wie heeft welke tanktas?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
helsen

wie heeft welke tanktas?

Bericht door helsen »

ik zou voor in het weekend of als ik gewoon ga touren een tankzak op m'n DL650 willen...

maar ik heb nog geen één gevonden die past...

moet niet al te groot zijn, max. 20L en degelijke bevestiging, dat die er niet elke 5km afvliegt op de autostrade...

zo dus, welke tanktas hebben julie en past die goed aan?
The V

Bericht door The V »

Je zou even naar beneden kunnen scrollen. Daar staat bijvoorbeeld de originele V-Strom tanktas genoemd. Deze is met magneten en kun je bekijken (en eventueel gelijk bestellen heb ik net gezien :wink: ) op http://www.suzuki.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Wil je geen magneten op je tank kan ik je de tanktas van Touratech aanraden. Deze heb ik namelijk zelf. Heb er de eerste keer even mee moeten stoeien maar als je eenmaal weet hoe hij moet zitten dan zit ie als een huis. Is voorzien van een soort van bodemplaat die je voor de helft onder je zadel bevestigd met twee riempjes. De andere helft komt dan net boven je zadel vandaan op je tank. Hier zitten de gespjes aan vast. De twee voorste riempjes gaan aan de ophanging van je tank bij je stuur. Heeft een losse kaartmap erbij. Ben er erg tevreden over. Kun je bekijken en bestellen op http://www.touratech.de/shop/enter.html" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij Reisenduro.

Verder geloof ik dat Ironhorse er voor weinig zelf één passend met magneten heeft gemaakt :idea: Maar dan praat ik weer voor mijn beurt denk ik.
Backdraught

Bericht door Backdraught »

Als je niet schrikt van een beetje prijs.... :shock:

Ik heb een Oxford Expander Sports Tankbag.
  • - bevestiging
    • - magnetisch, was enige passende die ik kon vinden
      - strap rond balhoofd
    - formaat
    • - ca 20L basis formaat - rits dicht
      - ca 40L extended - rits los
    - vier kleuren
    - twee zijvakken
    - een afritsbaar vak->heupgordel op de kopse kant (zadel kant)
    - tas los te ritsen van base-plate
    - rugzak straps (tussen tas en base-plate)
    - kaartvak boven op tas (erg klein, meer voor genoteerde route)
    - kaartvak op base-plate
    - regenhoes meegeleverd
    - goed afgewerkte, stevige ritsen
De bevestiging is zeer solide. Bij mij heeft het nog geen centimeter bewogen tijdens het rijden, zolang je bij het op de tank zetten een beetje zorgvuldig blijft.

Ik ben er erg tevreden over, al was de prijs wel een beetje aan de hoge kant.

Leo
Crazychris

Bericht door Crazychris »

foto's van mijn strommie met bagster tanktas !!

foto 1
foto 2
foto 3
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Backdraught schreef:Als je niet schrikt van een beetje prijs.... :shock:
Je noemt echter geen prijs, dus ik kan ook niet schrikken.

Ben er van overtuigd dat ik dat wel doe wanneer je die prijs noemt, maar toch...., zo heeft het weinig effect.....
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Knut

Bericht door Knut »

Ik heb er een van " MotoZoom " Afbeelding
Afbeelding
swintie

Bericht door swintie »

Ik heb een tankzak van Hein Gericke die je tot dubbel formaat kan openritsen. Mét kaartvak en bevestigd dmv magneten. Snelheden +200 en het ding geeft geen krimp. Ben niet zeker maar ik dacht net geen 40 Euro betaald te hebben. Is al iets meer dan een jaar geleden. Ben er best tevreden over.
swintie

Bericht door swintie »

Achja, het fotootje nog :oops: :

Afbeelding
helsen

Bericht door helsen »

misschien nog type of code van die tankzak vermelden, lijkt me wel leuk dit mee te nemen naar de winkel...
swintie

Bericht door swintie »

Het artikelnummer betrof 21001490 en de kostprijs was 39.95 Euro. De literinhoud is 15 liter in kleinste toestand en opengeritst 25 liter.
Past perfect op het ijzeren gedeelte van de tank van de V-strom. 8)
Plaats reactie