Hepco en Becker rek

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
jwaterink

Hepco en Becker rek

Bericht door jwaterink »

Ik wil op mijn nieuwe V-Strom nog een kofferset gaan monteren, maar ik vind de website's van fabrikanten en leveranciers nogal wat summier.

Is er hier iemand die een set van Hepco en Becker op zijn Strom heeft zitten en eens een foto zou kunnen maken van de achterzijde gezien? Het gaat mij er met name om of de kofferbeugels links en rechts symetrisch zitten of dat het rechter rek verder naar buiten zit ivm de uitlaat demper. Ik kom nl bij Motolife namelijk tegen dat er een 40/30 liter set wordt aanbevolen, maar als ik wat foto's zie op dit forum blijkt hij links gewoon zover van de buddy af te zitten dat dat eigenlijk niet nodig is.

Reden dat ik niet voor het affabriek ga is dat ik die Givi set niet zo degelijk aan vond voelen en ook het uiterlijk daarvan wat minder vond. Ik zit zelf namlijk nog zeer te kijken naar een Hepco en Becker Junior set.
Zoef de haas

Bericht door Zoef de haas »

Misschien eens kijken op
http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; en doorklikken naar "Zubehör & Gepäck" --> "Koffer & Träger"

Groeten,

Luc
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Was ook heel beperkt. Vind het jammer dat de fabrikanten niet de moeite nemen om duidelijke foto's te geven op hun site.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Afbeelding

ik heb helaas geen foto strak van achteren, en kan die ook niet maken. omdat deze motor al een tijd niet meer in mijn bezit is.

Maar aan de uitlaatkant zit hij strak langs de demper. aan de andere kant zit hij ongeveer gelijk met het uitstekende kuipwerk achter.
Het is dus ongelijk aan elke kant.
Hepco&Becker beveelt dan ook een enduro set van koffers aan, dat zijn 2 verschillende koffers. Dan is je motor aan elke kant weer even breed.

Het rek zelf is degelijk, ik heb er nooit koffers aan gehad. Ik heb hier bagage rollen op gebonden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Kijk aan! Bedankt.

Dan is motolife.nl dus de enige die zijn info goed voor elkaar had. Begon op een gegeven moment te twijfelen of de info her en der wel klopte. Ene website had het wel over ongelijke helften en anderen niet.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Deze foto is dan wel niet van achter, maar hierop kun je duidelijk zien dat de koffers van H&B verschillende afmetingen hebben, om de motor aan twee kanten even breed te laten zijn. De zgn Enduro koffers, zoals Erik al aangaf.

Afbeelding

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Lachouffe

Hepco & Becker rek

Bericht door Lachouffe »

Toevallig is er afgelopen zondag een Hepco en Becker LOCK IT rek gemonteerd op mijn dl 650 k7. Dit is een nieuw demontabel rek van H & B , gezien op de motorbeurs Utrecht.

Dit rek is niet symmetrisch maar asymmetrisch.
Breedte van het rechter rek is 31 cm vanuit het midden gemeten, en het linker rek is 23 cm vanuit het midden gemeten.

Ik heb er een set Junior 30/40 liter koffers bijgekocht, 22 +30 cm.
Totale breedte is ongeveer 105cm.
Afbeelding

MEER FOTO'S: http://s274.photobucket.com/albums/jj25 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes, La Chouffe.
Laatst gewijzigd door Gast op di 26-02-2008, 20:43, 5 keer totaal gewijzigd.
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Bedankt voor de foto's!

Pfew, gelukkig dat dat lock it systeem snel demontabel is. Dat is wel wat anders dan de oude bmw Z dragers die ik gewent was. Dit is wel heel errug opvallend zonder koffers.

Mij lijkt dit persoonlijk nog steeds een van de beter uitziende koffersets. Zit namelijk te twijfelen tussen een Krausser K5 (Kwing systeem) of dit Hepco Becker setje en ik denk dat die H&B het gaat worden.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

al eens bij touratech gekeken?

http://www.touratech.com/shops/011/imag ... 0_I_01.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Heb ik, vind ik nogal aan de prijs, 700 euro's voor een set. Dit kost een 550 samen incl rek.

Als ik nou een Africa Twin had, dan had ik zo'n alu set aangeschaft, maar ik vind dat op een V-Strom niet helemaal passen, zo hardcore offroad is hij nou niet.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Bericht door Bacchus »

http://www.mdi-online.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar hebben ze ze.

Zelf heb ik alleen een rek met een topkoffer. Hiervan kan ik een foto plaatsen.
jwaterink

Bericht door jwaterink »

Spulletjes zijn besteld

Heb een nieuw rek bij MDI besteld (in de uitverkoop hoek) en heb gebruikt via marktplaats voor strak geld een set nette gebruikte koffers gekocht.

Nu de rest nog monteren (5star valbeugels, sw middenbok, hoge givi ruit).
jwaterink

Bericht door jwaterink »

En dit is het nou na montage.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie