De Walkstool, de perfecte mobiele zitplek.

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

De Walkstool, de perfecte mobiele zitplek.

Bericht door Iron Horse »

Nee, ik heb er geen aandelen in maar ik wil het toch wel even melden aangezien ik toch wel overtuigd ben geraakt van de kwaliteit.

Ik gebruikte voor het zitten bij de tent een goedkoop driepootstoeltje van een Eurootje of 5 waarbij je met je benen in je nek voor je tent zit. Deze gaf echter de geest en ik ging op zoek naar wat nieuws en werd bij een outdoorshop geconfronteerd met dezelfde goedkope "zooi", maar ook met dit kwaliteitsproduct dat compact is en voor mij de enorm prettige en comfortabele zithoogte van 60 cm biedt. Daarbij zijn de poten ook nogeens inschuifbaar en maakt het hem daardoor enorm compact. De basic uitvoering is er in 50 en 60 cm hoogte. De prijs is weliswaar een stuk hoger, maar die staat dan ook wel in verhouding met de kwaliteit. De 50 cm kost 34,95 de 60 cm 39,95 Euro. En voor wie zelf ook aardig aan het gewicht is, deze 60 cm stoel is geschikt voor mensen tot 175 kilogrammetjes!!!! En dat met een eigen gewicht van 725 gram!

Wie meer wil weten kijkt even op http://www.walkstool.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 05-07-2007, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Mike Mazout

175kg

Bericht door Mike Mazout »

Hé Rob,
Ziet me ne wreed :) interessante, straffe vouwstoel uit. Ik heb 'm ondertussen gevonden op de site van een keten, met een vestiging in Maastricht.
Alvast bedankt voor deze tip :!:

Greetz, Mike
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Leuk te zien dat er door dit bericht nog een geinteresseerde is bijgekomen. Ik heb helaas door het slechte weer er intussen niet daadwerkelijk gebruik van kunnen maken, maar heb hem stiekem tussendoor nog wel eens uitgeprobeerd. Ik vind het een formidabele kwalitiet en zitcomfort in vergelijking met die niemendalletjes. Nu nog even wachten dat ik hem in het echt kan gaan gebruiken..... 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

leuks stoeltje idd, een vriend van mij heeft er ook 1. ik heb er een paar keer op gezeten, maar heb toch liever mijn eigen stoeltje van Chairb. het enigste nadeel van mijn stoeltje is dat het frame niet van Alu is, maar van staal, is dus iets zwaarder....

http://www.chairb.com/images/triangle-bg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.chairb.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

groeten Erik
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kwalitatief zijn die ook goed. Het is ook maar wat je zelf het prettigst vindt. Ik vind van die Walkstool de zithoogte van 60 cm wel erg comfortabel. Dit in tegenstelling met veel andere driepoten die vaak maar 40 cm of nog lager zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie