PLXR rek GIVI V35 voor de DL650

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Vstromjuan

PLXR rek GIVI V35 voor de DL650

Bericht door Vstromjuan »

Ik denk er al een tijdje over om mijn DL650 van 2008 te voorzien van een paar V35 koffers maar vind het niet mooi om altijd met het rek rond te rijden als de koffers thuis blijven.
Nu zag ik laatst dat er voor verschillende motoren PLXR rekken te koop zijn.
Deze zijn gemakkelijk met een Quick lock systeem te verwijderen. :D
Toen ik PLXR532 (532 is de GIVI code voor een DL650) invoerde in google, kreeg ik 2 hits naar een duits internet berijf voor motoronderdelen.
www.mml-motorradzubehoer.de/.../product_info.php?...
Op hun site was gisteren nog een uitgebreide beschrijving te zien dat dit type rek te koop was voor de DL650 modeljaar 2009, prijs op aanvraag. :D
Gelijk eeen mail gestuurd met de vraag wat kost het en wanneer is het te leveren: nog geen antwoord gekregen. :(
Vandaag in google nog wel 2 hits maar de zelfde link geeft nu aan dat er niets gevonden word. : :x
Navraag bij Motolife geeft als antwoord dat het nieuwe rek bij hun wel bekent is maar dat het maar de vraag is of het rek in Nederland geleverd gaat worden. :frusty:

Iemand op het forum die beschikt over meer info?

Verder vraag ik mij af wat er veranderd zou zijn aan de bevestigingspunten van de DL650 (2009) waardoor dit rek alleen maar geschikt zou zijn voor montage vanaf model 2009?
Het normale PLX rek word bevestigd op de bekende punten: 4 voor het orginele toprek, bij de voetsteunen en achter de kentekenplaat aan de binnenkant van het spatbord.
Ik neem aan dat voor het PLXR rek dezelfde punten worden gebruikt?
Vstromjuan

Re: PLXR rek GIVI V35 voor de DL650

Bericht door Vstromjuan »

Inmiddels bericht gekregen van MML-Motorradzubehör:
Een PLXR rek voor de DL650 stond wel in de planning bij GIVI maar is helaas al weer uit het programma genomen :?
Voorlopig is dus alleen het normale vaste PLX rek verkrijgbaar.

Mocht iemand nog vernemen dat het het PLXR rek er toch gaat komen dan hoor ik dat graag
Plaats reactie