Aro koffers

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Saveltje73

Aro koffers

Bericht door Saveltje73 »

Heeft iemand van jullie al Aro Adventure koffers op zijn V-strom. ( hoe zijn deze koffers).

Ik ben namelijk op zoek naar een set koffers..
Vsure

ARO Travel Retro

Bericht door Vsure »

Ben erg benieuwd naar deze koffers, vind ze erg mooi op deze V-Strom, iemand ervaringen? http://www.arokoffers.nl/nl/aluminium-k ... ravelretro

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Re: Aro koffers

Bericht door Dyrck »

Frrrrraaaaaiiiiii.....
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
The Grey

Re: Aro koffers

Bericht door The Grey »

De V-Strom op de foto is de mijne. Foto is gemaakt nadat de koffers waren gemonteerd in Olst.
Veel ervaringen met de koffers zijn er nog niet, simpel omdat ik er nog niet mee op vakantie ben geweest,
maar de koffers zitten muurvast in de Givi ophanging. Iets wat ik wel ontdekte en ook aan ARO heb gemeld,
is dat de bouten van de ophanging het beschermschild van de uitlaat raken. Ik heb ze zelf een stukje afgeschuurd,
dit bleek echter niet voldoende te zijn. Heb toen de beschermkap gedemonteerd, en met een vriendelijk klapje
van een hamer de ophangbeugel iets "bijgebogen", en het probleem is opgelost.
Verder is er nog een klein punt van aandacht en dat is, dat aan de linkerachterkant, het knipperlicht het deksel van
de koffer raakt. Ik denk dat dit op te lossen is door de knipperlichten van de voorkant naar achter te plaatsen
(en omgekeerd natuurlijk). De knipperlichten aan de voorkant zijn volgens mij iets korter.
Verder zijn de koffers zeer degelijk en is het dikke vinyl, wat o.a. ook gebruikt wordt voor sommige autodaken,
zeer mooi aangebracht.
Hoe de koffers zich houden tijdens een vakantietocht, zal ik volgend jaar hopelijk ervaren.

Good goan :-)} :-)}
Plaats reactie