4000 km in 2.5 week !!

http://www.v-strom.nl/forum/viewtopic.p ... 97#p105997
Ja, en dat allemaal binnen NL, hoewel er zitten ca 5 km België bij, tijdens een rit in Zuid-Limburg, bij het 3-landenpuntTulipan schreef:Even bij stilstaan Aad........16000 km met een L2.....Nu Al ??![]()
![]()
4000 km in 2.5 week !!![]()
http://www.v-strom.nl/forum/viewtopic.p ... 97#p105997
Tulipan schreef:![]()
![]()
Wauw
![]()
![]()
Hmmm Belgie ( tanken ) 3 landenpunt ( tanken ) .....
Belastingvluchtelingtanken over de grens voor een gunstiger gunstiger belastingklimaat
![]()
![]()
Ik zat inderdaad al stiekum de benzinerekening op te maken![]()
Nu ie goed ingereden is kunnen er de juiste klevertjes onder
Toch 1.57 vorige week, als je de juiste pomp weet te vindenTulipan schreef:
Hmmm Belgie ( tanken ) ...
Om helemaal correct te zijn: de test was gedurende 265 km en duurde 5 uur.Leville schreef:Die Duitse test gaf aan dat Trailmax'en het goed doen bij nat weer. Volgens mij hebben die Duitsers gelijk. Vandaag 210 km gereden in hevige regen, slagregen, wolkbreuken, gietende regen en al wat er tussen zit. Voeg daarbij hevig onweer en druk, onoplettend vakantieverkeer en je hebt een ideale regentest bij normale temperatuur...
Cplegt schreef:Vandaag de achterband vervangen door een TR91.
Eerste indruk, goed. De band gaat heerlijk de bocht in, voor mijn gevoel lichter als een Battlewing.
Wel wordt de band minder snel warm als de oude band, t zal elkaar echter niet veel ontlopen.
Nu nog even wachten totdat ik de band echt eens kan onderwerpen aan een paar lekere bochtjes..
Heb met de oude Battlewing 12160 km gereden, en de band was op, er zat geen profiel meer in het midden.
Ben benieuwd naar de gebruiksduur van deze band, en ga het jullie vertellen rond eind juli ..
Dan heeft ie het toch langer volgehouden dan eind juliCplegt schreef:Vandaag de achterband vervangen door een TR91.
Eerste indruk, goed. De band gaat heerlijk de bocht in, voor mijn gevoel lichter als een Battlewing.
Wel wordt de band minder snel warm als de oude band, t zal elkaar echter niet veel ontlopen.
Nu nog even wachten totdat ik de band echt eens kan onderwerpen aan een paar lekere bochtjes..
Heb met de oude Battlewing 12160 km gereden, en de band was op, er zat geen profiel meer in het midden.
Ben benieuwd naar de gebruiksduur van deze band, en ga het jullie vertellen rond eind juli ..
Weet je zeker dat je er geen rupsbanden op hebt laten leggen ??V-Stoom schreef: Geeft echter wel duidelijk minder feedback dan de Trail Atack en maakt veel meer lawaai (groffer profiel).
Hoi Allard,V-Stoom schreef:Ik heb ze er nu ook onder zitten. Nog even voorzichtig doen de eerste KM's. Ik ga volgende week vrijdag met een stel maten richting Sauerland dus ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.
Groet, Allard.
Jou bandenspanning lijkt mij wat hoog en ik weet uit ervaring dat bandenspanningmeters zomaar een paar tienden tot bijna een bar kunnen afwijken.MacB schreef:Klopt, voor mij meer een richtlijn dan regel.
Ik rijd steeds op 2.6 vooraan en 2.75 achter (op mijn compressormetertje)
MacB schreef: en dit geeft voor mij (!) de beste resultaten (rij eigenschappen) met deze band.
Ha, ha. Interressant. Ik rijd zelf met 2.5 voor en 2.8 achter (geeikt). Dit was de bandenspanning die mij met de Contie's het beste beviel. Maar ik ga het eens uitproberen. Ben benieuwd wat het effect is.Tulipan schreef:Voor het geval de link niet meer werkt in de toekomst, even een copy/page
SUZUKI DL 650 V-STROM (2007)
Voor: 110/80 R 19 59V TL
Achter: 150/70 R 17 69V TL
Bandenspanning voor:2.25 Bar
Bandenspanning achter:2.5 Bar
Bandomschrijving ART. NUMMER
17" 150/70R17 69V TL TRAILMAX TR91 622497
19" 110/80R19 59V TL TRAILMAX TR91 622498
Kan ik daaruit concluderen dat jij met de Dunlops slechts 7500 km hebt gereden??PDvD schreef:Na afgelopen weekend mijn oude (7500 km had ik er mee gereden)
Nope, battlewings hadden 7500 km gereden, toen gooide ik ze er onderuit om te vervangen voor anderen omdat ik met een band met 7500 km er op mijn zomervakantie toen niet kon redden. Deze had ik dus nog liggen om op te rijden (is inmiddels zo goed als gebeurt). De TR 91's zijn van zachter rubber dan de BW's en deze achterband was bij mij wel na 8500 helemaal weg! Lees tot heel ver over de slijtnok en in het midden geen profiel meer!John007 schreef:Kan ik daaruit concluderen dat jij met de Dunlops slechts 7500 km hebt gereden??PDvD schreef:Na afgelopen weekend mijn oude (7500 km had ik er mee gereden)