Stuurtas GPS

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Bommel

Stuurtas GPS

Bericht door Bommel »

V-strommers,

Ik zit eraan te denken om voor mijn auto TOM-TOM een stuurtas te kopen . De TOM-TOM voor de motor is vrij prijzig, en ik heb deze toch

bv deze http://www.4bikersandbikes.nl/a-1753209 ... -aan-stuur

of eentje van Givi.

http://motoren.marktplaats.nl/accessoir ... ntage.html

Hebben jullie hier ervaring mee , hoe bevalt het ?
Groet

Hans
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 16-05-2011, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links AUB tussen de [url] en [/url] code's plaatsen!
Dusomos

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Dusomos »

Beste Hans,

ik heb zelf die van Givi, en ik ben er zeer tevreden over.
Ik gebruik er mijn telefoon als navigatie in, maar deze is te dun voor de klittebandjes, dus ik moet wel weer iets tussen telefoon en tasje stoppen wil deze netjes achter het transparante deel blijven zitten.
Maar overall, tevreden over deze oplossing.

gr
Marc
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Bacchus »

Afhankelijk van het soort tomtom en de bevestiging hiervan is het wellicht handig om een navigatiesteun/beugel te kopen.
Hierop kun je weer een bevestigingsbeugel van je tomtom zetten. Deze zijn los te koop van bijv Hama.

Let op: is je tomtom vrij recent (dus met de ronde bevestiging om de speaker) dan is het af te raden. Deze bevestiging is niet stevig genoeg, en kan losschieten. Vooral met de aftermarket tomtom bevestiging. (ligt hier nog, tegen een leuk bod is ie voor de liefhebber) Dan is een tanktas de betere oplossing.

Mijn vader en ik rij al geruime tijd met mijn Tomtom one V1 (rider nc) naar volle tevredenheid. Bij regen: plastic zakje doet wonderen.

Kan even niet bij de foto's maar ff zoeken op het forum op bevestiging tomtom K3 model. :-)}
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2962
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Tulipan »

Ik heb ook een gewone auto GPS, en die in een tas met stuurmontage van Halfords

http://www.halfords.nl/shop/navigatie/n ... res/115030
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Bommel

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Bommel »

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het maar gewoon proberen jongens met een tasje .. Heb ook zo'n TOM TOM met een ronde bevestiging

Daarna ga ik eens nadenken over de voeding voor de TOM TOM ( via een sigarettenaanstekerstopcontact en een draadje naar de accu. ) Is vast wel als setje te koop


Hans
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2962
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Tulipan »

Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Bacchus »

Mooie montage van 12V is te krijgen bij Louis.de voor een zeer zachte prijs.
Deze monteer je op de "beugel" waar je remkabel door loopt. En inderdaad even zoeken op het forum.
Kun je het niet vinden dan roep maar even.

Ik heb het afgekeken van een van onze mede-forumgenoten bij het treffen van de Limburgrijders :worship:
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Bommel

Re: Stuurtas GPS

Bericht door Bommel »

Bedankt alllen, ik ga ermee aan de slag

Hans
Plaats reactie