topkoffer waar kopen?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
speeltje

topkoffer waar kopen?

Bericht door speeltje »

Ik wil voor mijn DL-650 een originele topkoffer aanschaffen plus steun daarvoor wat is het beste adres om deze te gaan aanschaffen.
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik zou zeggen: bij een off. Suzuki dealer :wink:

Kost bij elkaar ca. 270/280 euro, dacht ik.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Waarom origineel? Er zijn ook heel goede alternatieven.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Juke

Bericht door Juke »

Kan zijn dat hij net als ik de originele koffer mooier vind :)

Daarom ook de T uitvoering gekozen. Was ik in een klap klaar.
Gast

Simpele

Bericht door Gast »

Ik heb voor een simpele zwarte gekozen van POLO. Ik was voor € 50,- klaar. En deze doet het perfect! :D

Groetjes
Bertilla
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Ik heb ooit een Givi koffer in frankrijk gekocht op vakantie met de auto. Het was een stuk goedkoper.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Zeer goedkope nieuwe Kappa koffers hier: http://stores.ebay.de/hase-gelb" onclick="window.open(this.href);return false; (100 euro zelfs onder Louis prijs).

Ik heb 3 Givi's voor m'n Sprint ST besteld in Munchen bij http://www.ebiker24.de" onclick="window.open(this.href);return false; (hebben overigens ook een ebay shop). Dat scheelde bij elkaar 150 euro :!: vergeleken met de normale prijzen in NL. De V46 had ik binnen 2.5 week na bestelling (rekening houdend met internationale betaling, zal ook paar dagen geduurd hebben) en de E41 set iets van een week later geloof ik. Verder goede email communicatie, totaal geen problemen mee gehad.

Afbeelding

De V46 was 149 euro, het paar E41's (2 koffers dus!) 289 euro. Verzendkosten was voor de hele bestelling van 3 koffers 20 euro, dus bij elkaar 457 euro.
MacB

Bericht door MacB »

Bij RAD kun je online uw koffersamenstelling (merk/type) ingeven.

De moeite om een kijkje te nemen en zeker om een idee te krijgen wat het je gaat kosten :wink:

http://www.rad.be/Frameset1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
E-Strom

Bericht door E-Strom »

MacB schreef:Bij RAD kun je online uw koffersamenstelling (merk/type) ingeven. De moeite om een kijkje te nemen en zeker om een idee te krijgen wat het je gaat kosten :wink:
http://www.rad.be/Frameset1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou, zo te zien gaat een V46N (zwart) bij RAD je 222 euro kosten. Bij ebiker24 is exact dezelfde koffer 149 euro.

Een paar zijkoffers E41 met mat zilver deksel is bij RAD 435 euro, bij ebiker24 is het paar momenteel 296 euro.

Als je dus deze 3 Givi's bij RAD koopt betaal je dus 212 euro :!: :!: teveel. Da's bijna 500 oud Hollandsche vergulde florijnen....

Ik vermoed dat Ebiker24 ze direct uit Italie halen...
MacB

Bericht door MacB »

Dat is de moeite :? , allen naar ebiker24 dus :!:
MacB

Bericht door MacB »

Euh E strom je hebt je een klein beetje misrekend vrees ik.
Ik heb bij de twee eens getest en hieronder de ware feiten :)

Rad:
Zijkoffersysteem
Bevestigingsonderdelen:
1x XPL528 ZIJKOFH.SU DL1000V 02 103.50 €


Zijkofferset: 1x XE41N Set v 2 Zijkoffers XE41 Zilver mat 435.00 €
---> Andere uitvoering / kleur

-----------
Totaal: 538.50 €
De totale capaciteit van de door u gekozen koffer(set) bedraagt: 82 liter




Ebiker24:
Warenkorb


Bezeichnung Menge Einzelpreis Gesamtpreis
GIVI E41N Keyless, schwarz mit Deckel silber 296.00 EUR 592.00 EUR
Versandkosten: 5.95 EUR
Enthaltene MWST: 82.48 EUR
Summe: 597.95 EUR


Geen appelen met peren vergelijken he :wink: De 296euro was voor 1 koffer :wink:

Vergeet voorgaand bericht dus :)
E-Strom

Bericht door E-Strom »

MacB schreef:Euh E strom je hebt je een klein beetje misrekend Geen appelen met peren vergelijken he :wink: De 296euro was voor 1 koffer :wink: Vergeet voorgaand bericht dus :)
Negative, Mac. De 296 euros is voor TWEE koffers. Dat weet ik vanwege 3 redenen:

1. Er staat 296 euro voor een E41 einheit SATZ (een PAAR dus), andere losse koffers staat duidelijk Stuck bij.
2. Ik heb het gevraagd van te voren per email
3. Ik heb 1 E41 satz besteld (toen nog 287 euro) en heb inderdaad 1 doos met een PAAR (2 koffers dus!) ontvangen.

Dus disregard vorig bericht van MacB, jij hebt zojuist 4 zijkoffers besteld (2 paar). :wink:
MacB

Bericht door MacB »

:?
E-Strom

Bericht door E-Strom »

MacB schreef::?
Ja, sorry hoor. Ik stond ook nogal versteld van het prijsverschil. En ik vind het altijd wel leuk een beetje te pioneeren / proefkonijn te spelen, maar ik vond toch echt geen addertje onder het gras. Gemailed en dag later reply gekregen. Besteld en internationale overboeking gemaakt (kwestie van ICAN bankrekening nummer invoeren met internetbankieren) en 2.5 week later de eerste koffer binnen. Zoals ik al zei, ik denk dat ze (Munchen) de spullen wellicht direct uit Italie halen waar ze sowieso goedkoper zijn.

Lang leve €uropa / Schengen agreement zou ik zeggen :) .
Plaats reactie