Super service motolife.nl

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
René19721972

Super service motolife.nl

Bericht door René19721972 »

Beste mede forum gebruikers.........
Geen idee of dit op reclame gaat lijken en wel of niet is toegestaan maar bij deze wil ik toch de snelle, correcte en goede service van motolife.nl onder de aandacht brengen.

Nee ik heb geen aandelen of enig ander belang bij motolife.nl, ik heb wel een bestelling gedaan in België, ongeveer twee maanden geleden. set Givi v35 topkoffer E52 met alle bevestigingen die nodig zijn.
Komende zaterdag op vakantie naar Italië en vandaag de annulering vanuit België van mijn Givi kofferset mogen ontvangen, incl. het reeds betaalde bedrag dus da's dan weer mooi. geen gezeur achteraf.

Daar ben je ff lekker mee, telefonisch contact gezocht met motolife en morgen alles ophalen.
Da's toch supersnel en dikke service!! :) Ik weet voortaan waar ik ga bestellen zodra ik ook maar iets nodig heb.

Moest het gewoon even kwijt.

Groet,

René
Dgr

Bericht door Dgr »

Dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden! :)
Andreas

Re: Super service motolife.nl

Bericht door Andreas »

maar wat betaalde je daarvoor dan ??????
Diversion

Re: Super service motolife.nl

Bericht door Diversion »

Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp: je hebt eerst iets bij een webshop besteld. Deze annuleert je bestelling en geeft jou je geld terug (gelukkig maar). Dit lijkt mij overigens meer tot een gevoel van opluchting leiden dan tot grote blijdschap.
Vervolgens ga jij bellen en dan blijken ze het toch te hebben. En dan mag jij het komen ophalen ipv dat ze het opsturen. Hoezo ben jij dan blij? :?
Remko

Re: Super service motolife.nl

Bericht door Remko »

:D :D
Flipsen

Re: Super service motolife.nl

Bericht door Flipsen »

Diversion schreef:Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp: je hebt eerst iets bij een webshop besteld. Deze annuleert je bestelling en geeft jou je geld terug (gelukkig maar). Dit lijkt mij overigens meer tot een gevoel van opluchting leiden dan tot grote blijdschap.
Vervolgens ga jij bellen en dan blijken ze het toch te hebben. En dan mag jij het komen ophalen ipv dat ze het opsturen. Hoezo ben jij dan blij? :?
Ja.............hoezo blij? Ik snap het verhaal ook niet helemaal.
Plaats reactie