Help Zijkofferrek Dl1000

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Carlos

Help Zijkofferrek Dl1000

Bericht door Carlos »

Heb net een zijkofferrek van Givi PL528 - KL528PL / KL SERIE - ZIJKOFFER BUIZENFRAME besteld voor men dl 1000 van 2003.

, de bedoeling is om er koffers van moto-detail Koffer / Top Case 42 Liter op te bevestigen
wie kan me vertellen of deze twee samengaan , moet mer er bijkomende aanpasstukken voor bijkopen
ik begrijp geen woord duits , heb een lieve nerderlanse dame een de lijn gehad van de BESTELLIJN met mijn vraag ,maar deze noemde me een paar bestelnummertjes op die ik erbij moets bestellen om alles te doen passen , nauw dat denk ik toch , zij deze lieve dame me nog aan de lijn ,die lieve meid wist gewoon niet wat de voor of de achterkant van een motorfiets was, als ik haar bestelraad had opgevold had ik geen rek op mijn motor maar een eifeltoren ,en dat gewoon om een paar zijkoffers op mijn motor die waarschijnlijk er niet konden op bevestigd worden , dus mensen raad aub
gegroet
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

eeeeh Carlos, is het dan ook niet makkelijker om eerst bij een dealer in de buurt eens te gaan informeren over hoe en wat :?: :?:
Kopen/bestellen kan je dan altijd nog ergens anders................
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Die motodetail/kappa koffers hebben dezelfde bevestiging als de Givi koffers, dus dat zou wel moeten passen.
Carlos

Bericht door Carlos »

6dealers gelopen maar ze kenden niet de motodetail koffers , wel het givi-rekje , konden me geen antwoord geven of de koffers passen .Dus niets anders op dan zaterdag vlug , bij mijn dealer het rekje kopen , ff 160 km verder rijden naar de kofferdealer , daar passen kopen en terug 160 km naar huis . zondag zal ik wel alles monteren op de fiets .
Grtz
Carlos

185euro of 59.95

Bericht door Carlos »

Whoehahahahaha ,heb mijn zijkoffers Motodetail op mijn fiets staan het zijn gewoon kappa koffers maar i.p.v kappa staar er motodetail op de zijkant voor de rest zijn ze identiek ze zitten zelfs ik de verpakking van kappa, alleen de prijs is een gigantis verschil :shock:
kappa 185 :!: per stuk motodetail 59.95 :lol: eurokes per stuk .
Plaats reactie