Martijns motorkleding Rotterdam, R I E L E K S T

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
MaxZeiler

Martijns motorkleding Rotterdam, R I E L E K S T

Bericht door MaxZeiler »

Nieuwsgierig geworden naar http://www.martijnsmotorkleding.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wat ik steeds onder iemands berichtjes aantrof - even gaan kijken op de site. Een digitaal vanallesje met naast een beperkte vitrine ook leuke fotootjes en hyperlinks.

Vandaag in Rotjeknor... rijdend op de Maasboulevard... Ideetje :idea: kga toch ff kijken, moet hier om de hoek zijn.

Makkelijk te vinden aan het water van de Admiraliteitskade en ongewoon leuke ontvangst. Meteen verse koffie - kletspraatje, terwijl ik alleen maar ff wilde kijken. Een setje Roemenen informeerden er naar knaldempers (waar je daar niet aan kunt komen begreep ik) en ze werden zeer gedetailleerd en allesbehalve betweterig te woord gestaan. Inderdaad net als de site een beetje rommelig, maar niet te.

Intussen stonden er buiten opeens vier glimmende racers, net aangekomen. Deze collegarijders waren kennelijk vaste klant - groetend, hallozoenend en vrolijk ouwehoerend kwamen ze binnen. Even voelde het of ik in een stamcafé stond, of als op een verjaardag bij een goede vriend thuis. Je moet echt flink je best doen als je je daar niet op je gemak wilt voelen.

Dus fluisterde mijn trouwe en even valse koopgeestje tussen de oren -"koop toch wat, koop toch wat"-. Zo bedacht ik dat ik al ruim een week niet meer rookte en nu dan toch wel wat verdiende! En eerlijk gezegd, die 50ltr grote waterdichte roltas is ook superpraktisch aan de vooravond van de herfstrit in Vlaanderen... Ongevraagd kreeg ik ook nog eens een leuke korting, het motorleven is zo slecht nog niet. Misschien stond het kortingsgebaar in verband met mijn -zorgvuldig getimede- opmerking dat ik de winkel uit het V-Strom forum kende. Maar dat zou bijna te easy zijn om te veronderstellen.

Dus CrazyChris -later zag ik dat die website altijd onder jouw berichten staat- martijnsmoterkleding.nl is in het echt ook een shop waarvoor je n blokkie om kunt rijden. Rielekst winkelen in een warmhartige omgeving mét ongevraagde korting. Héél wat anders dan grotere, vaak veel grotere zaken waar die ongedwongen sfeer afwezig of in het gunstigste geval erg schaars is.

Ontdek het zelf!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Volgens mij heb je hem eerst verteld dat je er hier uitgebreid over ging schrijven voordat ging afrekenen..... :lol: :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

nou je haalt de woorden uit mn mond
MaxZeiler

al kom je gewoon ff de boel verkennen of info vragen
ze heten je altijd welkom daar
aardige mensen en iedereen loopt altijd vrolijk de deur uit daar
en ze zitten met de meeste spullen 10% onder de prijs

daarom dat ik ook n beetje reklame maakt voor hun
Afbeelding
zomaar omdat ze zo vriendelijk zijn tegen me
dit vind je nog maar weinig
Random Hero

Bericht door Random Hero »

Alleen jammer dat ze zo'n verschrikkelijke website hebben. Denk dat een van de werknemers die ff in een avondje met Frontpage in elkaar heeft geprutst. :roll:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

:shock:

wat is er mis mee dan ???
t hoeft toch geen circus atractie te zijn ???
alle info staat er wat je nodig heb

:shock:
Random Hero

Bericht door Random Hero »

crazychris schreef::shock:

wat is er mis mee dan ???
t hoeft toch geen circus atractie te zijn ???
alle info staat er wat je nodig heb

:shock:
Zeg ik dan dat het een circus attractie moet zijn? Ik heb zelfs een hekel aan veel toeters en bellen(en vooral ani gifs).

Wat ik bedoel is dat de site niet echt professioneel oogt en dat geeft mij meteen een (verkeerd) beeld van het bedrijf zelf. Als ze die (ongebruikte) scrollbars weg zouden halen, zou het er al anders uit zien. Daarnaast is een lettertype als "Comic Sans MS" op een zakelijke website "not done". Nou ja, zo zou ik nog wel ff door kunnen gaan.

Maar laat ik het anders zeggen. Als ik nieuw in het motorwereldje zou zijn en eerst ga rondneuzen op het internet, dan zou ik niet een geweldige indruk krijgen van deze winkel. En blijkbaar is dat erg zonde, want zo te lezen is het wel een hele leuke/goede winkel. Ik denk dan ook dat een mooie strakke website wat meer klanten op zou leveren dan de huidige website.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

mond reklame is veel beter !!!

t is maar een klein familie bedrijfje
kijk bij safe hoeveel geld daar in om gaat
dan vind ik t ook niet al te raar dat hun wel n strakke site hebben

maar heb geen klachten over de site
ziet er goed uit
alle info is er
en er word ook gezegd
heb je vragen
mail ons
dan kunnen ze t beter uitleggen
dus tja

zeg maar altijd
de beste stuurlui staan altijd aan wal
Tuke

Bericht door Tuke »

[totaal off topic]
Tja, ze kunnen natuurlijk ook een gelikte pagina kopen voor 2000 euro per jaar. Lijkt me een beetje te veel van het goede.

Frontpage is niets mis mee. M'n eigen sites doe ik daar ook nog steeds mee. experimenteer ook met php systemen... maar dan moet je weer meer tijd steken in het perfect krijgen van de lay out enzo. frontpage is whatyouseeiswhatyouget.

Maar enfin, als één van de stuurlui aan de wal zou ik zeggen... FF een foto'tje van de eigenaren op de homepagina plakken en inderdaad die scrollbars van het menu'tje verwijderen.
[/totaal off topic]
Random Hero

Bericht door Random Hero »

Mwa, zo duur hoeft het echt niet te zijn. En ik zeg ook niet dat Frontpage slecht is hoor. Je kan daar best leuke dingen mee doen. En als ze een paar dingetjes aan zouden passen zoals ik hierboven al heb voorgesteld dan ziet het er al een stuk beter uit. En dat is goed te doen met frontpage.

Ik heb trouwens ook niks gezegd over de inhoud van de website. En juist omdat het een klein bedrijf is, zou het toch mooi zijn als ze een paar klanten aan zouden trekken via hun website?

En wat betreft de beste stuurlui. Ik heb m'n eigen bedrijfje en heb ook nog een beetje verstand van websites bouwen....

Daarnaast bedoel ik het alleen maar als tip en het is niet mijn bedoeling om ze af te zeiken ofzo. Misschien kunnen ze er wat mee?
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Wij komen ook regelmatig bij Martijn's en kunnen de positieve ervaringen als eerder genoemd alleen maar onderschrijven. Op onze site maken we dan ook een beetje reclame via een banner voor hen.

Ik heb pas een kompleet superbike kitje gekocht voor mijn RF, en zonder vragen van mijn kant kreeg ik toch een leuke korting. Dat komt toch sympathiek over. Zelf ben ik niet zo'n kortingvrager van huis uit. Dus daarom kom hier ik hier graag.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Crazychris

Bericht door Crazychris »

aangezien martijn niet kan reageren
sturen ze via mij een reaktie over hun site !!


uiteraard kunnen wij daarvan alleen maar leren en zijn tips welkom, ik heb sommige dingetjes aangepast zoals "Random Hero "dat zei, idd lettertype zat al in de planning om te veranderen en is nu gedaan, en die scroll barretjes heb ik ook weg gehaald....

zijn bewering over meer klanten door het lettertype vind ik niet echt een goed argument, wij krijgen veel mensen die via onze site komen en veel geven zelfs de complimenten over de site wat betreft overzichtelijk en dat er precies op staat wat er nodig is. en een beetje speels moet kunnen, de wereld is al zo serieus.

Maar alle tips zijn altijd welkom natuurlijk....

CU laterrrr

******************************************************
Met Vriendelijke motorgroeten,

Patrick Martijn

Martijns motorkleding & Accessoires
Admiraliteitskade 81b
3063 EG ROTTERDAM
Tel 010-4119052
http://WWW.MARTIJNSMOTORKLEDING.NL" onclick="window.open(this.href);return false;
******************************************************************************************
MARTIJNS MOTORKLEDING & ACCESSOIRES ROTTERDAM
is niet aansprakelijk voor eventuele virussen die deze email met zich
mee brengt. voor verzending worden alle uitgaande emails gecontroleerd
op virussen met NORTON ANTI VIRUS 2004!!
Deze email is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde,
eventuele offertes hebben een geldigheidsduur van een week na verzending!!
Random Hero

Bericht door Random Hero »

crazychris schreef:zijn bewering over meer klanten door het lettertype vind ik niet echt een goed argument, wij krijgen veel mensen die via onze site komen en veel geven zelfs de complimenten over de site wat betreft overzichtelijk en dat er precies op staat wat er nodig is. en een beetje speels moet kunnen, de wereld is al zo serieus.
Bedoelde dus meer dat een nette site in het geheel een betere indruk wekt. En zeg nou zelf, door die paar aanpassingen ziet de site er al een stuk netter uit.

Snelle reactie trouwens. :)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Geachte klant,

Hierbij willen wij graag al onze klanten bedanken die afgelopen jaar bij ons
in de winkel geweest zijn en/of die online bij ons besteld hebben.

Ook in 2006 kunt u bij ons terecht voor Motorkleding & Accessoires en
garanderen wij uiteraard dat SERVICE, KWALITEIT en GEZELLIGHEID op nummer 1
blijft staan bij ons.

Wij wensen u alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en veilig
2006





Let op: 1e en 2e kerstdag zijn wij gesloten
31 december en 1 januari zijn wij gesloten
Biker

Bericht door Biker »

Ik ben een leek op het gebied van mogelijkheden mbt websites maar surf best wat af. Ik vind de site van MMK makkelijk en overzichtelijk. Hij is wellicht simpel van opzet maar dat vindt ik zeker geen nadeel je kunt alles makkelijk vinden. Gewoon mijn mening.
Plaats reactie