook de topsnelheid is "vrij", niet meer max 200 km/u.
Prijzen : re106 145 € rs106 195 €
Prijzen : re106 145 € rs106 195 €
Re: antwoord daijiro
WOW!!!!!: da's duur!~~flying~~ schreef:re106 2e en 3e "vrij" en de rs106 ook de topsnelheid is "vrij", niet meer max 200 km/u.
Prijzen : re106 145 € rs106 195 €
Ik heb de mijne (spiksplinternagelnieuw) 130 pleuro betaald
Duur
Inderdaad, neem 'm dus niet maar wel de Tre van Ivan die de
eerste 4 versnellingen "full power" geeft en bovendien no 200 km/h limit meer en dat voor 110$
De power commander is me ff te duur +- 330€ en kan eventueel gevaarlijk voor je motor zijn want je kan namelijk van alles en nog wat iets te ver regelen.
eerste 4 versnellingen "full power" geeft en bovendien no 200 km/h limit meer en dat voor 110$
De power commander is me ff te duur +- 330€ en kan eventueel gevaarlijk voor je motor zijn want je kan namelijk van alles en nog wat iets te ver regelen.
Re: Duur
Waarom moet je dat ding absoluut in de VS gaan kopen? Dat lijkt me ook een dure aangelegenheid. Vooral als er achteraf nog wat taksen en invoerrechten aan te pas komen.~~flying~~ schreef:Inderdaad, neem 'm dus niet maar wel de Tre van Ivan die de
eerste 4 versnellingen "full power" geeft en bovendien no 200 km/h limit meer en dat voor 110$
De power commander is me ff te duur +- 330€ en kan eventueel gevaarlijk voor je motor zijn want je kan namelijk van alles en nog wat iets te ver regelen.
Je kan het evengoed in België kopen als ze hier dan toch zoveel goedkoper zijn.
Daijiro Powerbox
Wie echt het onderste uit de kan wil kan bij Bike Design tegenwoordig terecht voor de Daijiro Powerbox. Dit apparaatje zou de instellingen van de originele toerentalbegrenzer opheffen, waardoor het koppel en de acceleratie zouden verhogen, vooral in laag en middengebied. De truuk met de duif bestaat erin dat het toestel de beperkingen opheft die de Japanse motorfietsfabrikanten omwille van recente homologatie- en geluidsnormen dienden in te bouwen in hun ontstekings- en injectiecurves, vooral in eerste en tweede versnelling, met het verlies van acceleratie en vermogen tot gevolg. De ingreep duurt naar verluidt maar een kwartiertje en je hebt al een powerbox voor 115 euro. De sinds 2001 ingestelde limiet van 300 km/u zou hierdoor overschreden worden… Meer info bij Bike Design op tel. +32 (0) 52 453 361 of via mail info@bike-design.be of bij uw lokale dealer.
Wie echt het onderste uit de kan wil kan bij Bike Design tegenwoordig terecht voor de Daijiro Powerbox. Dit apparaatje zou de instellingen van de originele toerentalbegrenzer opheffen, waardoor het koppel en de acceleratie zouden verhogen, vooral in laag en middengebied. De truuk met de duif bestaat erin dat het toestel de beperkingen opheft die de Japanse motorfietsfabrikanten omwille van recente homologatie- en geluidsnormen dienden in te bouwen in hun ontstekings- en injectiecurves, vooral in eerste en tweede versnelling, met het verlies van acceleratie en vermogen tot gevolg. De ingreep duurt naar verluidt maar een kwartiertje en je hebt al een powerbox voor 115 euro. De sinds 2001 ingestelde limiet van 300 km/u zou hierdoor overschreden worden… Meer info bij Bike Design op tel. +32 (0) 52 453 361 of via mail info@bike-design.be of bij uw lokale dealer.
dan moet je wel verschrikkelijk onhandig zijn want ik heb 'm zelf gestoken en dat duurde net geen 3 minuten. Je moet alleen de stekker onder de benzinetank losmaken (achteraan, het zadel er af halen volstaat) en de box er tussen pluggen. Het is wat gefrul om de originele stekker los te krijgen, maar met een schroevendraaiertje lukt het wel.fred schreef:Daijiro Powerbox
Wie echt het onderste uit de kan wil kan bij Bike Design tegenwoordig terecht voor de Daijiro Powerbox. Dit apparaatje zou de instellingen van de originele toerentalbegrenzer opheffen, waardoor het koppel en de acceleratie zouden verhogen, vooral in laag en middengebied. De truuk met de duif bestaat erin dat het toestel de beperkingen opheft die de Japanse motorfietsfabrikanten omwille van recente homologatie- en geluidsnormen dienden in te bouwen in hun ontstekings- en injectiecurves, vooral in eerste en tweede versnelling, met het verlies van acceleratie en vermogen tot gevolg. De ingreep duurt naar verluidt maar een kwartiertje en je hebt al een powerbox voor 115 euro. De sinds 2001 ingestelde limiet van 300 km/u zou hierdoor overschreden worden… Meer info bij Bike Design op tel. +32 (0) 52 453 361 of via mail info@bike-design.be of bij uw lokale dealer.
HTH
Ik heb dat gratis gemaakt in den tijd op mijnen TL1000S!
Is iets super simpel! Gewoon een weerstandje!
Dan nog een schakelaartje om zelf te bepalen hoe je wilt rijden! Als je power nodig hebt zet je het op. Bij gewoon toeren zet je het af en is je verbruik lager!
Al die toestellekes da je koopt zijn eigenlijk afzetterij!
Greetz V2
Is iets super simpel! Gewoon een weerstandje!
Dan nog een schakelaartje om zelf te bepalen hoe je wilt rijden! Als je power nodig hebt zet je het op. Bij gewoon toeren zet je het af en is je verbruik lager!
Al die toestellekes da je koopt zijn eigenlijk afzetterij!
Greetz V2
ik kan daar ook ni goed mee overweg! Maar ik heb gewoon effe op internet gezocht.
En dit kwam ik uit!
http://www.sv1000.inuk.com/faq/tre/tre_rogfog.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het enige wat je moet hebben is een paar draadjes en het weerstandje dat zeer makkelijk te vinden is!
Maar idd als je het echt prima wil hebben zoals die powerbox zelve dan moet je al iets afweten om een prima schakeling te maken.
Greetz V2
En dit kwam ik uit!
http://www.sv1000.inuk.com/faq/tre/tre_rogfog.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het enige wat je moet hebben is een paar draadjes en het weerstandje dat zeer makkelijk te vinden is!
Maar idd als je het echt prima wil hebben zoals die powerbox zelve dan moet je al iets afweten om een prima schakeling te maken.
Greetz V2
Geen fotos
Leuke link maar ik zie de fotos niet
Probleem met m'n computer of hetzelfde bij de anderen
Probleem met m'n computer of hetzelfde bij de anderen
Re: Geen fotos
De fotos werken idd nietmeer!~~flying~~ schreef:Leuke link maar ik zie de fotos niet
Probleem met m'n computer of hetzelfde bij de anderen
opvoeren
Deze leverancier kan een speedpack leveren voor 101,45 e en geeft de 2e, 3e en de 6e versnelling vrij. http://www.lambdatester.de/Shop/shopindex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hem pas binnen en op de motor gezet, maar gezien het weer ben ik er nog niet aan toe gekomen om hem te testen.
Ik heb hem pas binnen en op de motor gezet, maar gezien het weer ben ik er nog niet aan toe gekomen om hem te testen.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Hoi Ben,
Misschien op het marktplaatsdeel van het forum plaatsen? Lijkt me dat je daar meer respons kunt verwachten.
Misschien op het marktplaatsdeel van het forum plaatsen? Lijkt me dat je daar meer respons kunt verwachten.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
opvoeren waarom ????
haal gewoon die secundaire gaskleppen uit en steek er een K&N luchtfilter in en het is klaar
daar hoef je geen dure tré - Daijiro Powerbox of power commander voor te kopen
en geloof me het werkt wel degelijk op de 1000 cc als hij dan nog niet snel genoeg is koop dan een gsxr 1000
op de pagina foto's staan ze afgebeeld
http://users.skynet.be/vlaanderen/frank/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
haal gewoon die secundaire gaskleppen uit en steek er een K&N luchtfilter in en het is klaar
daar hoef je geen dure tré - Daijiro Powerbox of power commander voor te kopen
en geloof me het werkt wel degelijk op de 1000 cc als hij dan nog niet snel genoeg is koop dan een gsxr 1000
op de pagina foto's staan ze afgebeeld
http://users.skynet.be/vlaanderen/frank/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
strommaxStrommax schreef:Frank, wat effect geeft het, wanneer je de secundaire kleppen weghaalt? Mijn motor is nog in garantie, dus best ni aan beginnen zeker? Toffe site trouwens . Wie is uw dealer trouwens want gij betaald weinig voor uw onderhoud, als ik dat vergelijk met mijn dealer
ik heb mijn onderhoud laten doen bij motoren verboven tot 17880km
nu is mijn motor 2 jaar en de garantie is gedaan dus ga ik weer bij een vriend (een motor mecanieker die voor en na werkt hij heeft zelf een gs 1200 en een cbr 1000rr om mee te racen indien nodig geeft hij ook een factuur) daar hebben we vorige week mijn secundaire gaskleppen er uit gehaald en een k&n luchtfilter gestoken. ik ga daar al 20 jaar en het is in kessel.
wat het gaf mijn het verwijderen van mijn secundaire gaskleppen wel hij gaat nu in 1ste 2 de beter en mooier in toeren houd niet meer in en bij 200 gaat hij nog steeds door.
in de file moet je gewoon rustig op het gas gaan want hij luistert ommiddelijk verder nog geen enkel nadeel ondervonden
wel zou ik wachten toe de garantie periode afgelopen is om deze ingreep te doen
stuur een mail naar mij dan kunnen we eens afspreken
corre@netbel.be