Tanktas

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Dennis013

Tanktas

Bericht door Dennis013 »

Ik Ben op zoek naar een goede en makkelijk te bevestigen tanktas

wie heeft ideeen hiervoor
Freeryders

Re: Tanktas

Bericht door Freeryders »

Ik heb deze sinds de zomer vorig jaar en heeft veel ruimte. En als er spatje regen valt worden je spullen niet gelijk nat en ook heeft hij een handig navigatievakje en als het echt hard gaat regenen is er de geïntregeerde regentas. Het is universele tas en heeft dus ook spanbandjes voor niet standaard vormtank van onze strommetjes.

http://www.motozoom.nl/webshop/fotoGroo ... A3FC3A3BA6


Gr. danny
L-Strom

Re: Tanktas

Bericht door L-Strom »

Mijn zgan orginele V-strom tanktas is te koop ! Interesse ? stuur dan even een pb'tje.

Gr. Leo.
Brambo.650

Re: Tanktas

Bericht door Brambo.650 »

Ik zit ook te kijken naar een (kleine) tanktas en ben wel gecharmeerd van het concept van Bags-Connection. Deze werkt met een quicklock connector op de ring rond de tankdop. Hierdoor steunt er niets op je tank wat de lak kan beschadigen. Hier kun je alles vinden voor op de V-Strom. Of het goed werkt weet ik niet, wellicht dat er hier iemand op kan reageren met meer ervaring maar over het idee ben ik wel te spreken. Op mijn BMW had ik een originele BMW tas, waaraan een paar lange lappen zaten die helemaal vooraan het kuipwerk vastgehaakt moesten worden (ivm kunststof tank). Daardoor beschadigde de lak op de kappen :(

Afbeelding

Afbeelding
Ed Jonkmans

Re: Tanktas

Bericht door Ed Jonkmans »

Sinds vorig jaar heb ik de City (10 - 13l) van Bags Connection.
Hij voldoet voor mij prima. Het enige nadeel aan het quick lock systeem vind ik dat bij het terug op de tank plaatsen
( na het tanken bvb) je wat moet drukken op de ring van de tas. Je moet dus de tas vanbinnenuit wat naar beneden
drukken. Doe je dit niet dan kan je soms nog al eens staan te foeteren (zeker als de tas goed gevuld zit).
Maar voor de rest: prima tas. Een spatje regen kan ie wel hebben, voor stevige regen is er een regenhoes bijgeleverd.
Grtz
Ed
E-strommer

Re: Tanktas

Bericht door E-strommer »

http://www.allroadshop.nl/contents/nl/d1345.html
Hier heb ik mijn Bags-Connection Quick-Lock Tanktas GS Zwart/grijs gekocht, mooi en voor mij praktisch systeem en voor de v-strom was dit de grootste optie van Bags-Connection :!:
Afbeelding
Elwin :-)}
Ed Jonkmans

Re: Tanktas

Bericht door Ed Jonkmans »

Die van mij ziet er precies hetzelfde uit alleen heel wat kleiner.
De GS heeft een inhoud van 17 L (uitritsbaar tot 25 L) en kost bij Polo €149.95
De City (wat ik heb) heeft een inhoud van 10 L (uitritsbaar tot 13 L) en ik betaalde er €119.95 voor bij Polo
Grtz
Ed
Vstrommerd
DL1000 berijder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 24-12-2009, 12:33
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: meeuwen (brabant)

Re: Tanktas

Bericht door Vstrommerd »

heb afgelopen weekende een tanktas voor de strom van touratech besteld... kijken of dat iets is.. :-)}
Savages

Re: Tanktas

Bericht door Savages »

L-Strom schreef:Mijn zgan orginele V-strom tanktas is te koop ! Interesse ? stuur dan even een pb'tje.

Gr. Leo.
ik begrijp uit eerdere reacties dat waterdichtheid van zo'n tas niet standaard is. Is dat ding wel waterdicht, offe?! :?:
L-Strom

Re: Tanktas

Bericht door L-Strom »

Savages schreef:
L-Strom schreef:Mijn zgan orginele V-strom tanktas is te koop ! Interesse ? stuur dan even een pb'tje.

Gr. Leo.
ik begrijp uit eerdere reacties dat waterdichtheid van zo'n tas niet standaard is. Is dat ding wel waterdicht, offe?! :?:
Er zit standaard een regenhoes bij geleverd, maar tas blijft aardig droog achter kuip en scherm.

Gr. Leo
Plaats reactie