Montage (zij)kofferrek DL 650

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Montage (zij)kofferrek DL 650

Bericht door Patrick8888 »

Beste V Strom vrienden,

Wie kan mij helpen aan een montage handleiding voor een zijkofferrek voor een DL 650. Ik heb de mijne op e bay gekocht en daar zitten wel allerlei bouten en speciale opvul stukjes bij maar ik heb geen idee wat waar moet. :oops: Foto's van hoe en wat het gemonteerd zit zijn ook welkom. Het is een origineel rek.

Alvast bedankt. :-)}
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Montage (zij)kofferrek DL 650

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hier een foto van de bevestigingspunten. Zoals je ziet zit het kofferrek ook aan de plaat van de topkoffer vast (zonder topkofferplaat kun je de zijrekken NIET monteren) :evil: . In die gaten zitten normaal rubberen doppen. Rechtsonder zit het rek vast aan de bovenste bout van de passagierssteun. Aan deze zijde (zie foto) komt de meegeleverde bus en langere bout. De bus is om het verschil van de uitlaat op te vangen. Aan de andere zijde is montage hetzelfde maar dan zonder de bus.

Afbeelding

Ik hoop dat je er iets aan hebt :D Anders kom je gewoon naar de KLUSSEN MET KIJKERSDAG op 13 februari.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: Montage (zij)kofferrek DL 650

Bericht door Patrick8888 »

Dank je, is nu een heel stuk duidelijker. Er zitten inderdaad een aantal verschillende bussen bij, had geen idee waar ik deze nu moest plaatsen.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Plaats reactie