Ervaringen met de Joe Rocket Manta XL tanktas

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Furiousz

Ervaringen met de Joe Rocket Manta XL tanktas

Bericht door Furiousz »

Na een poosje ronspeuren voor een leuke (niet al te dure) tanktas voor de V-strom kwam ik op het VSRI de Joe Rocket Manta XL tegen. Helaas kon ik deze nergen in NL (en ook niet in Europa) vinden, dus heb ik hem maar in de USA besteld voor omgerekend €46,- (incl. verzendkosten).

Afbeelding
Afbeelding

Meer pics & info is hier te vinden:
Joe Rocket Manta XL

Ik verwacht hem binnenkort in huis te hebben, dan zal ik even een review schrijven :D

Zijn er misschien meer mensen die deze tanktas hebben?
Harry

Re: Ervaringen met de Joe Rocket Manta XL tanktas

Bericht door Harry »

Vraag me af je je deze gaat vastzetten?

Voor op de tank van je Vstrom zit alleen maar plastic en dat gaat niet zo best met magneten........ :wink:

Istiealbinnen??
Furiousz

Re: Ervaringen met de Joe Rocket Manta XL tanktas

Bericht door Furiousz »

Harry schreef:Vraag me af je je deze gaat vastzetten?

Voor op de tank van je Vstrom zit alleen maar plastic en dat gaat niet zo best met magneten........ :wink:

Istiealbinnen??
De tanktas is uiteraard al een poosje binnen, maar heb hem nog niet volledig kunnen testen.
Uiteraard heb ik hem wel gelijk gepast op de v-strom, en dat viel me niet tegen! Hij zit stevig
vast op de tank, en alle magneten zitten vast op de metalen delen.

Verder oogt de tas erg degelijk en stevig.
Hij is niet al te groot, maar dat hoeft voor mij ook niet. Heb hem nog niet helemaal volgepropt, maar alle
noodzakelijke documenten, portemonnee, telefoon, flesje drinken, enz. passen er prima in.
In de tas zit ook een regenhoes die je er binnen 5 seconden overheen kunt trekken. Ook zit er een
waterdichte doorvoer voor kabels aan de bovenzijde (voor de intercom, mp3-speler, enz).

Zodra ik er mee gereden heb zal ik mijn bevindingen posten :D
Plaats reactie