Givi - XE21 zijkoffers of een V46

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Strommax

Givi - XE21 zijkoffers of een V46

Bericht door Strommax »

Sta voor een dilemma, of ik schaf mij de Givi V46 topkoffer aan of de XE21 zijkoffers. Gebruik dagdagelijks. Wat moet erin; mijn laptop, boterhammen, regenpak, schoenen, etc. Deze zijkoffers vind ik wel mooi :P , niet te breed, niet te groot, maar ik kan er geen helm in kwijt. De topkoffer is ook mooi maar lijkt me een windpakker :( en ik rij meestal solo.

Graag jullie advies :?
DL650

File

Bericht door DL650 »

Strommax,

Als je veel file rijdt dan zou ik voor de topkoffer kiezen.
Of de zijkoffers moeten zo smal zijn dat je hier veilig tussen de file door rijdt. Of is bij jullie tussen de file door rijden niet toegestaan ? Als dit het geval is dan zou ik voor de zijkoffers kiezen.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

file idd topkoffer, windgevoelig is jammer dan, onder de 140 heb je daar toch minder last van? zeker met files zou ik altijd topkoffer doen!
en wat denk je van een tanktas? laptop in topkoffer zou ik flink wat schuimrubber erin doen, en dan verlies je ook volume. daar achterop krijgt hij flinke klappen te verwerken!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Remko

Bericht door Remko »

Givi heeft een speciale laptop topkoffer. Zorgt er in theorie voor dat de boel heel blijft!!


:D :D :D :D
Roeleke

Bericht door Roeleke »

ik heb zo een V46 geloof ik...
Laptop heeft daar dikwijls genoeg ingestoken, zonder enige problemen.
Zat dan wel in rugzakje...
Als je zorgt dat die niet los ligt te rammelen kan dat veel hebben hoor...
Lapkes

Bericht door Lapkes »

@ roeleke, de ktm besteld ?
Roeleke

Bericht door Roeleke »

lapkes schreef:@ roeleke, de ktm besteld ?
nog nie... ben in contact met iemand die misschien nog iets kan forceren (extra opties of korting ofzo).
En de strom moet eerst verkocht zijn natuurlijk, parce que me do not have dinero very much any more...

Maar wegens een ongemakske (perte total gelegen na een abces te laten opensnijden op mijn bil) nog gene tijd gehad om er werk van te maken (om de strom te koop te zetten).
Gij gene 1000 kopen?
:wink: :roll: :oops:
Leon

Bericht door Leon »

ik heb sinds een dag de givi 21 kleine zijkoffers op mijn 650, de monokey
frame past perfect en de koffers staan precies goed,niet te dik. en aan de kant van de uitlaat steekt de koffer 2 a 3cm breder uit dan het stuur,dus
da,s handig toch de andere kant is gelijk aan het stuur en als topkoffer de givi ge37 maakt het een mooi beschaafd en zeer handig setje.

wel even wennen met afstappen om de zijkoffers niet te raken.

een aanrader dus en niet duur, bij motoport Wateringen gekocht .2 zijkoffers gebruiken dezelfde sleutel ,dus stop ik die in mijn topkoffer en
heb dus 1 sleutel van 3 koffers bij me

Leon
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Zo een topkoffer zal wel heel handig zijn maar eigenlijk is het toch geen gezicht om zo'n bakske op moto te zetten?
Zijkoffers daarentegen vind ik er wel goed uitzien. Ik gebruik tegenwoordig een magnetische tanktas. Dat is wel heel handig maar een laptop geraakt er niet in.
Strommax

Bericht door Strommax »

Leon schreef:ik heb sinds een dag de givi 21 kleine zijkoffers op mijn 650, de monokey
frame past perfect en de koffers staan precies goed,niet te dik. en aan de kant van de uitlaat steekt de koffer 2 a 3cm breder uit dan het stuur,dus
da,s handig toch de andere kant is gelijk aan het stuur en als topkoffer de givi ge37 maakt het een mooi beschaafd en zeer handig setje.

wel even wennen met afstappen om de zijkoffers niet te raken.

een aanrader dus en niet duur, bij motoport Wateringen gekocht .2 zijkoffers gebruiken dezelfde sleutel ,dus stop ik die in mijn topkoffer en
heb dus 1 sleutel van 3 koffers bij me

Leon
Leon kan ik in die Givi zijkoffers een Laptoptas kwijt :?:
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Strommax schreef:
Leon schreef:ik heb sinds een dag de givi 21 kleine zijkoffers op mijn 650, de monokey
frame past perfect en de koffers staan precies goed,niet te dik. en aan de kant van de uitlaat steekt de koffer 2 a 3cm breder uit dan het stuur,dus
da,s handig toch de andere kant is gelijk aan het stuur en als topkoffer de givi ge37 maakt het een mooi beschaafd en zeer handig setje.

wel even wennen met afstappen om de zijkoffers niet te raken.

een aanrader dus en niet duur, bij motoport Wateringen gekocht .2 zijkoffers gebruiken dezelfde sleutel ,dus stop ik die in mijn topkoffer en
heb dus 1 sleutel van 3 koffers bij me

Leon
Leon kan ik in die Givi zijkoffers een Laptoptas kwijt :?:
Ik ben wel Leon nie maar ik vrees dat die daar in gaat gaan... Alleszins nie in een laptoptas of rugzakje...
Tenzij ge misschien zo ne kleine Vaio of iets dergelijks hebt, da zou misschien wel kunnen lukken...
JoStrom

Bericht door JoStrom »

@Leon,

Heb je hiervan soms een fotoke?
Is het Givi-rek voor de zijkoffers (XE21) te bevestigen met behoud van de originele Suzuki-bagagedrager?
Ik heb nl. reeds een Givi topkoffer,dewelke dus gemonteerd is op het originele bagagerek en wens dit te behouden.

Jos
Leon

Bericht door Leon »

hallo ,

sorry had het een beetje druk,

maar ja hoor de standaard drager en givi rek past prima bij elkaar, ik heb het nl zo ook .
en zoals al gezegd, ja een laptop is geen probleem, ik heb het even geprobeerd voor je met een compaq met een 15.4 inch breedbeeld en die past ruim.
Maar wel een voering erin voor het trillen.Ik kan er wel een foto van maken maar weet niet zo goed hoe ik die hier op het forum krijg, maar passen doet het goed,absoluut geen miskoop

Groeten

Leon
Leon

Bericht door Leon »

Ik heb wat op internet gevonden ,iemand die een site heeft waar de kleine koffers en nog meer op staat echt een leuke homepage van een Amerikaan


http://www.jackphelps.com/vstrom/dl650.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten
Leon
Plaats reactie