Top Case MK25

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

Top Case MK25

Bericht door WisselStrom »

Op E-Bay staan opvallend goedkope koffers, nieuwe, merkloos voor maar EUR 29,99. Heeft iemand ervaring met dit soort koffers? Met dit soort prijzen ben je voor EUR 200 nog eens klaar voor een volledige set... :P Zo'n grote bovenop en twee kleinere aan de zijkant. Er zal toch wel een frame te vinden zijn waarop ze zullen passen? Of kent elk merk weer zijn eigen standaarden? Hier een aantal voorbeelden;

http://cgi.ebay.nl/Motorradkoffer-Top-C ... 240%3A1308" onclick="window.open(this.href);return false;

http://cgi.ebay.nl/TOPCASE-EXTRA-GROss- ... 240%3A1318" onclick="window.open(this.href);return false;
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Blueberry

Re: Top Case MK25

Bericht door Blueberry »

vaak zit de truuk in de hoge verzendkosten, maar dit lijkt me geen slechte deal, wel even zoeken of het juiste bevestigingsmateriaal er bij zit of te krijgen is.
Gebruikersavatar
WisselStrom
DL650 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21-08-2007, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 - 2005
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Top Case MK25

Bericht door WisselStrom »

vaak zit de truuk in de hoge verzendkosten, maar dit lijkt me geen slechte deal, wel even zoeken of het juiste bevestigingsmateriaal er bij zit of te krijgen is.
De meeste koffers die worden aangeboden zijn nieuw en de grondplaat en bevestigingsmaterialen zitten erbij. Volgens de opgave bij E-Bay zouden de verzendkosten rond de EUR 16,00 bedragen. Toch bijna een bedrag om eens een gokje voor te wagen. De gok zal zijn om het juiste frame te vinden.
People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs
Plaats reactie