Luggagelocker, een "bijzondere" tankbevestiging.

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Luggagelocker, een "bijzondere" tankbevestiging.

Bericht door Iron Horse »

Ik kreeg de volgende link door van Emile (E-Strom) en vind het wel een aardig alternatief. Voor wat betreft de camera-montage is dat op de Strom wat minder omdat het scherm er tussen zit, maar oordeel zelf.

De link is http://www.luggagelocker.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Het ziet er goed uit, maar zou het eerst in het echt moeten zien.
je weet zeker niet of het hier al te koop/te bezichtigen is :?:
Biker

Bericht door Biker »

Kijk ook maar eens hier. Ik heb mijn GPS hiermee op de motor maar er zijn heel veel toepassingen mogelijk.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Daar zit toch wel even een verschil in. De Rammounts zijn zeer uitgebreid en eigenlijk toch niet vergelijkbaar met luggagelocker. Je ziet dat helaas niet zo heel erg duidelijk op hun website, maar de bevestiging is op de tank m.b.v. de schroeven die om de vulopening zitten. Heel apart.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Harry

Bericht door Harry »

volgens mij is het meer een mogelijkheid om je tanktas netjes vast te zetten.
Hier is wellicht een beter plaatje( maar dan van een andere aanbieder)

http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... w/1859/16/

harry
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Hmm... puur gejat, maar toch interessant die van SW-Motech. Raar dat ie niet op de Duitse site staat.

Afbeelding

De standaard Tank Locker tas is overigens niet waterdicht (zit ook geen cover bij), maar voor 20 dollar meer (16 euro) krijg je hem in het Lexel materiaal dat kennelijk 100% waterdicht is (wel weer makkelijker dan een cover, ik wil ze nog even mailen of de tas als geheel dan ook zeker waterdicht is).
Afbeelding

Misschien wel handig om even op de Motech tas te wachten, maar het mooie aan de Luggalocker is dat de plaat waar de tas op schroeft op slot gaat (ik denk dat de Motech tas zelf een plaat in de tas heeft) en dat je natuurlijk ook die Cam Locker kan kopen :D .

Afbeelding

De ruit voor de camera (en de snelheidsmeter enzo) vind ik juist een voordeel, dat scheelt mega veel windgebulder op m'n videos. Wel de ruit schoon houden natuurlijk. Voor losse foto's is het overigens makkelijker om de camera om de nek te houden, maar toch leuk om de optie te hebben om videos te maken vind ik. Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen in ieder geval...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het is voor een tanktas, een laptop of een camerabevestiging. En er staat wel voldoende info op de website, alleen had ik niet ver genoeg gekeken. :roll: Verder hebben ze nog montage systemen voor achterop. Maar e.e.a. hangt af van het merk en type motor.
Zie ook de installatiepagina.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het is dat er geen secondes worden weergegeven, maar dit was met minder dan een minuut verschil zo te zien. :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Harry

Bericht door Harry »

Op zich natuurlijk een mooi concept, alleen jammer dat we straks weer met diverse systemen zitten die niet door elkaar heen kunnen worden gebruikt :cry: :cry:

Maar voor leveranciers wel de garantie om de prijzen op peil te houden. :twisted:

Harry
Plaats reactie