9 oktober 2005: Ritje in Limburg (B) (14.00 uur)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Crazychris

Bericht door Crazychris »

denkt ook niet dat die t gaat halen...
aangezien ik nu nog op een heel erg gezellig feestje zit....
Toontje

Bericht door Toontje »

crazychris schreef:
Toontje schreef:
fred schreef:Komt Toontje ook?
Nee. Die heeft er die week dan al 6 dagen en meer dan genoeg kilometers opzitten.
en jah hoor
weer zo'n goedkoop excuus........ :(
crazychris schreef:denkt ook niet dat die t gaat halen...
aangezien ik nu nog op een heel erg gezellig feestje zit....
:?: :oops:

Kan nooit een gezellig feestje zijn als jij er achter een computer kruipt 8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

hoe moet ik dan doorgeven dat ik niet optijd kom ????
strax staan de mensen voor nix op mij te wachten ????
Jantje

Bericht door Jantje »

crazychris schreef:hoe moet ik dan doorgeven dat ik niet optijd kom ????
strax staan de mensen voor nix op mij te wachten ????
dus je komt toch?
wat is niet optijd? 14u15? 14u30?
kwartiertje kunnen we wel wachten denk ik 8)
Jantje

Bericht door Jantje »

héhé, ik vond het heel leuk,
laat die foto's maar komen nu 8)

alleen één vraagje: waar was fred?
P2U

Bericht door P2U »

ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: het tempo was traaaaaaag.
Maar ik heb weer enkele boeiende mensen leren kennen en dat compenseert toch één en ander. En ik kan eindelijk een gezicht plakken op IH :D
Ik heb in ieder geval een fijne namiddag gehad :)

En zoals beloofd: voor de snelle mannen wordt er volgend jaar een ritje in de Ardennen geörganiseerd :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoi Jan(tje),

Zo te horen was het een geslaagde tour daar in het Belgische....... :lol: :lol:
Als er veel foto's zijn wil ik ze wel in een albump plaatsen :arrow: stuur ze maar naar mij toe....dan zet ik de link wel op het forum :!: :!:

Heleen.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Jantje

Bericht door Jantje »

P2U schreef:ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: het tempo was traaaaaaag.
Maar ik heb weer enkele boeiende mensen leren kennen en dat compenseert toch één en ander. En ik kan eindelijk een gezicht plakken op IH :D
Ik heb in ieder geval een fijne namiddag gehad :)

En zoals beloofd: voor de snelle mannen wordt er volgend jaar een ritje in de Ardennen geörganiseerd :D
echt heel traag was het ook weer niet maar voor mij mocht het zeker wel wat sneller (toen we gestopt waren in Houthalen hadden we een gemiddelde van 53, ik had in de voormiddag een gemiddelde van 70)
volgende keer zullen we gaan opsplitsen: de snelle rijders en de nog snellere rijders :twisted:
Fred

Bericht door Fred »

jantje schreef:héhé, ik vond het heel leuk,
laat die foto's maar komen nu 8)

alleen één vraagje: waar was fred?
Sorry, sorry, sorry Jantje en nog eens sorry.
Eerst da volleybalmatchke en dan problemen hier in het kot.
Ik had geen mogelijkheid om daar te geraken. Nog maar eens sorry.
Ik zie je nog wel eens een van de volgende dagen.
Jantje

Bericht door Jantje »

fred schreef: Sorry, sorry, sorry Jantje en nog eens sorry.
Eerst da volleybalmatchke en dan problemen hier in het kot.
Ik had geen mogelijkheid om daar te geraken. Nog maar eens sorry.
Ik zie je nog wel eens een van de volgende dagen.
het is u vergeven :P
je hebt wel wat gemist ... 8)
Slurfke

meeting zolder

Bericht door Slurfke »

Hoi Jantje...

een dikke proficiat met Uw " inititatief " ...we hadden vandaag letterlijk alles mee...' t weer...'t groene GLIMBURGSE LAND en zékers het gezelschap...wel tof om met gelijk STROM GEZINDEN ervaringen uit te wisselen en es goed te lachen...dit krijgt zékers navolging...misschien in één of ander hotelleke in den EIFEL of in FRANS VLAANDEREN...

groetjes van slurfke...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Al heb ik niet meegereden, het kort samenzijn was mij zeer aangenaam. Heb in ieder geval wat gezichten bij namen gekregen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blackbird

Bericht door Blackbird »

:D Hey mannen, toffe rit, ik moest er halverwege wel af wegens "ouderlijke" verplichtingen, maar ik heb dan in't ritje naar huis toe m'n gemiddelde wat opgetrokken :wink: :twisted: , zeker voor herhaling vatbaar, maar dan in dat stukje België waar de flitspalen minder dik "gezaaid" staan!
Fred

Bericht door Fred »

jantje schreef:
fred schreef: Sorry, sorry, sorry Jantje en nog eens sorry.
Eerst da volleybalmatchke en dan problemen hier in het kot.
Ik had geen mogelijkheid om daar te geraken. Nog maar eens sorry.
Ik zie je nog wel eens een van de volgende dagen.
het is u vergeven :P
je hebt wel wat gemist ... 8)
Nie sentimenteel worden hé,

sluu
Toontje

Bericht door Toontje »

P2U schreef:ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: het tempo was traaaaaaag.
Dus net als mijn andere 6 dagen. Zouden mijn leerlingen dan toch sneller . . . 8)
Wim

Bericht door Wim »

Ge hebt gij da goe gedaan Jantje het was plezant vandaag en zekers en vast voor herhaling vatbaar. Nu hebben we teminste gezichten kunnen plakken op al die nick names Volgend jaar zullen PU2 en ik eens éne organiseren voor de snelle Eddy's :wink: in de Ardennen.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

crazychris schreef:hoe moet ik dan doorgeven dat ik niet optijd kom ????
strax staan de mensen voor nix op mij te wachten ????
Gewacht op je is er in ieder geval wel. Dat je niet kwam gaf mij weer meer tijd om de Belgische collega's beter te leren kennen. Dus voor mij heb je ook weer een positieve bijdrage gedaan.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Iron Horse schreef:
crazychris schreef:hoe moet ik dan doorgeven dat ik niet optijd kom ????
strax staan de mensen voor nix op mij te wachten ????
Gewacht op je is er in ieder geval wel. Dat je niet kwam gaf mij weer meer tijd om de Belgische collega's beter te leren kennen. Dus voor mij heb je ook weer een positieve bijdrage gedaan.
Misschien tegen volgende keer ne gsm nummer opgeven zodat er kan verwittigd worden, da zou voor iedereen makkelijker zijn.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Geplaatst: Zo Okt 09, 2005 1:16 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

denkt ook niet dat die t gaat halen...
aangezien ik nu nog op een heel erg gezellig feestje zit....


was al door gegeven
Jantje

Bericht door Jantje »

fred schreef:
Misschien tegen volgende keer ne gsm nummer opgeven zodat er kan verwittigd worden, da zou voor iedereen makkelijker zijn.
ik zal volgende keer mijn gsm nummer erbij zetten :oops:
waar blijven de foto'tjes? :P
P2U

Bericht door P2U »

hier alvast de mijne:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Namen moeten jullie er zelf bijplakken want ik heb last van....wat was het nu ook weer????

O ja: vergetelheid
:D
Als er iemand is die een foto wil in het originele formaat (ongeveer 1,2Mb), laat dan maar iets weten via PB
Jantje

Bericht door Jantje »

ik heb nog wat foto's ontvangen (van Tom met de transalp):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wim

Bericht door Wim »

je zou zin krijgen om op de V-Strom te springen en een toerke te gaan rijden :wink:
P2U

Bericht door P2U »

Wim schreef:je zou zin krijgen om op de V-Strom te springen en een toerke te gaan rijden :wink:
Inderdaad. En ik voeg vrijdagmorgen de daad bij het woord: ik ga een weekendje naar Engeland :D
Jantje

Bericht door Jantje »

ik krijg zin om dit weekend weer een ritje te doen, als er nog zijn, stuur me een pb :!:
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

P2U schreef:
Wim schreef:je zou zin krijgen om op de V-Strom te springen en een toerke te gaan rijden :wink:
Inderdaad. En ik voeg vrijdagmorgen de daad bij het woord: ik ga een weekendje naar Engeland :D
Ai de UK, dat is nog eens een goed plan. Welk deel van de UK? bijvoorbeeld New Forest:

Afbeelding

Veel plezier :wink:

Aad
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
P2U

Bericht door P2U »

Aad900 schreef: Ai de UK, dat is nog eens een goed plan. Welk deel van de UK? bijvoorbeeld New Forest:
nee Aad, The New Forrest hebben we vorig jaar gedaan. Echter met de auto (ten gevolge van m'n ongeval).
Dit keer ga ik naar Kent. En zaterdag een pintje drinken in The Ace Cafe in London. Trouwens, ieder rechtgeäard motorrijder van respectabele leeftijd zou daar minstens één keer in z'n leven moeten geweest zijn. :wink:
http://www.ace-cafe-london.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

P2U schreef:
Aad900 schreef: Ai de UK, dat is nog eens een goed plan. Welk deel van de UK? bijvoorbeeld New Forest:
nee Aad, The New Forrest hebben we vorig jaar gedaan. Echter met de auto (ten gevolge van m'n ongeval).
Dit keer ga ik naar Kent. En zaterdag een pintje drinken in The Ace Cafe in London. Trouwens, ieder rechtgeäard motorrijder van respectabele leeftijd zou daar minstens één keer in z'n leven moeten geweest zijn. :wink:
http://www.ace-cafe-london.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat Ace-Cafe lijkt me wel wat, ga ik in gedachten houden voor volgend jaar als we weer de Noordzee oversteken. Maar het Hard Rock Cafe is ook niet verkeerd 8) Staan regelmatig motoren voor de deur, nou ja Choppers dan en vooral HD.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Plaats reactie