Regenpak

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Regenpak

Bericht door RedStrom »

Ik heb gezocht maar kon geen topic vinden en gezien de aankomende herfst een topic over regenkleding.
Ik rij nu 3 jaar zonder, maar het wordt tijd om er 1 te kopen.

Eisen aan regenkleding: moet 100% droog zijn, makkelijk aan- en uitrekken ook als je al nat bent, goed sluiten bij nek en armen, geen gezweet in het pak, een zak waar je makkelijk bij kan, gevoerd.
Daarnaast mag regenkleding goed zichtbaar zijn. Veel fluo.

Vraag aan jullie gebaseerd op jullie ervaring:
- zou je gaan voor een overal of een losse broek met jas
- welke regenkleding (merk, type, naam) zou je aanbevelen

BVD
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Leville

Re: Regenpak

Bericht door Leville »

Ik heb een heel fluo en waterdicht pak uit één stuk van Difi. Gevoerd, met zak, etc. Makkelijk aan en uit trekken is relatief. Ik houd het bij "doenbaar". Nu, zeker als je gewone pak al nat is, dan zou ik eerder opteren voor een pak waarbij je de broekspijpen aan de buitenzijde volledig kan dichtritsen. Dat kan bij dit Difi-pak niet.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Regenpak

Bericht door Ebrostrom »

Ik ben na de ECR 2013 (ondanks dat mijn motorpak en regenbroek geen water hebben doorgelaten) ook gelijk gaan zoeken. Ik ga dit topic goed volgen.
Naast fluo of neon geel zijn reflecterende banen voor de veiligheid mss ook fijn. Voor mij persoonlijk is een lengte maat ook mooi meegenomen (192).


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Regenpak

Bericht door Frank »

Ik heb een overall van Richa en ben na de ECR gewoon droog thuis gekomen. Pak kostte eurootje of 75...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Na de ECR met natte kraag, nat kruis en natte manchetten er van overtuigd dat er een regen-overall gaat komen.
Ik heb Sebastian zien klooien met (te) smalle broekspijpen... , zo een dus niet voor mij. Open ritsbare broekspijpen is een must.

Het wordt idd een zoektocht en op een paar tientjes moet je niet bezuinigen. Droog thuiskomen is wel zo lekker :duim:

Iemand toevallig ervaring met de REV'IT! Pacific H2O ?
Laatst gewijzigd door Eikie op ma 16-09-2013, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1389
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: Regenpak

Bericht door Cplegt »

Ik heb een waterdichte jas van richa, en die houd zich perfect. Op de terugweg van Oostenrijk uit kunnen testen. Voor woonwerk verkeer een losse regenbroek er bij. Voor mn zomerjas een opritsbaar regenjasje erbij, en het werkt opzich goed. Alleen bevalt mn regen overal van ik meende edane (ooit gekregen) beter. Er zat ook een gaasvoering in, maar die haakte overal achter en is er nu dus uit gesloopt.

Het aantrekken van die dingen blijft toch een klein ongemak.
Let bij de koop opdat de broekspijpen wijd genoeg open kunnen zodat je er makkelijk in kunt met je motorlaarzen. Ook moet het pak ruim zitten zodat hij je niet beperkt in het sturen en bewegen op de motor.
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Regenpak

Bericht door RedStrom »

Frank schreef:Ik heb een overall van Richa en ben na de ECR gewoon droog thuis gekomen. Pak kostte eurootje of 75...
Bij Motoport gekocht Frank?
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Regenpak

Bericht door Frank »

Ja. . Motoport en inderdaad met goede ritsen onderaan de pijpen zodat ie ruim over de laarzen gaat en afsluiten met klittenband. ..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Regenpak

Bericht door Iron Horse »

Ik heb een 2-delig regenpak van Louis. Weet even niet precies welke en wat het heeft gekost. Totaal bij mijn weten niet meer dan 100 euro. Werkt perfect, is absoluut waterdicht en de pijpen zijn ruim opritsbaar. Heb het gelukkig maar een paar keer hoeven gebruiken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Regenpak

Bericht door RedStrom »

http://www.motorkledingoutlet.nl/regenkleding-c-29.html
Een paar kandidaten.

Iemand die ervaring heeft met en voorkeur heeft voor of broek/jas of overal?
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Regenpak

Bericht door Ebrostrom »

Of
Motorcorner
Motorkledingoutlet
Er zijn zo wel heel veel sites te vinden.

Ik heb Peter in een evolution zien rijden en Frank volgens mij in een ixs (helemaal fluo).

Op motor forum is deze vraag natuurlijk ook gesteld:
Motorforum

Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
PietB
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27-03-2012, 10:36
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2
Woonplaats: Bolsward

Re: Regenpak

Bericht door PietB »

Ik heb een jas en broek van REV'IT! Horizon . Bevalt uitstekend, het maakt een regenpak overbodig. :D
Vriendelijke groet,Piet
On the road again.............
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: Regenpak

Bericht door Patrick8888 »

Ik heb een regenoverall van Difi. Deze is goed voorzien van reflectie materiaal. Is redelijk goed aan te trekken. Hoe het zal gaan over een nat pak weet ik. Pak is wel gevoerd. Aan de nek, mouwen, middel en benen zijn er voldoende verstel mogelijkheden (klittenband) om het pak goed aan te laten sluiten. Het geheel prop je in een tasje wat redelijk compact is. Tasje zit aan de overall vast. Koste iets van 70 euro.

Als je het pak aan heb dan zal je het op een gegeven moment toch warm krijgen. Het pak is absoluut waterdicht maar ademt voor geen meter. Zou je het de hele dag aan hebben dan wordt het binnen wel klam denk ik. Op de rug en onder de oksles zit wel iets van ventilatie maar dat zal niet voldoende zijn. Maar goed, je blijft droog. Ik gebruik het op korte stukken, woon werk verkeer, als ik met mijn zomer pak rijd. Dan ligt het gewoon achterin de topkoffer.


Verstuurt vanaf mijn Dell Latitude.....
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Regenpak

Bericht door Framomile »

Heb afgelopen zaterdag tijden ECR mijn IXS pak aangehad en wat daar aan bevalt is de kleur en de reflectie. Heb het pak overgenomen van een ander forum lid juist vanwege de fluor kleur, toch een beetje mijn "dingetje".Ik weet dus weet niet waar deze is gekocht.
Heb het pak eigenlijk zelf maar 2x aangehad en het is tot nu toe waterdicht. Had het wel bloedheet aan het einde van de rit toen het wat warmer werd dus ben bang dat het pak niet "ademt"

Mijn andere (eerste) overal is van Difi, vind ik iets degelijker/zwaardere stof en is ook zeker waterdicht. Deze heb ik gekocht bij Motorport. Hebben ze geloof ik in 3 of 4 maten.

Vind in het algemeen het aantrekken van een overal eigenlijk altijd een beetje lastig maar met wat beleid goede ritsen en geduld redelijk goed te doen. Draag eigenlijk alleen een overal als ik zeker weet dat ik een aantal uren achter elkaar in de regen ga rijden. Voor bv mijn woonwerk 3/4 uur gebruik ik hem nooit.

Zoals je afgelopen zaterdag kon zien was ik helemaal droog gebleven erg comfortabel en dat is de enige en vooral ook hoofdreden dat ik zo'n pak draag, de rest vind ik dan even ondergeschikt.

Mijn laarzen van Daytona en gore-tex handschoenen van alpine star hebben hun werk ook zeer goed gedaan!

Succes met zoeken, moet zeker lukken.

Gr Franc
TimStyle

Re: Regenpak

Bericht door TimStyle »

Hier een 2 delig niet gevoerd regenpak van Richa. Doe 'm dikwijls aan, zeker als het vriest omdat zo'n extra wind/water dichte laag toch wat extra warmte geeft... en omdat de pekel m'n motorpak zo'n vieze geur/kleur geeft.

Als ik alles op tel heb ik 'm toch al zo'n 10.000km aan gehad, is nog steeds waterdicht maar je merkt dat de stevigheid er wat uit is, zeker door het vele opvouwen, de vouwplooien zijn wat "zacht"
Heltio

Re: Regenpak

Bericht door Heltio »

Eikie schreef: Ik heb Sebastian zien klooien met (te) smalle broekspijpen...
Toen ik het pak eindelijk aanhad kwam ik er achter dat gespen om de pijpen aan te sjorren helemal dicht zaten, daardoor waren de pijpen heel smal :?

Verder bevalt het pak mij redelijk goed en is het in elk geval waterdicht, behalve op 1 punt. Als ik op de motor zit dan gaat het pak ter hoogte van m'n broekriem plooien. Hierdoor ontstaat een soort gootje waar al het water dat tegen m'n bovenlichaam komt in blijft staan. Na verloop van tijd vindt dat water z'n weg door de rits. En dat is dan ook ter hoogte van je broeksriem. Drie keer raden waar je na afloop een natte plek in je broek hebt :shock:
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Welk pak heb je dan Sebastian? Misschien plooit het bij andere (minder lange) mensen niet.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Heltio

Re: Regenpak

Bericht door Heltio »

Ik heb de 'Proof regenoverall black' van Motozoom. (50 euro)
Gebruikersavatar
Guust
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 08-11-2010, 00:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K4

Re: Regenpak

Bericht door Guust »

Een goede motorjas en broek brengen heus ook wel soelaas. En dan zit je niet met 't gedoe van aan- en uittrekken...
Ik heb een Gore-Tex jas van IXS en een gewone textielbroek.
Begin deze week ben ik in één trek 1100km vanuit Zuid Frankrijk naar hier gereden, waarvan vanaf Lyon in de motregen, en vanaf Nancy in de strontregen (verontschuldig me voor 't woordgebruik).
Resultaat: nat tot op m'n onderbroek, en het water stond in m'n (lederen) laarzen.
Maar al wat onder de jas zat (en de helm :wink: ) was kurkdroog!!!!

Wat ik me dus nog ga aanschaffen is: een Gore-Tex broek en laarzen...

Mmvg,

Guust
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Vandaag voor €62 de regenoverall van Richa gekocht. Eerder de overall van Revit aangehad maar die pastte niet goed. Broekspijpen waren veel te lang voor mijn korte pootjes.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Fogel
DL650 berijder
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 03-06-2009, 22:59
Mijn motor is een: Suzuki GSR600A

Re: Regenpak

Bericht door Fogel »

Ik heb een Dane pak en ik ben tijdens de gehele ECR en erna, op de weg terug naar Amsterdam, kurkdroog gebleven. Een regenpak heb ik alleen aan als ik leer draag. Een simpel regenjasje van Bering en een broek van LoweApline houden de boel droog.

Groet,
Niels
Een dag niet gereden is een dag niet gereden.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Regenpak

Bericht door RedStrom »

Difi regenbroek en jas gekocht. Zeer goed getest in Motoplus. Voor wat dat waard is.
Toch laten overtuigen zodat je ook nog eens 1 van beide aan kan doen als dat zo uit komt ipv een hele overal.
Gelukkig geen voering.Is al warm genoeg zonder in zo'n pak.
De jas kun je slim van onder open doen zodat als je zit het water goed wegloopt en niet in een gootje blijft staan.
En nu maar hopen hem nooit nodig te hebben.
De douche loopt. Ik ga hem even proberen :mrgreen:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Regenpak

Bericht door John007 »

RedStrom schreef: En nu maar hopen hem nooit nodig te hebben.
Misschien voor de volgende ECR rit :mrgreen:
Altijd handig om dat ding in de koffer te hebben voor op de terugweg :o)
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Regenpak

Bericht door Ebrostrom »

Zeker.


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Regenpak

Bericht door RedStrom »

Jas en broek voor wie de details wil weten.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Trek ze morgen maar aan tijdens de snert(weer)rit !
Je zal ze nodig hebben JW :lol:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
RudyHonings

Re: Regenpak

Bericht door RudyHonings »

Heb een maand geleden een pak van lookwell gekocht, de hiker. Het is eigenlijk een Overall voor over een lederen overal, maar aangezien mijn magna jas en broek na 2 jaar niet meer waterdicht zijn, en ik de aanschaf van een beter pak nog even uit wilde stellen, bood de regenoverall uitkomst. Onlangs van Biesheim naar Munchen gereden, met enkele stortbuien is bijna alles droog gebleven. Alleen een vochtige kraag. Eerste sneeuw weer gehad dit jaar. Aandoen gaat, met een beetje handigheid zonder mijn forma laarzen uit de doen. Zelf effe pinkelen over de rand onderweg lukt, zonder het pak uit te doen. Uit doen...tja , dan ben ik thuis en gooi ik meteen mijn jas uit. Zo'n overall blijft onhandig, maar ja, dat is een jarretelbroek, een raceoverall en een butsmuts ook...maar het biken blijft te leuk, om mijn fiets stil te laten staan.
Rudy
Rongoos

Re: Regenpak

Bericht door Rongoos »

Ik heb jaren met mijn goedkope motorlaarsen en winterpak gereden ook in de regen.
Op mijn goldwing geen centje last, maar vanmiddag naar mijn werk in de regen en damn alles was doorweekt :?
Bespaar je op het ene kun je daarna een nieuw pak en laarzen gaan kopen. :D
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Regenpak

Bericht door Ebrostrom »

Zit je dadelijk wel weer lekker in het nieuw op de strom :duim:


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Frenkie

Re: Regenpak

Bericht door Frenkie »

Hoi,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een regenpak. Het is erg lastig moet ik zeggen. Ik zit altijd in het leer op de motor ivm veiligheid. Nu heb ik een aantal regenoveralls geprobeerd. Ik voel me een vlaggenstok met een wapperende vlag in de vorm van een regenoverall. Ik rijd woon-werk 110km per dag op de snelweg 120km/h.

Om een lang verhaal kort te houden, wie heeft er ervaring met een fijn regenpak die niet zo wappert?
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Heeft veel te maken met je eigen lichaamsbouw. Ben je lang en mager dan weet je zeker dat alles zal gaan klapperen. Regenkleding is over het algemeen 'overmaats' omdat het over de bestaande motorkleding gedragen wordt. Er zal altijd wel een deel zijn wat (te) ruim zit en zal klapperen.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: Regenpak

Bericht door Ballie »

Ik heb mij destijds laten adviseren door Motoport en heb toen een regenpak van Difi aangeschaft. Kostte een paar centen, maar zit perfect, klappert niet en door de fluo-striping ook nog eens extra zichtbaar bij slecht weer.
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Eikie schreef:Vandaag (donderdag 26 sept 2013) voor €62 de regenoverall van Richa gekocht. Eerder de overall van Revit aangehad maar die pastte niet goed. Broekspijpen waren veel te lang voor mijn korte pootjes.
Deze dus : http://www.xlmoto.nl/motor-regenpak-ric ... tAodz24Acw

Eigenlijk ook te groot gekocht 2XL, mn de broekspijpen te lang. Mocht er iemand zijn die er een zoekt... :worship:
Slechts 2x gedragen
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Regenpak

Bericht door Aad900 »

Gaat dat Richa pak makkelijk over die joekels van mijn laarzen :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7817
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Regenpak

Bericht door Eikie »

Geen enkel probleem Aad. Wijde pijpen dmv ritsen. Kan altijd even komen passen.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Regenpak

Bericht door Aad900 »

Binnenkort maar eens doen dan :duim:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Plaats reactie