Givi V35 of E41

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
René19721972

Givi V35 of E41

Bericht door René19721972 »

Ik kom er niet uit, mag volgende week mijn (eerste) V-strom DL 650 gaan ophalen, mat zwart uit 2006. wat duurt een week dan ineens laaaaang! :lol:

Maar welke zijkoffers moet ik nu kiezen, V35 of E41?
Wie heeft er ervaring mee, breedte, rijgedrag (wind /zijwind)met en zonder duo passagier, totale breedte e.d.

Wie kan me het laaste zetje geven wat ik nu moet gaan kiezen? :roll: :roll:

Ik hoop op veel ervaringen en tips, deze zomer wordt onze eerste rit naar Italie voor 10 dagen en we willen toch goed voorbereid op weg.
De koffers zijn echt alleen bedoeld om bagage mee te nemen, camperen doen we dit jaar niet.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

heb zelf de E41, net voordat de V35 uitkwam.... jammer dus.
als je niet gaat kamperen is de 35 groot zat.
groot voordeel: smaller, dus ook files op weg naar de vakantiebestemming lekker voorbij.
en zeg nou zelf: is tie mooi of istie mooi?

maar als jij nou de v35 koopt, kunnen we ruilen!

die e41 is wel superhandig met zijn bovenklepje, het begrip proppen krijgt een geheel nieuwe dimensie!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
René19721972

Bericht door René19721972 »

Hhaha, na een dag wordt het al proppen!!!!! da's weer wel erg makkelijk
Ik begrijp dat je méér tevreden bent met de V35?

Ik kan kiezen uit beide omdat ze (bijna) dezelfde prijs hebben.

Heb ze niet niet nodig voor woon-werk, enkel met vrouwtje op vakantie.
twijfel twijfel......en ja hij is inderdaad erg mooi.............
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

ik ben met de 41 niet ontevreden, maar vind ze wel erg breed.
ik wil altijd kamperen en neem de hele rotzooi mee, en we gaan dan uiteindelijk toch een hotel in. als je de hele dg in 35 graden hebt gereden is een hotel wel erg lekker... en de slaapzakken en tent en matjes nemen dan eigenlijk de meeste bagageruimte in, laat je dat thuis, heb je al gauw genoeg aan de 35 liter. en met zijn tweeen: de maxia topkoffer, lekker ruggesteuntje, en als je hem leeg meeneemt kun je in de stad 2 helmen erin doen, en later de boodschappen@!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
René19721972

Bericht door René19721972 »

Oké, ben overtuigd, ga voor de V35, mochten ze om wat voor reden dan ook tegen vallen kunnen we altijd nog ruilen.

Iig bedankt voor je reactie en inbreng.


Groet,

René
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

moet je doen!

vraag dan svp meteen of het rek ook op de Dl1000 past?

succes!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Nortrom

Bericht door Nortrom »

Ik bezit zelf Givi E41 Keyless. De voordeel is dat je veel dingen kan vervoeren Het kunt 2 helmen in, en ik weet niet of dat bij V35 ook geldt. De nadeel is natuurlijk dat het erg breed wordt.

E41 is ook voorzien van een kleine deur met cijferslot, zodat je snel kan openen. Eerlijk gezegd ziet de kleine deur niet erg stevig uit. Met 1 ruk is de deur kapot, dan ben je alles kwijt. Misschien overdrijf ik wel een beetje. Als iemand toevallig met juiste code opent, dan word ik niet vrolijk van.

V35 ziet er prachtig uit, vind ik. Zie ook http://www.stromtrooper.com/forums/show ... hp?t=12209 Maar ik heb hier geen ervaring mee.

Leuke links:
http://www.stromtrooper.com/forums/show ... hp?t=21750
JoStrom

Re: Givi V35 of E41

Bericht door JoStrom »

Hallo,

Ben ook druk op zoek naar de ideale zijkoffers.
Bezit rees Givi-topkoffer, gemonteerd op originele bagagedrager.
Heeft er iemand soms wat foto's over een DL650 voorzien van een setje V35-zijkoffers?
Mogen desgevallend doorgemaild worden.
Zijn ze te bevestigen met behoud van de originele bagagedrager?

groeten,

Jos
Motorijder

Re: Givi V35 of E41

Bericht door Motorijder »

beste de givi rekken zijn monteerbaar want die komen boven aan onder de vijzen van je orginele bagege drager en de tweede steun aan de pedalen van je bijrijder.
ik heb deze al gehad en daarna ben ik overgegaan naar de orginele koffers (nieuwe versie) van de v-strom. deze zijn mooier en hangen hoger en hinderen niet bij het opstappen. ik was eerst gaan kijken naar de v35 van givi maar die vallen klein uit en toch zij deze breed.
Plaats reactie