valbeugeltasjes?!?
valbeugeltasjes?!?
Ben op zoek naar twee gelijke tasjes om mijn sloten(ketting + schijf)in op te kunnen berggen. Om het tijdens lange vakantie rit beetje te kunnen verdelen dus dacht ik om mijn zware sloten bij de valbeugels een plek te geven.
Heeft iemand ervaring of een idee hoe of waar ik aan de juiste tasjes of bevestigingen kan komen. Creatieve Mac Cyver oplossingen zijn ook welkom aangezien me fietsje al op een aardige Mad Max bike begint te lijken. Foto's volgen snel.
Groet Chally
Heeft iemand ervaring of een idee hoe of waar ik aan de juiste tasjes of bevestigingen kan komen. Creatieve Mac Cyver oplossingen zijn ook welkom aangezien me fietsje al op een aardige Mad Max bike begint te lijken. Foto's volgen snel.
Groet Chally
- Dyrck
- DL650 berijder
- Berichten: 1124
- Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
- Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
- Woonplaats: Almere
Ik heb bij Louis 2 leren toolrollen gekocht, die tijdens vakantie's aan de valbeugels hangen.
Dit bevalt prima.
Zware spullen (gereedschap, brander, benzinefles) zaten zo lekker laag/ vooraan, waardoor het zwaartepunt van de motor wat lager en meer naar voren kwam te liggen.
Wel even uitkijken bij de bevestiging van de rollen!
Bij mijn vorige motor (Transalp) hingen ze ook aan de beugels en kwamen ze net tegen het blok aan, waardoor er een grote slijtplek aan de zijkanten van het blok ontstond.
Bij de VStrom heb ik dan ook met ducktape de plek, waar de toolrollen het blok zouden kunnen raken en de valbeugels zelf afgeplakt tegen slijtage. Tevens heb ik de rollen goed vastgezet met tierips.
Na ruim 4000 km. alles weer verwijderd en je ziet niets van slijtplekken.
Dit bevalt prima.
Zware spullen (gereedschap, brander, benzinefles) zaten zo lekker laag/ vooraan, waardoor het zwaartepunt van de motor wat lager en meer naar voren kwam te liggen.
Wel even uitkijken bij de bevestiging van de rollen!
Bij mijn vorige motor (Transalp) hingen ze ook aan de beugels en kwamen ze net tegen het blok aan, waardoor er een grote slijtplek aan de zijkanten van het blok ontstond.
Bij de VStrom heb ik dan ook met ducktape de plek, waar de toolrollen het blok zouden kunnen raken en de valbeugels zelf afgeplakt tegen slijtage. Tevens heb ik de rollen goed vastgezet met tierips.
Na ruim 4000 km. alles weer verwijderd en je ziet niets van slijtplekken.
Groeten;
Dyrck
VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Dyrck
VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Heb je hier fotos van?Dyrck schreef:Ik heb bij Louis 2 leren toolrollen gekocht, die tijdens vakantie's aan de valbeugels hangen.
Dit bevalt prima.
Zware spullen (gereedschap, brander, benzinefles) zaten zo lekker laag/ vooraan, waardoor het zwaartepunt van de motor wat lager en meer naar voren kwam te liggen.
Wel even uitkijken bij de bevestiging van de rollen!
Bij mijn vorige motor (Transalp) hingen ze ook aan de beugels en kwamen ze net tegen het blok aan, waardoor er een grote slijtplek aan de zijkanten van het blok ontstond.
Bij de VStrom heb ik dan ook met ducktape de plek, waar de toolrollen het blok zouden kunnen raken en de valbeugels zelf afgeplakt tegen slijtage. Tevens heb ik de rollen goed vastgezet met tierips.
Na ruim 4000 km. alles weer verwijderd en je ziet niets van slijtplekken.