remlicht mogelijk in koffer??

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Biker

remlicht mogelijk in koffer??

Bericht door Biker »

Kan iemand mj vertellen of het mogelijk is om in de Top of zijkoffer van de DL1000 GT een remlicht te monteren??? :?:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Moet je het type eigenlijk even zien te achterhalen. De vorige modellen hadden namelijk Kappa koffers onder Suzuki label.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gast

Bericht door Gast »

Is mogelijk. Eigenlijk is het een Givi. De set is te bestellen via de dealer :D
Yippy

Bericht door Yippy »

Yessss. Ik heb er een. Ingebouwd in de Kappa-topkoffervariant. Wel zorgen dat de draadjes IN de koffer goed met van die zwarte canvasachtige tape worden afgeplakt, anders trek je um stuk, zoals ik in eerste instantie had. Is nu prima gefixt.
Beta2

Bericht door Beta2 »

Yippy schreef:Yessss. Ik heb er een. Ingebouwd in de Kappa-topkoffervariant. Wel zorgen dat de draadjes IN de koffer goed met van die zwarte canvasachtige tape worden afgeplakt, anders trek je um stuk, zoals ik in eerste instantie had. Is nu prima gefixt.
Sorry dat ik zo'n oud topic omhoog schop maar kan je vertellen waar je het remlicht vandaan hebt? Ik heb even gegoogled maar kan niet wijs worden wat ik nou zou aan moeten schaffen. Heb je het licht direct op het bestaande licht geschakeld.
v-scorpio

Bericht door v-scorpio »

Je kan een inbouwmodule achterlicht/stoplicht bestellen via de invoerder van Kappa koffers en dat is D'IETEREN SPORT, tevens invoeder van YAMAHA. Wel het type van de koffer vermelden. Op de Strom GT is dat meestal koffer L48 of K48.
Onderaan in de koffer is een uitsparing om een contact te voorzien. Probleem is echter dat, als je een rack hebt waar je topcase opstaat dat er volgens mij geen onderdelen zijn bij Kappa om het tweede contact op het rack te plaatsen. Ik heb mij reeds bevraagd bij D'DIETEREN of er geen plateau bestaat ( zoals bij GIVI) om op het rak te plaatsen, maar ik kreeg tot nu toe geen antwoord...
Beta2

Bericht door Beta2 »

Nog even een andere vraag.
Ik ben op zoek naar een beschrijving voor het monteren van het originele extra remlicht. Ik ben zelf aan het solderen geslagen en heb nu een remlicht gemaakt met 4 leds. Ik ben alleen erg benieuwd wat de beste manier is om contact te maken met het originele remlicht. Misschien heeft iemand de beschrijving liggen en kan deze ff scannen oid.
BVD
Groeten
Xander
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Beta2 schreef:Nog even een andere vraag.
Ik ben op zoek naar een beschrijving voor het monteren van het originele extra remlicht. Ik ben zelf aan het solderen geslagen en heb nu een remlicht gemaakt met 4 leds. Ik ben alleen erg benieuwd wat de beste manier is om contact te maken met het originele remlicht. Misschien heeft iemand de beschrijving liggen en kan deze ff scannen oid.
BVD
Groeten
Xander
Gewoon parallel aan je gewone remlicht monteren. Moet verder geen probleem geven.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Zover ik weet komen de koffers van de GT K5 niet van Givi / Kappa!
Beta2

Bericht door Beta2 »

Remlicht zit er ondertussen in. Parallel aan de kabels van het remlicht 'geknepen' (je kan er lekker handig bij, maar niet heus)
Zelf een systeempje geknutseld om de topkoffer makkelijk te kunnen verwijderen.
De topkoffer is overigens een Kappa koffer

Wel een veilig idee om goed/beter zichtbaar te zijn in het donker.
Bedankt voor de reacties iig.
Plaats reactie