Scharnier aan het zadel

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Strombo

Scharnier aan het zadel

Bericht door Strombo »

Mag ik een vraag stellen? Hoewel ik natuurlijk erg blij ben met mijn V-Strom vind ik één ding wel heel erg jammer en dat is dat de ruimte onder het zadel zo onhandig toegankelijk is. Ik zou het geweldig vinden wanneer je de ruimte onder het zadel net als bij een scooter met een scharnier aan het zadel heel makkelijk kunt benaderen. Weten jullie ook of iemand dit al eens heeft gemaakt?
:D
Furiousz

Re: Scharnier aan het zadel

Bericht door Furiousz »

Van alle motoren die ik tot nu toe heb gehad vind ik de v-strom juist het makkelijkst te openen!!! Wat vind je er lastig aan dan? Sleuteltje dr in, omdraaien, en sesam open u :)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Scharnier aan het zadel

Bericht door Iron Horse »

Scooter kopen zoals ik gedaan heb..... :mrgreen: Sorry een Vespa bedoel ik natuurlijk ..... :schater: :o) :-)}
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Re: Scharnier aan het zadel

Bericht door Fred »

Iron Horse schreef:Scooter kopen zoals ik gedaan heb..... :mrgreen: Sorry een Vespa bedoel ik natuurlijk ..... :schater: :o) :-)}
Hey Rob,
aan het aantal reacties van jou op dit forrum te merken sinds je met de Veeeeeeeeespapapapapa rijdt, heb je precies toch een
beetje heimwee....of niet? Sorry maar ik kan het niet laten om de opmerking te maken. Doe verder hoor, maar een beetje plagen
mag toch hé. O:-)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Scharnier aan het zadel

Bericht door Iron Horse »

Geeft niks Fred, ik zie er de humor wel van in. Heimwee zal ik niet meteen zeggen, maar ik had het niet erg gevonden hem er naast te houden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie