trillingsrubbers

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Krov

trillingsrubbers

Bericht door Krov »

Hallo, ben nieuw op het forum, heb net even gezocht maar kon mijn vraag niet vinden dus vandaar stel ik hem:

Ik ga mijn trillingsrubberdopjes van mijn kofferrek vervangen daar deze versleten waren. Ik heb echter niet gekeken welke dopjes in welk gaatje zitten want bij de nieuwe dopjes zie ik dat er verschil in zit. Weet iemand welk dopje waar moet of kan iemand een foto posten? Alvast bedankt! :D (is een Givi kofferset/rek standaard vstrom uitvoering.)
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: trillingsrubbers

Bericht door Bacchus »

Ik ben nu op vakantie maar zal thuis eens kijken. Heb het opgeschreven gezien ik ze zelf ook vervang. Even geduld dus :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Krov

Re: trillingsrubbers

Bericht door Krov »

Geen haast :)
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: trillingsrubbers

Bericht door Bacchus »

Net even gekeken, heb hebt 2 soorten rubbers.
de ronde moeten onder
de platte boven

Ik heb gister ook nieuwe besteld :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Krov

Re: trillingsrubbers

Bericht door Krov »

bedoel je dat de ronde op de topkofferplaat moeten en de ronde op de zijkofferbeugels?
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: trillingsrubbers

Bericht door Bacchus »

Ik heb het alleen over de zijkoffers. Ik heb zelf geen suzuki top-koffer dus helaas weet ik die niet. Zal kijken als ik het kan achterhalen als ik van de week mijn nieuwe rubbers ga ophalen.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Dgr

Re: trillingsrubbers

Bericht door Dgr »

Kan je hier iets mee?

Afbeelding
Krov

Re: trillingsrubbers

Bericht door Krov »

Kijk! Bedankt mannen! Heb je toevallig ook een foto van de zijkofferrekken? Of zitten daar maar 1 soort rubbers op? Thanks voor de hulp kerels
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: trillingsrubbers

Bericht door Redhead »

Ik zoek de twee bolle rubbertjes voor de achterplaat.
Wie heeft er nog 2 over?

gr. Martin
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: trillingsrubbers

Bericht door PDvD »

Ik zou zeggen... inkoopactie bij een of andere goedkope rubbertjesboer? ;)
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: trillingsrubbers

Bericht door Frank »

Haha, ik doe mee, bij mij is er ééntje lam, die valt eruit als ik mijn koffer eraf haal... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dgr

Re: trillingsrubbers

Bericht door Dgr »

Krov, ik heb er geen foto van, maar de platte dopjes zitten onderaan en de hoge dopjes bovenaan.

@ de rest... die rubbertjes zijn gewoon te koop bij de dealer.
Zijn setjes van 10 hoge en 10 lage rubbertjes.
De rubbers die je over houdt breng je eventueel mee naar de Veluwe meeting en verkoop je voor een euro per stuk, probleem opgelost en iedereen blij :mrgreen:

In Belgie kost zo'n setje 15euro, ik dacht dat ze in NL goedkoper waren;
http://www.suzuki2wheels.be/index.php/n ... arch_cat=2
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: trillingsrubbers

Bericht door Bacchus »

Ze kosten hier een euro of 13 per set geloof ik. Ik ga ze morgen ophalen. Dealer kan zoeken op de accessoire site onder de DL650 (staan niet bij de 1000 vermeld). Zal kijken of ik foto's van de rubbertjes kan maken en het artikelnummer kan posten.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Re: trillingsrubbers

Bericht door Dyrck »

Frank schreef:Haha, ik doe mee, bij mij is er ééntje lam, die valt eruit als ik mijn koffer eraf haal... :D
Ik zeg: Superlijm !

(heb ik gebruikt toen zo'n rubber dopje doormidden scheurde en dopje zit nog steeds op z'n plek)
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: trillingsrubbers

Bericht door Bacchus »

Goede superlijm is ook duus.
Ik heb bij motorcentrum Venlo een setje besteld. Na 3.5 week te moeten wachten bij Motoport waarna een negatief antwoord ben ik naar Venlo gereden. Bij de vraag ze te bestellen werd er meteen geantwoord: ja die kunnen we bestellen! Een weekje later kreeg ik al een sms met de melding dat mijn rubbers er waren. Kijk zo kan het ook!
Kosten? € 12.95 Daar ga ik niet voor liggen plakken :D

Voor zover ik kan zien is het bestelnummer 990DO-RPLUG-BLK. Je krijgt een zakje vol rubbers waarmee je ze allemaal kan vervangen.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Plaats reactie