Gaan deze koffers op mijn Strommeke?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
RaJe

Gaan deze koffers op mijn Strommeke?

Bericht door RaJe »

Gaan deze koffers op de V-strom DL650 '05?

2 zijkoffers Givi Monokey (model E360, zwart), inhoud 40 liter

1 topkoffer Kappa Monokey (model K48, zwart), inhoud 48 liter, passend voor 2 helmen
Nero

Re: Gaan deze koffers op mijn Strommeke?

Bericht door Nero »

Bwa ja,.. ik rij (voor de vakantie) ook met 2 grote GIVI monokey koffers op de Strom en een 52 liter als topkoffer.
Ook handig als je van bij de boer een zak patatten moet meebrengen, twee armen vol ajuinen, selder en prei en een halve bussel stro.
Meestal blijft de topkoffer permanent op de Strom en de andere koffers gaan onder zeil want zo breed rijden is niet altijd handig voor woon-werk verkeer.
Aan de linkerkant (op een DL650) kan je (bij een symmetrische drager) tussen de koffer en het wiel gemakkelijk nog een beenhesp meezeulen. Plaats zat.

In het begin van dit stromme filmpje zie je de Strom 0.65 gepakt en gezakt met drie Givi koffers die dus nog groter zijn dat wat je in gedachten hebt.
De laatste Strom foto in de introductie (voor het filmpje begint) toont de Strom in profiel met alleen de dragers, zonder zijkoffer.
Let natuurlijk dat de dragers de juiste bevestigingen hebben. Terwijl je de koffers al eens in occasie kan vinden (die van mij ook) zal je de dragers vaak (best) nieuw kopen. Een goeie investering. Om de invloed op het rijden te beleven kijk je effe verder, is gefilmd vanop de Strom. Een Strom met drie koffers ligt nog altijd beter in de bochten dan een typische sjakossenbak (cruiser).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qKLMTse- ... re=related[/youtube]
Plaats reactie