fotoapparatuurtransport

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

fotoapparatuurtransport

Bericht door PvdBogaard »

Naast motorrijden is fotografie een andere hobbie van me. Heeft iemand een idee hoe de topkoffer om te bouwen zodat de spullen hierin vervoerd kunnen worden?
Het idee is alle trillingen/schokken/etc uit te bannen, zodat de apparatuur zonder schade vervoerd kan worden.

Of is er een betere oplossing dan de (omgebouwde) topkoffer?
V-Strom for fun

Re: fotoapparatuurtransport

Bericht door V-Strom for fun »

pvdbogaard schreef:Naast motorrijden is fotografie een andere hobbie van me. Heeft iemand een idee hoe de topkoffer om te bouwen zodat de spullen hierin vervoerd kunnen worden?
Het idee is alle trillingen/schokken/etc uit te bannen, zodat de apparatuur zonder schade vervoerd kan worden.

Of is er een betere oplossing dan de (omgebouwde) topkoffer?
dmv islolatie schuim wat ze ook in een geluid,s studio gebruiken kan je zo uit snijden lijkt me een optie s6 ermee en laat er ff een mooie foto van zien
wr450f'05

Bericht door wr450f'05 »

mijn fototas past precies in de topkoffer en daar zit voldoende schuim in weggewerkt voor de schokken denk ik.

Ik moet wel zeggen ik doe het niet vaak met dat spul rijden want het voelt minder prettig, je hebt wel voor duizenden euro's in je topkoffer zitten.
Killahrooster

Re: fotoapparatuurtransport

Bericht door Killahrooster »

pvdbogaard schreef:Naast motorrijden is fotografie een andere hobbie van me. Heeft iemand een idee hoe de topkoffer om te bouwen zodat de spullen hierin vervoerd kunnen worden?
Het idee is alle trillingen/schokken/etc uit te bannen, zodat de apparatuur zonder schade vervoerd kan worden.

Of is er een betere oplossing dan de (omgebouwde) topkoffer?
Volgens mij staat er een uitgebreid artikel over motorrijden en fotograferen in het laatste motoplus magazine

Peter
Overz007

Re: fotoapparatuurtransport

Bericht door Overz007 »

Ik heb een speciale rugtas gekocht voor het vervoer van mijn foto spullen.
Gr Eelco
Furiousz

Re: fotoapparatuurtransport

Bericht door Furiousz »

Nou heb ik niet zo`n hele dure DSLR (Nikon D40, 18-55), maar ik ben ook erg benieuwd hoe dit veilig te vervoeren is op de motor! Foam in de topkoffer is inderdaad een goed idee :)

Op het ZOOM forum is er ook een draadje over dit onderwerp:
http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?p=14 ... 1c3659bfa8" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier ook nog e.e.a.:
http://forum.belgiumdigital.com/f20/cam ... 55180.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Plaats reactie