Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Dhnickdh

Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

Bericht door Dhnickdh »

Beste Vstrommers,

Ik kan de orginele zijkoffers + montagerek van de Suzuki DL1000 overnemen voor een zacht prijsje, nu is echter mijn vraag of deze zullen passen op mijn Dl650 uit 2010. Of zal ik hier en daar nog enige aanpassingen moeten maken?
Bij voorbaad dank.
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

Bericht door Patrick8888 »

Ik heb anderhalf jaar geleden zo een set via e-bay gekocht en op mijn 650 gezet. Mijn 650 is van 2004 en die set kwam van een 2003 DL 100 af. Bij mij paste alles goed.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

Bericht door Joskestiller »

Volgens mij past een rek van de 1000 wel op de 650 maar niet omgekeerd. Dit heeft te maken met de 2e uitlaat. Aan de linkse kant hangt de koffer dan iets meer van de moto af dan met het rek van de 650.
Maar ik kan mis zijn natuurlijk.
Honi soit qui mal y pense!!
Dhnickdh

Re: Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

Bericht door Dhnickdh »

Heren bedankt ik ga het maar gewoon proberen en zie het wel of het past.
In ieder geval bedankt!!
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: Zijkoffers overzetten DL1000-DL650

Bericht door Patrick8888 »

Joskestiller schreef:Volgens mij past een rek van de 1000 wel op de 650 maar niet omgekeerd. Dit heeft te maken met de 2e uitlaat. Aan de linkse kant hangt de koffer dan iets meer van de moto af dan met het rek van de 650.
Maar ik kan mis zijn natuurlijk.
Klopt. Aan de niet uitlaatkant staat het rek wat verder van de motor af dan bij een rek speciaal voor de 650. Voordeel, vind ik, alles is wel symetrisch.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Plaats reactie