topkoffer suzuki 48 l monteren

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Linde

topkoffer suzuki 48 l monteren

Bericht door Linde »

Geachte forumvrienden,

Er is al veel over geschreven, ik wil toch de vraag stellen, ik wil een originele topkoffer (48 l) monteren op het bestaande bagagerek van mijn dl 1000 , daarvoor moet er een montageplaat gemonteerd worden, kan iemand mij vertellen of deze los verkrijgbaar zijn bij givi of elders, en welk type ik moet bestellen ik vind het jammer om mijn bestaande rek te vervangen voor het (buizenrek) van suzuki)


groet,

Jaap van der Linde
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: topkoffer suzuki 48 l monteren

Bericht door Iron Horse »

Kijk eens hier en hier.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Linde

Re: topkoffer suzuki 48 l monteren

Bericht door Linde »

Dank je Rob


eens kijken of ik verder km

thanks

Jaap
Motorijder

Re: topkoffer suzuki 48 l monteren

Bericht door Motorijder »

beste je moet enkel de stukje van suzuki hebben en dan de juiste gaten zoeken op je bestaande plaat.
anders is het als je een koffer van givi neemt want dan moet je een montage reels kopen of gaten boren.
Linde

Re: topkoffer suzuki 48 l monteren

Bericht door Linde »

Motorijder schreef:beste je moet enkel de stukje van suzuki hebben en dan de juiste gaten zoeken op je bestaande plaat.
anders is het als je een koffer van givi neemt want dan moet je een montage reels kopen of gaten boren.


Ik heb inmiddels een nieuw (grijs) rek van suzuki geplaatst, dit kleurt beter bij het geheel den een zwarte,

dank voor de reaktie



Jaap van der Linde
Plaats reactie