Hepco & Becker Journey 42

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
JeroenM

Hepco & Becker Journey 42

Bericht door JeroenM »

Ik heb interesse in de Hepco & Becker Journe 42 kofferset, is deze netjes te bevestigen op de DL650, B.J. 2004?
De rekjes die ik tot nu toe heb gevonden zijn voor de DL1000 gemaakt.

Alleen bij Moto24 zie ik een rekje voor de DL650, iemand ervaring met deze winkel? De koffers zijn er zo'n 110 euro goedkoper dan andere winkels (louis, motozoom).

Kofferset:
http://www.moto24.de/en/luggage-storage ... journey-42

Montage:
http://www.moto24.de/de/motorradkoffer- ... 50-v-strom

Ik ben erg benieuwd naar de mening over moto24.de.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door Aad900 »

Jeroen, ik heb de Alu kofferset van Hepco+Becker, maar wel met hetzelfde lock-it rek als voor de Journey kofferset.
De montage is redelijk eenvoudig, je moet wel de knipperlichten verplaatsen met het meegeleverd bevestigings materiaal. Als je de koffers niet gebruikt kan je eenvoudig dmv snelkoppelingen het hele rek demonteren.

Ik heb geen ervaring met Moto24. IK heb de set gekocht via Martijns, Rotterdam.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
JeroenM

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door JeroenM »

Bedankt voor je reactie. Heb je toevallig een foto van de knipperlichten? Wat ik tot nu toe heb gezien bij het verplaatsen van deze lichten ziet er niet heel mooi uit (draadjes uit het achterlicht).
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door Aad900 »

De schoonheidsprijs verdient het zeker niet, maar ik kan er wel mee leven. Ik zal vanmiddag een detail foto maken. :wink:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
JeroenM

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door JeroenM »

Dat zou mooi zijn. Ik zie dat je een 2008 model hebt, is de bevestiging daarvan hetzelfde?
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door Aad900 »

Heeft even geduurd, maar ben intussen op de DRZ nog even het strand langs het Oostvoornse meer wezen omploegen :P

Hier de foto's (klikbaar voor de originele grootte)
Afbeelding

Afbeelding

Of er verschil is met het 2004 model weet ik niet. De achterbrug is vanaf 2007 wel 1,5 cm langer, maar ik weet niet of dat van invloed is op het rek.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
JeroenM

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door JeroenM »

Bedankt, ik heb persoonlijk liever een oplossing waarbij de knipperlichten kunnen blijven zitten. Heb nog even de tijd dus ga eens rustig rond kijken.

Het strand dat is het betere werk! Ik moest het doen met de NS... :(
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door Aad900 »

JeroenM schreef:Bedankt, ik heb persoonlijk liever een oplossing waarbij de knipperlichten kunnen blijven zitten. Heb nog even de tijd dus ga eens rustig rond kijken.

Het strand dat is het betere werk! Ik moest het doen met de NS... :(
Er zijn zeker andere mogelijkheden, geen probleem. Maar ik wilde graag die alu koffers van H+B, dus die oplossing maar voor lief genomen :wink:

Raggen over het strand is inderdaad het betere werk........kan niet met de NS hè :o)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Keinu

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door Keinu »

JeroenM schreef:Ik heb interesse in de Hepco & Becker Journe 42 kofferset, is deze netjes te bevestigen op de DL650, B.J. 2004?
De rekjes die ik tot nu toe heb gevonden zijn voor de DL1000 gemaakt.

Alleen bij Moto24 zie ik een rekje voor de DL650, iemand ervaring met deze winkel? De koffers zijn er zo'n 110 euro goedkoper dan andere winkels (louis, motozoom).

Kofferset:
http://www.moto24.de/en/luggage-storage ... journey-42

Montage:
http://www.moto24.de/de/motorradkoffer- ... 50-v-strom

Ik ben erg benieuwd naar de mening over moto24.de.



Heb je ook bij deze jongens gekeken?
Ze staan elk jaar op de motorbeurs in Utrecht.

http://www.mdi-online.nl/webshop/artike ... a1&lang=nl

Weet je zeker dat je de Journey niet te breed voor je motor wordt. Zo niet dan heb ik nog een 2 zijkoffer H&B Junior 40ltr in de aanbieding. O:-)

Lex
JeroenM

Re: Hepco & Becker Journey 42

Bericht door JeroenM »

Bedankt voor de site. Ik had ze nog niet gezien. Gelukkig heb ik er geen haast mee, is pas nodig in juni. Bij de rekjes van givi lijkt het niet nodig te zijn om de richtingaanwijzers te verplaatsen, dus kijk nu daar naar.
Plaats reactie