topkoffer indelen

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blokker134
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 02-08-2017, 19:10
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 2017
Woonplaats: De Meern

topkoffer indelen

Bericht door Blokker134 »

hallo mensen
wie weet of er spul is om de topkoffer in te delen d.m.v. vakken met een soort van klittenband.
ik bedoel net zo iets als een videocamera tas want ik heb nu het probleem dat de spullen in de topkoffer van de ene kant naar de andere kant rollen/schuiven met remmen /optrekken/bochten maken.
ik ben al bij verschillende motorzaken en automatrialen winkels geweest maar niemand kon me helpen.
hier toevallig iemand die iets weet ?
een bagagenet is niks want dan moet je gaan boren in de koffer en dat wil ik niet.
gr Henk
Ik haat bumberklevers.....ze zitten pal op je voorwiel !!
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: topkoffer indelen

Bericht door Eikie »

Grappig, zelf ben ik daar ook op zoek naar geweest. Uiteindelijk uitgekomen op twee binnentassen. Eéntje onder in de koffer en de andere in de deksel onder het elastiek. In de praktijk flikker ik alles los in de koffer en stuw het een beetje vast met een vestje of binnenvoering van m’n jas.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Karel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 09-02-2018, 13:46
Mijn motor is een: Honda Deauville 650 (1998)
Woonplaats: Veenendaal

Re: topkoffer indelen

Bericht door Karel »

Om niet zoveel te laten schuiven van links naar rechts heb ik er een handdoek ingeplakt met dubbelzijdig kleefband zodat de handdoek ook niet heen en weer schuift.
Je kan hem natuurlijk ook met een stukje tapijt bekleden.
Het helpt beter iets dan niets.

Grt Karel
Gebruikersavatar
Heppie
Berichten: 661
Lid geworden op: di 20-03-2018, 06:32
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018
Woonplaats: Amstelveen

Re: topkoffer indelen

Bericht door Heppie »

:duim: Ik heb in mijn zijkoffers een stukkie van dit liggen,iedeaal
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. :-)}
:bye: Robert Jan :-)}
Jeen
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 27-05-2011, 20:30
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650A 2009
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: topkoffer indelen

Bericht door Jeen »

Je zou kunnen denken aan een bepaald type ladeverdeling van de ikea. Dat zijn opvouwbare 'stoffen bakjes' in verschillende maten die je combineert in je lade. Waarom ook niet in een topkoffer?
Ik heb in één van mijn zijkoffers (zijlader) een verdeling van triplex gemaakt. Dat kun je simpel met de ronding van de koffer meezagen en als je het halverwege inkeept, zo als een raamwerkje in elkaar schuiven. In een topkoffer hoeft je het niet eens vast te maken.
Mijn zijkoffer gebruik ik als 'keuken': alles heeft zijn plek en op de camping leg ik 'm open neer, zodat ik direct aan de slag kan. Ik heb ook een triplex afdekplaat gemaakt zodat alles ook goed blijft zitten als de koffer rechtop staat.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: topkoffer indelen

Bericht door Tulipan »

Heppie schreef: za 02-06-2018, 09:32 :duim: Ik heb in mijn zijkoffers een stukkie van dit liggen,iedeaal
Same here :duim:
Helm beschadigd niet en los spul schuift minder
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Tuinsjeik
DL650 berijder
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 16-10-2011, 18:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 '07 - "Orka" + DL650 ABS '09 zilvergrijs
Woonplaats: Spijkenisse

Re: topkoffer indelen

Bericht door Tuinsjeik »

Jeen schreef: di 05-06-2018, 09:15 Je zou kunnen denken aan een bepaald type ladeverdeling van de ikea. Dat zijn opvouwbare 'stoffen bakjes' in verschillende maten die je combineert in je lade. Waarom ook niet in een topkoffer?
Ik heb in één van mijn zijkoffers (zijlader) een verdeling van triplex gemaakt. Dat kun je simpel met de ronding van de koffer meezagen en als je het halverwege inkeept, zo als een raamwerkje in elkaar schuiven. In een topkoffer hoeft je het niet eens vast te maken.
Mijn zijkoffer gebruik ik als 'keuken': alles heeft zijn plek en op de camping leg ik 'm open neer, zodat ik direct aan de slag kan. Ik heb ook een triplex afdekplaat gemaakt zodat alles ook goed blijft zitten als de koffer rechtop staat.
Daar zou ik wel graag wat mooie fotoos van zien, klinkt erg goed.
:duim:

8)
Uw "Motograaf" ;-)
'n dag niet gelachen is 'n dag niet geleefd ! / Ride to Live, Live to V-Ride!
Plaats reactie