koffers

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
3bert

koffers

Bericht door 3bert »

Ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken naar een VStrom Black Rhino.
Bij thuiskomst vroeg ik me iets af wat ik me niet meer kon herinneren en wat ik niet uit de folder en plaatjes kan halen.

Volgens mij heeft de VStrom BR 1 uitlaat.
Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: koffers

Bericht door Stroompje »

3bert schreef:Ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken naar een VStrom Black Rhino.
Bij thuiskomst vroeg ik me iets af wat ik me niet meer kon herinneren en wat ik niet uit de folder en plaatjes kan halen.

Volgens mij heeft de VStrom BR 1 uitlaat.
Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
Klopt helemaal..........dat heb je goed gezien.........

ennnnnn.....al verliefd :wink: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
3bert

Bericht door 3bert »

Mijn hart is er groot genoeg voor, maar of mijn portemonee das is...
En er 'valt wel wat te regelen' met mijn inruil (CBR600F) maar die staat in de berging achter de Thundercat van mijn vrouw...
En dat was nog best puzzelen en sleuren voordat die twee erin stonden.
Dus mijn motor voorrijden om 'wat te regelen' moet maar op een later tijdstip ;-)
Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.


In jouw avatar zie ik toch 2 pijpen of is dat omdat het een 1000 is?
Laatst gewijzigd door 3bert op zo 05-02-2006, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

3bert schreef:Mijn hart is er groot genoeg voor, maar of mijn portemonee das is...
En er 'valt wel wat te regelen' met mijn inruil (CBR600F) maar die staat in de berging achter de Thundercat van mijn vrouw...
En dat was nog best puzzelen en sleuren voordat die twee erin stonden.
Dus mijn moter voorrijden om 'wat te regelen' moet maar op een later tijdstip ;-)
Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.


In jouw avatar zie ik toch 2 pijpen of is dat omdat het een 1000 is?
Zeker eens gaan doen dat proefrijden......maar pas op :wink: :wink:
Klopt 'n 1000.........geen koffers nodig als je alleen er op zit.....blijf je lekker slank van!!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

3bert schreef: Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
Ik heb zelf ook de overstap gemaakt van 4 cilinder naar 2. Misschien is het de leeftijd, maar ik vind het geen verkeerde stap. Het rijdt eigenlijk veel beter dan een 4 cilinder omdat de krachtverdeling over een veel groter gebied optimaal wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot de 4 cilinder die pas lekker gaat rijden als je op toeren bent, pak hem beet vanaf 7/8 duizend. Dan doet de Strom dat toch lekkerder. Maar daarover verschillen de meningen tussen 4 en 2 cilinderrijders.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Iron Horse schreef:
3bert schreef: Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
Ik heb zelf ook de overstap gemaakt van 4 cilinder naar 2. Misschien is het de leeftijd, maar ik vind het geen verkeerde stap. Het rijdt eigenlijk veel beter dan een 4 cilinder omdat de krachtverdeling over een veel groter gebied optimaal wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot de 4 cilinder die pas lekker gaat rijden als je op toeren bent, pak hem beet vanaf 7/8 duizend. Dan doet de Strom dat toch lekkerder. Maar daarover verschillen de meningen tussen 4 en 2 cilinderrijders.
Maar je moet er wel even aan wennen dat je "steeds"een schop onder je GAT krijgt, zodra je aan de gashandel draait. :lol:

8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hoi Toon,

Daar was ik snel aan gewend hoor, maar desalniettemin geen overbodige luxe het te melden..... :P

Groetjes, Rob
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
3bert

Bericht door 3bert »

Ik moet nog steeds wennen aan het 'oppakken' bij een bepaald toerental van mijn CBR. Wat wel leuk is om in een te hoge versnelling vanuit een te lage snelheid het gas erop te zetten. Daar heeft de CBR geen moeite mee. Maar oppassen bij het toerental waarop die schop komt, het is net of er een turbootje aan gaat en het voorwiel wil stijgen.

Voorts is het misschien toch mijn leeftijd?
Opvallend die reactie ;-) (ik ben 38 )
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Tja dat is dus duidelijk :arrow: je zit in de gemiddelde V-Stromrijd(st)ers leeftijd :!: :!:
Kijk maar eens HIER
:wink: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Biker

Bericht door Biker »

Stroompje schreef:Tja dat is dus duidelijk :arrow: je zit in de gemiddelde V-Stromrijd(st)ers leeftijd :!: :!:
Kijk maar eens HIER
:wink: :lol:
Ook stroompje off topic.......... :wink:
Black Rhino

Re: koffers

Bericht door Black Rhino »

3bert schreef:Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
Klopt aan de zijde van de uitlaat is de koffer een paar cm smaller.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

biker schreef:
Stroompje schreef:Tja dat is dus duidelijk :arrow: je zit in de gemiddelde V-Stromrijd(st)ers leeftijd :!: :!:
Kijk maar eens HIER
:wink: :lol:
Ook stroompje off topic.......... :wink:
:mrgreen: Foei.....heleen toch :!: :wink:
/Back on topic :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie