welke givi topkoffer

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
jody

welke givi topkoffer

Bericht door jody »

Hallo,
Ik twijfel tussen een givi xe 46 of een xe 52 (maxia) topkoffer.
Beide bieden plaats aan 2 helmen, maar de maxia is nog iets groter.
Wat kan je dan nog extra opbergen?
Iemand ervaring.
Jody
Biker

Bericht door Biker »

Toch een paar onderbroeken....Tja wat vind je de mooiste koffer, ook niet onbelangrijk.
jody

Bericht door jody »

Ik heb geen voorkeur, maar ik ben geen voorstander van zijkoffers omdat de motor dan te breed wordt dus zoek ik een grote topkoffer.De maxia zal dan wel de grootste zijn zeker.Maar ja bij die twee helmen zal er toch niet veel extra ruimte zijn om nog iets extra op te bergen.Ik ben wel akkoord dat het belangrijk is om een aantal verse onderbroeken mee te hebben, zeker in mijn geval, want ik heb nog niet al te veel ervaring op de motor, maar ik had toch gehoopt op een ietsje meer.
Jody
Harry

Bericht door Harry »

Ik heb destijds ook gekozen voor de Maxia.
Ja er kunnen inderdaad 2 helmen in, maar dat is wel passen en meten.
2 integraal helmen past waarschijnlijk niet......

Achteraf moet ik vaststellen dat ik zelden of nooit de helm in de koffer stop.
Want die zit al aardig vol met allerlei handige zaken zoals regenpak, een slot, spuitbus met bandenreparatie, reservehandschoenen, paar kaarten etc etc
lekker handig zo'n grote koffer.
Broekie

GiVi E 450 Simply

Bericht door Broekie »

Dag Jody :D

Zelf heb ik onlangs via marktplaats 2e hands een :

Afbeelding


GIVI E450 Simply aangeschaft,
waarin makkelijk twee integraal helmen passen :idea: Rondom en in de helmen is er dan nog (beperkte) ruimte voor overige zaken uiteraard :!:



Veel suc6 met je keuze, MvG Hans :wink:
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »