Hepco & Becker rek

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Dgr

Hepco & Becker rek

Bericht door Dgr »

Bij aanschaf van mijn DL kreeg ik van de vorige eigenaar onderstaand rekje erbij. Hij had 'm zelf schijnbaar ook van iemand gekregen begreep ik uit z'n verhaal.
Ik zie alleen geen mogelijkheid om 't ding op de DL te monteren :lol:

Afbeelding

Kan het zijn dat ie bedoeld is voor gebruik op een H&B kofferrek? (Heb al even op de H&B site gekeken, maar werd er niet wijzer van...)

Ben benieuwd of iemand het rekje herkent of weet wat de toepassing ervan is? :)
Erik Hofstee

Re: Hepco & Becker rek

Bericht door Erik Hofstee »

die gaat inderdaad niet passen op een V-strom.

Voor de v-strom is er een specifiek rekje dat op je originele bagagedrager past.
ik zie dit ook niet passen op het zij-kofferrek van Hepco en Becker
http://www.hepco-becker.de/anbauanleitu ... 1.0101.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dgr

Re: Hepco & Becker rek

Bericht door Dgr »

Dank voor de reactie!
Er staat ook geen typenummer op 't rekje zelf dus ik heb geen idee waar hij dan wel voor bestemd is :P
Vind 't ook weer zonde om 't ding weg te gooien, dus als iemand er wat mee kan mag hij of zij het rekje zo op komen halen!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Hepco & Becker rek

Bericht door Frank »

Toen ik mijn Strom ophaalde van de dealer, kwam hij ook met zoiets aan, nog in plastic verpakt. Hij zei dat het de originele ding was om koffers op te monteren.. Maar deze paste niet onder mijn huidige topkoffer.
Ik was snel even afgezet door iemand met een auto en kon het niet meenemen op de motor en heb 'm daar maar gelaten. Later dacht ik... wat moet ik er ook mee.. en heb 'm niet meer opgehaald...




Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dgr

Re: Hepco & Becker rek

Bericht door Dgr »

Dat originele vlakke rekje van Suzuki is dan wel weer de moeite waard om erbij te houden vind ik... Als ik m'n DL ooit verkoop gaan de accesoires eraf en maak ik 'm weer origineel :mrgreen:

Nogmaals, mocht iemand herkennen voor welke motor 't ding wel is, of als je nog een gratis rekje zoekt om wat mee te knutselen oid, laat 't even weten voordat hij naar 't oudijzer gaat :wink:
Plaats reactie