welke givi topkoffer

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
jody

welke givi topkoffer

Bericht door jody »

Hallo,
Ik twijfel tussen een givi xe 46 of een xe 52 (maxia) topkoffer.
Beide bieden plaats aan 2 helmen, maar de maxia is nog iets groter.
Wat kan je dan nog extra opbergen?
Iemand ervaring.
Jody
Biker

Bericht door Biker »

Toch een paar onderbroeken....Tja wat vind je de mooiste koffer, ook niet onbelangrijk.
jody

Bericht door jody »

Ik heb geen voorkeur, maar ik ben geen voorstander van zijkoffers omdat de motor dan te breed wordt dus zoek ik een grote topkoffer.De maxia zal dan wel de grootste zijn zeker.Maar ja bij die twee helmen zal er toch niet veel extra ruimte zijn om nog iets extra op te bergen.Ik ben wel akkoord dat het belangrijk is om een aantal verse onderbroeken mee te hebben, zeker in mijn geval, want ik heb nog niet al te veel ervaring op de motor, maar ik had toch gehoopt op een ietsje meer.
Jody
Harry

Bericht door Harry »

Ik heb destijds ook gekozen voor de Maxia.
Ja er kunnen inderdaad 2 helmen in, maar dat is wel passen en meten.
2 integraal helmen past waarschijnlijk niet......

Achteraf moet ik vaststellen dat ik zelden of nooit de helm in de koffer stop.
Want die zit al aardig vol met allerlei handige zaken zoals regenpak, een slot, spuitbus met bandenreparatie, reservehandschoenen, paar kaarten etc etc
lekker handig zo'n grote koffer.
Broekie

GiVi E 450 Simply

Bericht door Broekie »

Dag Jody :D

Zelf heb ik onlangs via marktplaats 2e hands een :

Afbeelding


GIVI E450 Simply aangeschaft,
waarin makkelijk twee integraal helmen passen :idea: Rondom en in de helmen is er dan nog (beperkte) ruimte voor overige zaken uiteraard :!:



Veel suc6 met je keuze, MvG Hans :wink:
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

In mijn maxia past -echt precies!- een schubert concept maat M en een Nolan N101 maat L.
en natuurlijk stop je dan je handschoenen en spuitbus in je helm, effe.
in de stad erg handig om niet te sjouwen dus dan zweer ik erbij.
wat minder met die harde zijwind van afgelopen weekend op de dijk, tjonge wat vangt dat wind. had ik toen maar gewoon mijn tanktas gebruikt.
ook in je uppie is het aerodynamisch niet echt optimaal, met 2 man maakt het niet uit denk ik.

heb je trouwens die nieuwe givi zijkoffers gezien, die om je uitlaat heen gaan. schitterend! alleen wat kleiner, maar hee, als je in de hitte dan toch tussen de stilstaande autoos op de route du soleil kunt flitsen, dan maar een onderbroek minder toch! die koop je gewoon weer daaro!
ook een idee: ga niet kamperen! scheelt je 2 koffers!
jody

Bericht door jody »

Ja, bedankt voor de reacties.Nogal vreemd vind ik het, dat er 2 helmen passen in de xe 46 en ook in de E 45 zo te horen.De maxia is toch 6 liter groter, maar veel extra ruimte levert dat toch niet op.Nu ja ik heb er één gevonden op kapaza.Kompleet met rugsteun en stoplichten.Zaterdag wordt deze koffer thuis geleverd.Ik kan toch moeilijk nog een grotere koffer kopen.Weet zelfs niet als er grotere bestaan.
Jody
Plaats reactie