Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
V-antastic

Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door V-antastic »

Ik heb al even gekeken op het forum als er tips / trucs staan m.b.t. het bevestigen van de Givi monokey plaat op een DL650 en kon deze niet vinden.
Ondanks de tekening die bij de plaat kwam ben ik nog niet in staat geweest de juiste gaten te vinden voor de bevestiging. Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen met de gaten welke ik moet gebruiken.

Afbeelding

positie goed? welke gaten? :frusty:

Afbeelding

Als ik deze positie gebruik dan kom ik tot maar 3 van de 4 geleverde bouten.. Lijkt me ook niet goed. :?:
The V

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door The V »

Kijk even hier: http://www.v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=218

Staan 2 foto's. Misschien dat je er wat aan hebt.
V-antastic

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door V-antastic »

Ben nu even aan het uitprinten en ga ik kijken of ik een match kan maken... :lol:
The V

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door The V »

Ik weet dat ik m toen hetzelfde had
Gebruikersavatar
Vvti-2007
DL1000 berijder
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 05-12-2012, 13:08
Mijn motor is een: Dl650xa
Woonplaats: Tussen Tilburg en Breda

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door Vvti-2007 »

hier onder even een piccie hoe die op mijn strom zit, voordeel is dat je zadel er ook nog makkelijk af kan.
Afbeelding
V-antastic

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen? OPGELOST

Bericht door V-antastic »

The V schreef:Kijk even hier: viewtopic.php?f=9&t=218

Staan 2 foto's. Misschien dat je er wat aan hebt.
Opgelost! :worship: Door de beschrijving van een eerdere post en ik mijn overtuiging heb losgelaten is het uiteindelijk gelukt. Ik was namelijk overtuigd dat de bevestigingsbeugel onder 2 stukken metaal onder je bagagedrager moest komen. En dat lukte niet :shock:
Dus zoals ook te lezen in topic welke The V heeft opgesnord;

"De beugels hebben 2 "hoogtes", 1 voor een dunnere en 1 voor een dikkere bevestiging. Let daarbij op de meest vlakke (ook al staat hij uiteindelijk schuin) bevestiging. Verder zitten bij mij de de beugels die het dichtst bij het zadel zitten gemonteerd maar met 1 zijde onder de bagagedrager vast de andere zijde klemt zich vast tegen de grondplaat onderzijde. Daarbij moet dus de zijde van de beugel die het wijdst is klemmen onder de bagagedrager om zo vlak mogelijk te blijven."

Dan voor de mensen die nog een Givi monokey willen bevestigen op een dl650;

1) De positie en gaten van de Givi plaat welke ik gebruikt heb (iets naast de aanwezige boog achter je zadel);

Afbeelding

2) En de positie van de beugels (voor en achter);

beugel aan de zadelzijde
Afbeelding

beugel aan het uiteinde van de bagagedrager
Afbeelding

Jullie in ieder geval bedankt!

V-antastic
Laatst gewijzigd door Gast op za 10-08-2013, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
V-antastic

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door V-antastic »

Vvti-2007 schreef:hier onder even een piccie hoe die op mijn strom zit, voordeel is dat je zadel er ook nog makkelijk af kan.
Afbeelding
Ik heb de positie van de gaten geprobeerd bij mij maar daar kon ik geen bevestigingspunten onder de bagagedrager vinden. Helaas... Wel erg bedankt voor de foto :duim:
Jeff

Re: Hoe de Givi monokey plaat bevestigen?

Bericht door Jeff »

Ik heb drie gaten in het rek geboord. de gaten getapt en zo de boel muurvast gezet.
Die stalen plaatjes buigen zo krom en roesten bij het leven als je er ook veel in de regen mee rijdt.

Maarja kost je wel wat gaatjes in je rek.
Plaats reactie