Ervaring met Bagster op Vstrom ??

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Pale Rider

Ervaring met Bagster op Vstrom ??

Bericht door Pale Rider »

Ik denk er over om een Bagster hoes + tas voor mijn DL650 aan te schaffen; magneettas blijft toch modderen :? Heeft iemand hier al ervaring mee. Het gaat me er vooral om welk model Bagstertas het meest praktisch is en qua formaat passend op de Strom.

Tom.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Persoonlijk vind ik die bagsters absoluut niet te pruimen maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Veel geld en verder weing extra's (toegevoegde waarde) (en naar mijn mening geen gezicht), maar ieder z'n meug.
Laatst gewijzigd door Iron Horse op di 05-10-2004, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Smaken verschillen. Ik vind het er niet storend uitzien. Belangrijker is voor mij dat het zit als een huis en dat kan ik van mijn huidige magneettas niet zeggen bij snelheden van 120+ en een beetje zijwind :? Daarnaast heb je geen problemen met magneten en allerlei pasjes. Goedkoop is het spul helaas inderdaad niet. Hoes en een modale tas komen met een beetje zoeken op ongeveer 200 euri.

Tom.
rik2you

Bericht door rik2you »

crazyChris heeft er een. Werkt deze link?

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/115768" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/115770" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/115771" onclick="window.open(this.href);return false;

de tas kun je er zo aanklikken. Ziet er erg stoer uit
:P :P :P


Gr Rik
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik heb r een besteld
maar de tas is er nog niet (vakantie in frankrijk alles gesloten)
ga zo nog ff kijken.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

jahhhhhhhhhhhhh
ik heb binnennnn
ik kwam de zaak binnen martijn's motorkleding
en gelijk achterme kwam de post courier met n helelichte doos
mijn tassieeeee
:D
past precies en kan best wel wat bagage in
ik heb de alpha tas en die kost 103 euries
Bandit

Bericht door Bandit »

Kan daar mooi je nieuwe piama (nachtkledij) voor de vakantie in Chris. Of wordt het schots rokje :D
Real Biker

Bericht door Real Biker »

crazychris schreef:jahhhhhhhhhhhhh
ik heb binnennnn
ik kwam de zaak binnen martijn's motorkleding
en gelijk achterme kwam de post courier met n helelichte doos
mijn tassieeeee
:D

FOTO !!!

:?

Grt, Ptr
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Ik heb de bagster ff flink uit getest deze week
En hij heeft t perfect doorstaan
Kan r lekker veel in kwijt (alpha tas)
En als ik boven de 170 moest diende hij als n goede kussen om mn helm op te laten rusten(om de rij wind te mijden)
En hij staat r mooi op
Kan helaas geen foto op i net zetten
dus als iemand n picie wil nemen dan rij ik wel daar heen
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

crazychris schreef: Kan helaas geen foto op i net zetten
dus als iemand n picie wil nemen dan rij ik wel daar heen
@Chris

Ik werk in Rotterdam (Brainpark), dus als je tijdens kantooruren tijd hebt kunnen we wat regelen.

Ik heb trouwens inmiddels een tankhoes met Tektra tas besteld bij jouw leverancier :)

Tom.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Pale Rider schreef:
crazychris schreef: Kan helaas geen foto op i net zetten
dus als iemand n picie wil nemen dan rij ik wel daar heen
@Chris

Ik werk in Rotterdam (Brainpark), dus als je tijdens kantooruren tijd hebt kunnen we wat regelen.

Ik heb trouwens inmiddels een tankhoes met Tektra tas besteld bij jouw leverancier :)

Tom.
ik ben volgende week ook weer heel de week vrij dus geef maar n gil
ook bij martijn's geweest ???
mooiiiiiiiiiiiiii
goeie zaak he ??
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Chris,

Ik zou dinsdagochtend kunnen en woensdag de hele dag. Ik stuur je een privébericht met mijn telefoonnummer. Bel me even!

Tom.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Inmiddels heb ik mijn bestelde Bagster setje binnen :lol: Zie de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Materialen zijn van prima kwaliteit, maar dat mag ook wel voor het geld. Spul is stormvast; toch wel een prettig gevoel met de herfst voor de boeg. Tas is de Tektra en is verder uit te ritsen.

Over de kleur van de hoes ben ik niet helemaal tevreden :evil: Ik vind dat Bagster zich hier wat te makkelijk van heeft afgemaakt door de kleur van de DL1000K3 te gebruiken. Ga ik denk ik nog over aan de bel trekken.

Tom.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer ik het zo zie moet ik wel iets van mijn eerdere uitspraken terugnemen. Het staat beter dan ik wel eens heb gezien, maar het blijft niet mijn smaak. En best wel veel geld. Maar goed, dat brengt de hele constructie met zich mee.

1 van de nadelen vind ik dat het onderste deel altijd blijft gemonteerd. Ook wanneer je niet met de tanktas rijdt. (Is natuurlijk wel te verwijderen, maar doe je dat ook?) Om die reden heb ik dus bijvoorbeeld gekozen voor een Mo-Tech afneembaar kofferrek.

Misschien zie ik hem nog weleens, we wonen tenslotte allebei in hetzelfde dorp :) .
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

De hoes verwijderen doe je in de dagelijkse praktijk niet; buiten 2 riempjes moet je ook de zwarte kuipdeeltjes onder de tank loshalen. Persoonlijk stoor ik me niet aan de tankhoes. Verder heb ik toch 9 van de 10 keer de tas er op zitten.

Tom.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Is deze tas waterdicht of moet je er toch ook een hoes over doen bij (hevige) regen?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

De tas is evenals de tankhoes van vinyl en doorstaat een licht buitje zonder problemen. In een echte hoosbui heb ik nog niet gereden. Hiervoor heeft de tas een losse stevige transparante regenhoes die je in de bodem van de tas kunt opbergen.

Als je de tas uitritst wordt het gebruik van de regenhoes wel eerder nodig.

Tom.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Met "uitritsen" bedoel je dat ie dan in volume groter wordt?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Afbeelding

Volume verdubbelt tot 30 liter.

Tom
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Bedankt, je antwoord is zeer verhelderend. Zeker met de direct gemaakte foto.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

De Suzuki-dealers hebben een speciale V-Strom-tanktas, die de vorm van de tank helemaal volgt, waardoor de magneten overal goed aansluiten. Vileda-zeem eronder en klaar!

Afbeelding
Tobo01

Bericht door Tobo01 »

Wat is een goedkoop adres voor de Bagster.

Ik zoek me wild. Wat kost een complete set??


Groeten,

Ton
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Zoals crazychris al in het begin van de topic heeft geschreven is Martijns motorkleding in Rotterdam een goedkope zaak. Je hebt voor iets van 100 euro een hoes en voor, weet het niet helemaal zeker, 80 euro een tas. Ik kan het ook fout hebben, hoor. Het scheelde in ieder geval een hoop met winkels als Safe Motors en Hans van Wijk.

Succes met de eventueele aankoop en zoektocht,

Wesley
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

@Ton,

Ik ben bang dat zoon W-Strom wat al te optimistisch is wat betreft de kosten (de tegenwoordige jeugd heeft geen benul van de kosten van levensonderhoud). Ik was bijna 200 euro kwijt bij bovengenoemd adres. Dat is een scherpe prijs.

Tom.
W-Strom

Bericht door W-Strom »

Pale Rider schreef:@Ton,

Ik ben bang dat zoon W-Strom wat al te optimistisch is wat betreft de kosten (de tegenwoordige jeugd heeft geen benul van de kosten van levensonderhoud). Ik was bijna 200 euro kwijt bij bovengenoemd adres. Dat is een scherpe prijs.

Tom.
:evil:
Nou, nou ik zat er maar ruim 20 euro naast. Tjonge jonge, gaat ie zitten mekkeren over 20 eurootjes op zo'n groot bedrag, wat een onzin. :wink: En ik had er ook niet voor niets dit bij geschreven:
W-Strom schreef: ... , weet het niet helemaal zeker, 80 euro een tas. Ik kan het ook fout hebben, hoor. ...
Wesley
Bandit

Bericht door Bandit »

20 Eur : 1,22 = 16,393442 X 16 = 262,29507 KM plezier op mijn strom.
Pappa Tom heeft toch gelijk, de jeugd van tegenwoordig heeft geen benul van levensonderhoud. :lol:
W-Strom

Bericht door W-Strom »

bandit schreef:20 Eur : 1,22 = 16,393442 X 16 = 262,29507 KM plezier op mijn strom.
Pappa Tom heeft toch gelijk, de jeugd van tegenwoordig heeft geen benul van levensonderhoud. :lol:
Daar zit wel wat in Bandit :roll: .
Maar nogmaals :twisted: , ik had dit er bij geschreven:
W-Strom schreef:
... , weet het niet helemaal zeker, 80 euro een tas. Ik kan het ook fout hebben, hoor. ...
Dus nou moeten jullie niet gaan zeuren :wink: .

Wesley
Plaats reactie