Touratech Tankbag

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
The V

Touratech Tankbag

Bericht door The V »

Wie heeft er een Touratech Tankbag? En wat zijn je ervaringen.

Met name de bevestiging.... ben ik nog mee aan het stoeien (vandaar!) :twisted:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

In dit Topic is het o.a. al eens besproken, maar misschien zijn er ondertussen al wel meer ervaringen. En mogelijk dat daar maar een deel van je vraag beantwoord wordt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

Daar had ik idd al gekeken. Heb Erik Hofstee ook al een PB'tje gestuurd met mijn vragen maar om nog wat meer bezoekers te bereiken even een specifiek topic gestart. :idea:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

alles komt goed
The V

Bericht door The V »

Het is me dan toch gelukt! Wilde eerst niet omdat ik het zadel dusdanig hard aan moest drukken dat ik dacht; dat kan nooit de bedoeling zijn.

Maar als 'ie eenmaal zit dan zit 'ie! :shock:

Erik, bedankt voor je hulp!
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het was een kleine moeite. en nu is het gewoon erg makkelijk te gebruiken. de eerste keer is altijd lastig omdat je dat ding onder je zadel goed moet afstellen, dit hoeft maar 1 keer. nu kun je hem gewoon laten zitten en terug vouwen onder je zadel als je hem niet gebruikt. let wel even op die bandjes dat die een beetje netjes liggen, anders komen ze overal onderuit.

groet erik
SuziQ

Bericht door SuziQ »

Hi,

Ik heb al bijna een jaar een touratech tanktas op mijn DL650. En het bevalt zeer goed. voldoende ruimte en een kaartvak in A4 formaat die met klittenband boven op de tanktas is bevestigd. de bevestiging is met spanriempjes langs de tanks onder het zadel om de tankbeugel en aan de voorkank met spanriempjes om de radiatorbeugels. bij tanken haal je met de klikverbinding de tanktas aan de zadelzijde los, duwt hem omhoog en je kan je tank vullen. ik vind het een goed systeem, want er zijn geen kwetsbare ritsen voor de bevestiging. ik heb er gelijk een regenhoes bjigenomen, en daarmee blijft alles 100% waterdicht.
Alwob

beugeltjes

Bericht door Alwob »

Heb een paar dagen terug de Touratech binnengekregen (ik had er al eens eentje gehad, toen ik een BMW reed, zeer fijne tanktas inderdaad).
Blij met de mooie grote kaarttas, want mijn losse magnetische kaarttasje is vorige week in het Amsterdam-Rijnkanaal verdwenen... straf windje ineens...
:?

Heeft iemand geprobeerd of de metalen beugels die bij andere motoren achter de rand van de tank worden geplaatst, bij de V-Strom blijven zitten achter de radiatorbeugels (dus waar je volgens de handleiding de spanbandjes omheen lust)? Stilstaand leek het wel te blijven zitten, maar om nou na dat kaarttasje ook een nieuwe tanktas kwijt te raken...
:)
Alwob

Re: beugeltjes

Bericht door Alwob »

Alwob schreef: Heeft iemand geprobeerd of de metalen beugels die bij andere motoren achter de rand van de tank worden geplaatst, bij de V-Strom blijven zitten achter de radiatorbeugels (dus waar je volgens de handleiding de spanbandjes omheen lust)? Stilstaand leek het wel te blijven zitten, maar om nou na dat kaarttasje ook een nieuwe tanktas kwijt te raken...
:)
Heb er intussen grote musketonhaken aangehangen, en de radiatorbeugels van een stukje plakrubber voorzien ter bescherming. Dat gaat redelijk gemakkelijk; nog beter zou zijn om kunststof musketonhaken te hebben, of iets wat daar op lijkt.
Plaats reactie