Spuiten kofferrek

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Spuiten kofferrek

Bericht door Bacchus »

Ik heb een kofferrek gekocht via internet. Nu wordt deze gezandstraald. Wat is jullie advies inzake het spuiten van het kofferrek?
Is een primer met een aantal lagen spuitverf hard genoeg? Of moet ik denken aan een speciale lak?
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Graafie68

Re: Spuiten kofferrek

Bericht door Graafie68 »

waarom niet poedercoaten ???
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Spuiten kofferrek

Bericht door Bacchus »

Heb ik ook aan zitten denken. Ik ga eens wat prijzen daarvan opvragen. In ieder geval een mooi alternatief ipv spuiten
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Spuiten kofferrek

Bericht door PDvD »

De mijne begon een beetje te roesten en die heb ik toen ook gedaan met primer en daarna paar lagen matzwarte lak. Ziet er erg netjes uit. Echter mijn topkoffer raakt toch soms het rek en dat slijt dus door de lak heen weer. Poedercoaten is natuurlijk beter, maar ook veel duurder weer.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Plaats reactie