Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
LeoZwaal

Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door LeoZwaal »

Onze helmen passen net niet samen in onze Givi V46, daarom zou ik, voordat ik via internet een "ruilproject" begin, graag een keertje een Maxia koffer passen. Is er iemand die zo'n Givi Maxia koffer heeft en bij mij in de buurt ( Geertruidenberg) woont, zodat ik een keer kan uitproberen of de helmen daar wel in passen ?
Dgr

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Dgr »

Het is misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar in de originele 48L Suzuki topkoffer kan ik 2 helmen kwijt als ik ze op hun zij leg.
Geiteboer

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Geiteboer »

ik ook

Afbeelding
Diversion

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Diversion »

Waarom leggen jullie je helmen op hun zijkant? Ik kan in de originele Suzuki topkoffer met gemak 2 helmen op een normale manier kwijt, mits systeemhelmen maar dichtgeklapt zijn. Probeer maar.
Overigens denk ik niet dat we Leozwaal hier veel nuttige info geven, want ik verwacht niet dat een Suzuki koffer op een Givi rek past. Of misschien toch wel?
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Kwakkel-BE »

En ik krijg mijn 2 Nolan N102 echt niet samen in de topkoffer.
Zelfs eentje is al opletten hoe ik hem erin zet ^^

Veel hangt dus ook af van je type helm :)
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Silverstorm »

Hoi
Op mijn vorige motor had ik een givi maxia topkoffer en hier gingen met gemak 2 helmen in
Silverstorm
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
KL Voranje

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door KL Voranje »

Toen de Maxia voor het eerst een modern uiterlijk kreeg, met ronde vorm en mooi rood doorschijnend plastic, heb ik ze aangeschaft.1996? Ze doen het nog steeds, per jaar 5 weken gecummuleerde vakantie meemakend.
Ik heb op beide slechts de rode vergrendel knop van de koffer op het rek moeten vervangen, €5 per stuk.
In deze koffer passen 2 helmen op zijn kant. Bv de jethelm van Schubert(niet erg klein!) samen met een Lazer Tornado of een Shoei intergraal of een AGV. Past prima, handschoenenin de helm, helmmutsen ernaast en verder wat sjaals en zo erbij.
Woon in Dordrecht, stuur een pb' tje je bent altijd welkom.
Roland
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Peterzeeland »

Ik heb de bolle Givi maxia 52 liter. Daarin passen -op hun zij!- een Schuberth Concept 57 cm en een Nolan 102 60 cm. allebei systeemhelmen en die zijn nogal groot iha.
maar heb je een grotere maat, ga dan even langs dealert en pas ze gewoon effe lekker?

succes
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
LeoZwaal

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door LeoZwaal »

VERVALLEN
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Bij wie kan ik een Givi Maxia "passen" ?

Bericht door Frank »

Leozwaal schreef:VERVALLEN
Hoe is het afgelopen dan? Heb je gepast?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie