Bagagerek

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Amato

Bagagerek

Bericht door Amato »

Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar een origineel bagegerek van een DL 650 uit 2006. Niet een aluminium maar een lomp ijzeren geval zoals dus uit de fabriek gekomen. Zie de foto. Als bijlage.
Wie heeft er nog eentje thuis liggen 'n wil er wel van af.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
SambalBij
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27-12-2015, 12:23
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650K7 Candy Sonoma Red
Woonplaats: Den Haag

Re: Bagagerek

Bericht door SambalBij »

Dat is niet de reguliere af-fabriek bagagedrager. Dat is juist wel dat aluminium ding :)
Geloof dat dit wel een Suzuki drager is, die standaard op modellen zat die af-fabriek met topkoffer geleverd werden. Past ook alleen de Suzuki fabrieks-topkoffer op. (Hij lijkt op een Givi monokey drager, maar die vergrendeling aan de rechterkant is anders.

Zag er hier een te koop staan: https://www.motorparts-online.com/nl/su ... /200949190" onclick="window.open(this.href);return false;
Amato

Re: Bagagerek

Bericht door Amato »

We hebben via marktplaats een sw motech kofferset gekocht met een vast rek. Nu blijkt dit rek alleen op een vstrom van 2011 te passen. De vstrom waar het rek op moet is van 2006, dat gaat dus niet lukken. Wel mooie koffers, maar het zou nog mooier zijn als ze aan de motor zouden hangen.
Xaveer8

Re: Bagagerek

Bericht door Xaveer8 »

Ik heb zo'n rek te koop inclusief originele topkoffer. Ik ben zelf op zoek naar een topkoffer voor mijn DL1000, 2014.
Plaats reactie