Givi koffers op een V-strom / Suzuki rek?

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Thomas

Givi koffers op een V-strom / Suzuki rek?

Bericht door Thomas »

Halloa,

Ik zit er over te denken een v-strom 650 te kopen en vraag me een aantal dingen af (ik zou natuurlijk even langs de dealer kunnen gaan, maar dit is waarschijnlijk sneller) o.a. of aan het suzuki rek (van bijvoorbeeld de black rhino) ook Givi koffers kunnen. Zo op de plaatjes gezien lijkt het systeem het zelfde, maar ja dat zijn maar plaatjes.

Gr. Thomas
Kermit

Bericht door Kermit »

hoi Thomas, welkom op ons forum.
mijn suzukirek was absoluut niet te gebruiken voor de givi(monokey) modellen. de zijkoffer van suziki past ook niet op de plek van de topkoffer.(en andersom)
nu rijden petra en ik allebei met een givi grondplaat voor een topkoffer. bevalt uitstekend.
vr gr :mrgreen:

snel genoeg zo?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Zelf net een givi zijkofferset (met zijklepkje ) gekocht. samen met Maxia topkoffer. mooi hoor, maar wordt erg breed.

Laat givi nu net heel recent een nieuwe set hebben uitgebracht die speciaal voor allroads is gemaakt met hoge uitlaten, maar die hier omheen worden gedrapeerd zodat je neit al te breed wordt@@@!!! jammer. net een maand te vroeg gekocht.
maar als je nog geeen set hebt. doe er je voordeel mee.
Thomas

Bericht door Thomas »

Ah dus toch niet, jammer, want met de standaard suzuki koffers is ie wel breed.

Bedankt voor de reacties iig.
Declerck

Bericht door Declerck »

Hoi,

bestaan er al foto's of een website met deze nieuwe GIVI koffers?

Groeten,

Patrick



peterzeeland schreef:Zelf net een givi zijkofferset (met zijklepkje ) gekocht. samen met Maxia topkoffer. mooi hoor, maar wordt erg breed.

Laat givi nu net heel recent een nieuwe set hebben uitgebracht die speciaal voor allroads is gemaakt met hoge uitlaten, maar die hier omheen worden gedrapeerd zodat je neit al te breed wordt@@@!!! jammer. net een maand te vroeg gekocht.
maar als je nog geeen set hebt. doe er je voordeel mee.
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

peterzeeland schreef:set hebben uitgebracht die speciaal voor allroads is gemaakt met hoge uitlaten, maar die hier omheen worden gedrapeerd zodat je neit al te breed wordt@@@!!! jammer. net een maand te vroeg gekocht.

Zullen ongetwijfeld mooie koffers zijn. Met zo'n uitsparing voor de
uitlaten wordt de boel ook niet te breed.
Maar zoals land's bekendste voetballer zegt; elk voordeel heb z'n nadeel:
er zal waarschijnlijk een stuk minder bagage inpassen!!

gr.
Richard
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

mwahhhh, koffers zijn nooit groot genoeg is mijn ervaring, maar stukken beter dan tassen. maar als je breedte ziet van sommige allroads, je zult maar met 35 graden in zuidfrankrijk (hoewel, daar gaan ze aan de kant) tussen de files doormoeten.

zie http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_a ... O_ID=12211" onclick="window.open(this.href);return false;
voor de plaatjes. het zijn ook echt plaatjes,
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Nog een: http://www.amotostuff.com/Merchant2/mer ... 00_luggage" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie