Hoe bevestigen van een Onderplaat GiviKoffer

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Dutchchef

Hoe bevestigen van een Onderplaat GiviKoffer

Bericht door Dutchchef »

Ik heb een Monokey plaat gemonteerd op mijn V-strom. Het is makkelijk zelf te doen. Foto en info zie link;

http://members.lycos.nl/suzukivstrom/hoe_te_doen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
bjorri

Re: Hoe bevestigen van een Onderplaat GiviKoffer

Bericht door bjorri »

Dutchchef schreef:Ik heb een Monokey plaat gemonteerd op mijn V-strom.
Kan bij jou het zadel er dan nog af? Ik heb sinds gisteren een V-strom, de dealer heeft op mijn verzoek zo'n giviplaat bevestigd maar nu kan het zadel er niet meer af zonder te forceren.

Iemand een tip?

bjorri.
Strommie

Bericht door Strommie »

Volgens mij zitten er verschillende bevestigingsgaten op deze plaat, en zullen de bouten- en moertjes één- of meerdere gaatjes verzet moeten worden gezet.

Als je dealer die plaat gemonteerd heeft, dan zal hij het toch ook wel kunnen veranderen?! (Om zelf te doen is het ook niet moeilijk.)

Het moet m.i. altijd mogelijk zijn, om je zadel er (normaal) af te halen.

Succes.
bjorri

Bericht door bjorri »

Strommie schreef:(Om zelf te doen is het ook niet moeilijk.)
Heb even die vier kleine schroefjes verwijderd en het moet inderdaad niet zo moeilijk zijn om de plaat een centimeter naar achteren te verzetten ALS je de juiste inbussleutel hebt. Ik laat het volgende week bij de duizendbeurt wel ff aanpassen.

Heel hartelijk dank voor je vlotte reaktie.

bjorri, de reis is het doel.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Als je hier kijkt zie ook een voorbeeld, Betreft weliswaar een Kappa onderplaat maar die is ook geschikt. Volgens mij is de GIVI plaat wel ietsjes anders, maar je zadel moet er gewoon afkunnen. Anders is er voor de duo ook al minder ruimte.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Korsan

Bericht door Korsan »

Ik heb laatst een topkoffer gekocht via http://www.elsware.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede service en snelle levering. Ik wilde vragen hoe ik de adapterplaat het beste kon bevestigen, maar ik heb de foto's van Dutchchef gezien. Bij de adapterplaat waren 4 schroeven en moeren meegeleverd. Ik kon maar 2 schroeven bevestigen zonder te boren. Ik ga morgen ook maar eens proberen om eerst het rubber eraf te halen, want dan kom ik blijkbaar al voorgeboorde gaten tegen die ik kan gebruiken.
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Korsan schreef:Ik heb laatst een topkoffer gekocht via http://www.elsware.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede service en snelle levering. Ik wilde vragen hoe ik de adapterplaat het beste kon bevestigen, maar ik heb de foto's van Dutchchef gezien. Bij de adapterplaat waren 4 schroeven en moeren meegeleverd. Ik kon maar 2 schroeven bevestigen zonder te boren. Ik ga morgen ook maar eens proberen om eerst het rubber eraf te halen, want dan kom ik blijkbaar al voorgeboorde gaten tegen die ik kan gebruiken.
Het is heel simpel, het makkelijkste is het hele rek los te halen en dan kan je de schroeven makkelijk goed vast draaien. Je mag ook kijken ik ben iedere dag in Amsterdam.
Korsan

Bericht door Korsan »

Bedankt voor je aanbod. Als het me niet lukt stuur ik je een pb-tje.
Korsan

Bericht door Korsan »

Advies opgevolgd en rubberlaag weggehaald. Jammergenoeg kwamen de gaatjes op de kofferdrager niet goed overeen met de adapter. Heb maar voor een andere goeie oplossing gekozen en zit nu ook muurvast.
2 beugels van onderen en beugel boven.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie