Krauser C-bow beugel gebruiken voor topkoffer

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilfredjeuh
Berichten: 65
Lid geworden op: di 26-04-2016, 11:37
Mijn motor is een: Yamaha XJ900F (1992)
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Krauser C-bow beugel gebruiken voor topkoffer

Bericht door Wilfredjeuh »

Hallo allen,

Ik heb een tijdje geleden voor weinig geld een zijkofferset op de kop getikt van krauser.. Ik denk dat de set al meer dan 10 jaar oud is, maar voor mij is het voornamelijk praktisch voor weinig geld geweest.

Nu heb ik van die oud v-strom rijder (geen forumlid) een derde beugel erbij gekregen, met de mededeling dat die gebruikt kan worden als topkoffer beugel, alleen moet ik daar een verloop plaatje o.i.d. hebben. Ik heb behoorlijk gezocht op internet maar ik kan niets vinden. Het is namelijk zo dat de zijkoffers ook als topkoffer gebruikt kan worden, en als ik met 1 koffer rijd vind ik het fijner om 'm vanwege de breedte als topkoffer te gebruiken

Heb ik gewoon slecht gezocht, of is het niet (meer) vindbaar wat ik wil? weet iemand anders een andere mogelijkheid om zo'n beugel te monteren op de bagagedrager?

Het gaat bij mij om een oud model v-strom DL650 uit 2009. De gaatjes komen niet overeen met de standaard beugel achterop en vallen in de 2 grote gaten achterop als je begrijpt wat ik bedoel.

Hieronder 2 foto's (boven en onderkant) van de c-bow beugel.
DSC_7570.JPG
DSC_7569.JPG
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Wilfredjeuh
Berichten: 65
Lid geworden op: di 26-04-2016, 11:37
Mijn motor is een: Yamaha XJ900F (1992)
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Krauser C-bow beugel gebruiken voor topkoffer

Bericht door Wilfredjeuh »

Alweer een tijdje geleden dat ik bovenstaande gevraagd heb, maar helaas nog geen reactie gekregen... Heeft iemand toevallig een idee voor mij?
Plaats reactie