Alles ineens

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Knight Rider

Alles ineens

Bericht door Knight Rider »

Jo de mannen en vrouwen,
eindelijk begint er op mijne v-strom wat zicht te komen :-)} .Ondertussen staan er oek al 1700km op, hadden er nog meer kunnen zijn maar er waar hier weken bij dat de banen er witter bijlagen van de pekel dan er sneeuw was.
Zaterdag was het warm weertje in vlaanderen, daarvan gebruik gemaakt en...
1)givi scherm geplaatst, na de moto zelf een van mijn beste aankopen tot nu toe, ik hoor zelfs het geluid van den uitlaat, en ga misschien zelfs nu van de vervelende sinusontstekingen vanaf geraken :twisted: .
2) Bevestigingsplaat gemonteerd voor TRK TREKKER Koffer.
3) Givi: Valbeugel, dat duurde wel iets langer dan verwacht, die vijs aan de binnenkant pfff sukkel sukkel :frusty: , diegene die deze ook geplaatst hebben weten waarschijnlijk wat ik bedoel, of anders ben ik er verkeerd aan begonnen, maar uiteindelijk gelukt. Ik las hier al van sommige dat deze de carterbescherming niet raakte, bij mij krijg je daar geen sigarettenblaadje niemeer tussen.
Aankopen wel gedaan met de gekende -20%-25% kortingen van de alomgekende winkel ( kga geen reklame maken) maar nog wel steeds met dank aan Alain dien mij daar toen dat adres voor heeft gegeven, en natuurlijk ook al de andere met hun goede en ervaren raad :worship:
En nu stop ik met gat likken, want het begint smerig te worden :schater: rijd ze

Afbeelding
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Alles ineens

Bericht door Joskestiller »

Zeer mooie strom, zo in het wit.

Het enige wat me zou storen zijn die afschuwelijk lelijke oranje richtingaanwijzers!

Het is geen schande om hier een winkel(keten) te vernoemen die goede kortingen geeft.
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Alles ineens

Bericht door Wullebolle »

Is het de RAD keten ? :o)

Sjieke bak KnightRider :worship:

idd oranje glaasjes ruilen voor witte (en oranje lampjes erin)
Spooky Action At A Distance !
Knight Rider

Re: Alles ineens

Bericht door Knight Rider »

Thanks guys, :worship:
yep de RAD, als die ulle kortingen geven (verschillende keren per jaar) kan ik vertellen dat da een heeeeeel pak scheelt.
En oek wa laten bestellen door zoon en dochter hebben daar oek nen account.
Normaal had ik zoveel ineens niet gekocht maar dan kan ik in 2013 nog aangeven bij de belastingen, binnen een maand of 10 ga ik op brugpensioen na 46 jaar waarke, en dan is da woon-werk verkeer gedaan, en oek met die onkosten.
Nen mens moet zijn plan leren trekken in deze crisis :D wij belgen zijn goe in die dingens :schater:
Hier zit toch gene belasting inspecteur he O:-)
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Alles ineens

Bericht door Wullebolle »

Knight Rider schreef:...
Hier zit toch gene belasting inspecteur he O:-)
Wrom?
Zoude em omkopen met nen bakske WestVleteren om nog wat extra taxtips los te weken? :mrgreen:

Have fun :-)} op je nieuwe.

Weer al een belg erbij.We gaan toch es een Belgische meet&greet moeten houen.
Weet er iemand een goe frietkot en/of café zijn zo erges tussen brussel en antwerpen?
Subiet ff het 'belgen' topic omhoog schoppen ...
Spooky Action At A Distance !
Knight Rider

Re: Alles ineens

Bericht door Knight Rider »

Wullebolle schreef:
Knight Rider schreef:...
Hier zit toch gene belasting inspecteur he O:-)
Wrom?
Zoude em omkopen met nen bakske WestVleteren om nog wat extra taxtips los te weken? :mrgreen:

Have fun :-)} op je nieuwe.

Weer al een belg erbij.We gaan toch es een Belgische meet&greet moeten houen.
Weet er iemand een goe frietkot en/of café zijn zo erges tussen brussel en antwerpen?
Subiet ff het 'belgen' topic omhoog schoppen ...

Hier nen trippel van westmalle dan :D
lot mor weten van da frietkot ofzo min brother zal oek wel meekomen me zine bwm :)
trauwens in de zomer komen wei nogal is nor blankenberghe zuster he daar nen stacaravan, mor ni oep camping cosmos bij lolo (big boobs) :schater:
Ze gon hier toch nie denken da wa code taal ont schrijven zen zekers?
Ed Jonkmans

Re: Alles ineens

Bericht door Ed Jonkmans »

Neen hoor, deze taal begrijpt toch iedereen: :wink: :wink: ....,
alleen is deze niet zo mooi als onze Diepenbeekse codetaal .... (voor Diepenbekenaren toch)
Daarom ga ik het toch maar proberen in het algemeen Nederlands, is wat handiger voor anderen... :bye:
Grtz
Ed
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Alles ineens

Bericht door Peterzeeland »

Haha, bin halve Zeeuwww, dus verstao da Vlaams toch wa goe
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Sjaak

Re: Alles ineens

Bericht door Sjaak »

Hallo Knight Rider,

Ziet er mooi uit.
Zelf denk ik nog aan het vervangen van het scherm door een Givi Airflow.
Lees dat je hier erg tevreden over bent.
Mag ik vragen hoe lang je bent, zelf ben ik krap 1.80m.

Alvast bedankt.

Sjaak
Knight Rider

Re: Alles ineens

Bericht door Knight Rider »

Sjaak schreef:Hallo Knight Rider,

Ziet er mooi uit.
Zelf denk ik nog aan het vervangen van het scherm door een Givi Airflow.
Lees dat je hier erg tevreden over bent.
Mag ik vragen hoe lang je bent, zelf ben ik krap 1.80m.

Alvast bedankt.

Sjaak
Hoi Sjaak,
ik ben 1.80m groot, en scherm staat ingesteld op de helft, kan ik nog vlot boven kijken.
Maar ik kan u vertellen dat er een andere wereld van geluid open gaat :P Rijd nu ook veel meer met mijn vizier open.
Natuurlijk hoor je nog gedruis rond u, maar dat zou nog te verbeteren zijn met andere spiegels heb ik hier op forum gelezen, zal volgende stap worden.
Groet max
Sjaak

Re: Alles ineens

Bericht door Sjaak »

Hoi Max,

Dank je wel, moet het voor mij ook goedkomen.
Ik heb nu het varioscherm van Suzuki, maar ben hier niet tevreden over.
Andere spiegels heb ik al, naar aanleiding van de tips hier op het forum.

Ga het scherm morgen dan maar bestellen, ga toch langs de dealer voor de remlichtsxhakelaar terugroep actie.

Groeten,
Sjaak
Gebruikersavatar
Bert_Lammens
DL650 berijder
Berichten: 205
Lid geworden op: do 17-11-2011, 12:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 ABS 2007
Woonplaats: Mechelen (België)

Re: Alles ineens

Bericht door Bert_Lammens »

Wullebolle schreef: Weer al een belg erbij.We gaan toch es een Belgische meet&greet moeten houen.
Weet er iemand een goe frietkot en/of café zijn zo erges tussen brussel en antwerpen?
Subiet ff het 'belgen' topic omhoog schoppen ...
Dat café kan ik vinden, een goe frietkot weet ik zijn in Mechelen... (ligt juist tussen brussel en a'pen) :D

@ Knight Rider: véél plezier en veilige :-)} toegewenst :!: :!: :!:
Hij ziet er inderdaad goed uit!
Drive safe and enjoy
Moderator http://www.vstrom.freebb.be/
Gebruikersavatar
Bert_Lammens
DL650 berijder
Berichten: 205
Lid geworden op: do 17-11-2011, 12:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 ABS 2007
Woonplaats: Mechelen (België)

Re: Alles ineens

Bericht door Bert_Lammens »

Knight Rider schreef:Givi: Valbeugel, dat duurde wel iets langer dan verwacht, die vijs aan de binnenkant pfff sukkel sukkel :frusty: , diegene die deze ook geplaatst hebben weten waarschijnlijk wat ik bedoel, of anders ben ik er verkeerd aan begonnen, maar uiteindelijk gelukt.
Know the feeling... Heb 1 kant van de valbeugel terug los moeten maken om die vijs te kunnen vastmaken :frusty:
Drive safe and enjoy
Moderator http://www.vstrom.freebb.be/
Knight Rider

Re: Alles ineens

Bericht door Knight Rider »

Bert_Lammens schreef:
Knight Rider schreef:Givi: Valbeugel, dat duurde wel iets langer dan verwacht, die vijs aan de binnenkant pfff sukkel sukkel :frusty: , diegene die deze ook geplaatst hebben weten waarschijnlijk wat ik bedoel, of anders ben ik er verkeerd aan begonnen, maar uiteindelijk gelukt.
Know the feeling... Heb 1 kant van de valbeugel terug los moeten maken om die vijs te kunnen vastmaken :frusty:

Haha mitoe :schater: gereedschap in alle mogelijke hoeken moeten wringen, maar gelukt
Plaats reactie