welke adapterplaat

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Vinnie

welke adapterplaat

Bericht door Vinnie »

Hoi,

Ben in bezit van DL650GT uit 2009.

Hier zit een originele kofferset van suzuki op (topkoffer met twee zijkoffers).
Deze wil ik echter vevangen door de Xplorer set van H&B om zo een stoerder uiterlijk te krijgen.

Kan iemand mij vertellen of er een adapterplaat is om de H&B topkoffers op mijn suzuki topkoffer plaat te bevestigen.
Op de website van H&B kan ik niets zinnigs vinden?

ps: iemand geinteresseerd in een bijna nieuwe, maar in nieuwstaat verkerende, kofferset voor de dl650?
Erik Hofstee

Re: welke adapterplaat

Bericht door Erik Hofstee »

vinnie schreef:Hoi,

Ben in bezit van DL650GT uit 2009.

Hier zit een originele kofferset van suzuki op (topkoffer met twee zijkoffers).
Deze wil ik echter vevangen door de Xplorer set van H&B om zo een stoerder uiterlijk te krijgen.

Kan iemand mij vertellen of er een adapterplaat is om de H&B topkoffers op mijn suzuki topkoffer plaat te bevestigen.
Op de website van H&B kan ik niets zinnigs vinden?

ps: iemand geinteresseerd in een bijna nieuwe, maar in nieuwstaat verkerende, kofferset voor de dl650?
Als je Hepco en Becker wilt monteren heb je de originele bagagedrager van suzuki nodig. Dat is de aluminium versie met dat rubberen matje erop, de adapterplaat van H&B is daarop gebaseerd. Deze zie ik regelmatig voorbij komen op marktplaats. De plaat valt precies tussen de opstaande rand waar het rubberen matje zat.
http://link.marktplaats.nl/325560791

Adapter van H&B: http://www.mdi-online.nl/webshop/artike ... 241569dc18
Even het PDF openen voor meer info.

Je zou natuurlijk ook even kunnen kijken of de adapterplaat niet te bevestigen is op je huidige drager.
Want de plaat zit normaal vast met 4 boutjes door 4 gaatjes in de drager......moet niet te moeilijk zijn om die te boren in je huidige drager.

Voor de Zijkoffers van H&B zit er niks anders op dan een H&B zijkofferrek te kopen. De vaste versie of de Quick lock versie.
De Quick lock kun je snel verwijderen zodat je niet altijd met die rekken rond rijd, mij heeft dat nooit gehinderd, maar er zijn mensen die het mooier vinden zonder de rekken......

Tip: bij Louis krijg je vandaag nog 15% korting op alles......en die rekken ban H&B zijn daar al goedkoper dan bij MDI.

:bye:
Laatst gewijzigd door Frank op za 06-03-2010, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link hersteld (NB: Zet externe links tussen de [url] en [/url] code!!!)
Gebruikersavatar
Snuggles
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 21-09-2009, 18:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K9
Woonplaats: Smilde

Re: welke adapterplaat

Bericht door Snuggles »

Hoi Vinnie,

Ik ben misschien wel geinteresseerd in je zijkoffers met drager.
Eventueel heb ik voor jou een standaard bagagedrager.
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groet,

Snuggles
Wees niet bang om af en toe een grote stap te zetten; in twee kleine stapjes kom je niet over een afgrond heen...
Plaats reactie